κρυφα μυνιματα (8)

67 8 0
                                    

Πλησιασα το τραπεζι που εκεινος ακομα καθοταν με αυτο το ηλιθιο χαμογελο κολλημενο πανω του!!
Σταθηκα μπροστα του με σφηγμενα χειλη. Μολις με ειδε σηκωθηκε ορθιος και σταθηκε μπροστα μου ακομα με αυτο το χαμογελο.

Α-τι κανεις εδω?!

Ρωρησα οχι και τοσο φιληκα και αδιαφορα.

Μ- απλα τρωω πρωινο.
Α- Τι ελεγες με την Σαν?, Και γιατι κρατουσε το κινητο σου?!
Μ- Απλα ζητισα το νουμερο της.

Ειπε σαν να μην ηταν κατι σπουδαιο

Α- Το νουμερο της?! ......... Της την πευτεις?!
Μ- γιατι εισαι το αγορι της ?!
Α-..................  Οχι!

Απαντησα οχι οσο γρηγορα θα επρεπε .

Μ- χαχα.. αστειο για την ακρηβεια ξερω ηδη πως δεν εισαι!.

Ειπε και περασε απο διπλα μου για να φυγει. Δεν εχω ιδεα πως σηγκρατιθηκα και δεν γυρισα πισω για να τον σπασω στο ξυλο. Ενιωθα το αιμα μου να βραζει. Κανενας ποτε δεν με ειχαι κανει να αισθανθω τετοια οργη. Σηνιδιτοποιησα πως ειχα σφυξει την αριστερη μου γροθια . Η Σαν ειναι εξυπνη δεν υπαρχει περιπτωση να βγει μαζι του!.......Ετσι?
Δεν προκειται να το αφησω να συμβει !
Ημουν τοσο Εξξαλος με αυτον το τυπο που δεν ειχα προσεξει καν τα παιδια που ηταν διπλα μου τοση ωρα.
Ο νικος , ο χαρης και ο πητ ειχαν ακουσει ολοκληρη την συζητιση...

Ν- Αληθεια την πευτει στη Σαν ?
Α-.... Μαλλον..

Απαντησα εγω με το σαγονι και τα δοντια μου σφηγμενα. Κοιταζοντας ακομα την πλατη του να απομακρυνεται και σκεπτομενος ακομα την ιδεα να παω απο πισω του και να τον σπρωξω! Αυτο δεν θα ποναισει πολλυ! Ουτε θα ειναι πολλυ βιαιο. Τις σκεψεις μου διαικοψε ο χαρης...

Χ- δηλαδη η Σαν θα αποκτησει αγοριι??
Π- ναι ετσι φαινεται
Ν- ωραια τωρα θα εχει και σε καποιον αλλον να γκρηνιαζει εκτος απο εμας.
Χ-  και τι θα γινει με το "αντηη" ship μας δεν μπορω να το αφησω αυτο να συμβει!
Π- Φαινεται πως το "αντηη" ship εχει ερθει στο τελος του.. για τα καλα.
Α-Αυτο ειναι τοσο ενοχλητικο!!!

Με κοιταξαν και οι τρεις προφανως μπερδεμενοι  και  αποπροσανατολισμενοι.

Ν- Εεε Τι ειναι ενοχλητικο?
Α-......
Χ- Αντωνηη? Μην μου πεις οτι ζηλεψες?!

Του εριξα ενα δολοφονικο βλεμμα πριν απαντησω

Α- Αντε παρατα μας!!

Ειπα και γυρισα για να φυγω. Απο πισω μου ακουσα γελια και μια μικρη συζιτηση.

Ν- Θημωσε!!
Π- αυτο τα λεει ολα..!
Χ- χαχα ναι αντε θα φαμε πρωινο επιτελους..

More Than a FriendNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ