1.Bölüm

702 47 6
                                    

"Sonunda!"diye homurdandım.Ceren bana gülerek baktı.
"Hadi ama!Araba hızı yavaş değildi.Sadece sen vampir hızına alışmışsın , Cey."dedi.Doğruydu.Ama gerçekten araba yavaştı.
Vampir Akademisi' ne kayıt yaptırmak için gelmiştik.Ceren o kadar çok ısrar etmişti ki benimle gelmek için , kabul etmek zorunda kalmıştım.

Akademinin devasa kapısından girip etrafa göz attım.Vampir topluluğuydu resmen!
Ceren'in ürperdiğini hissettim.Hızla ona dönüp kolundan tuttum.Müdür'ün odasını bulup içeri girdik.

Müdür dosyalardan kafasını kaldırdı ve bana baktı , ardından Ceren'e.

"Ceylin Akpınar? Yanılıyor muyum?"dedi nazikçe.
Gülümseyerek cevapladım.

"Yanılmıyorsunuz Ali bey.Ben ve kız kardeşim buraya benim için kayıt yaptırmaya geldik."Elime bir dosya tutuşturdu.

"Annenle senin için konuşmuş ve bir dosya hazırlamıştım.Hemen başlayabilirsin."Vay.Bu kadar çabuk beklemiyordum.

Beklentiyle parıldayan gözlerimi Ceren'e çevirdim.
İki kez gözlerini kırptı. Bu onun dilinde pekâla demekti.

Müdür odasından çıktık.

Koridorda yürürken bakışlarımı ona çevirdim.

"Yalnız gidebileceğinden emin misin?İstersen seni hemen bı-"konuşmamı yumuşak bir ses tonuyla kestiğinde çıkış kapıya ulaşmıştık bile.

"Tabii ki giderim Cey.Bana öğrettiğin her şeyi hatırlıyorum. Hem ben 19 yaşında bir genç kızım."demesiyle göz devirdim.

Arabaya bindi ve bana öpücük attı.Ona el salladım.

Hemen tekrar içeri girdim. Neredeyse tüm vampirlerin bakışlarını üzerimde hissediyordum.

Bir kız önümü kesti.Ve bir anda etraf sessizliğe büründü.

Bebeksi bir yüzü vardı.Turuncu gözleri ve sarı saçları vardı. Kibirle gülerek;

"Ovv , bir insancık kardeşi olan vampir ha?Oldukça eğleneceğiz gibi görünüyor.Yoksa insan - vampir melezi misin?"dedi alayla.Öfkeme hakim olamıyordum.Derin soluklar alarak yapmacık bir şekilde gülümsedim.

"Benim kardeşimin insan olması ne seni, ne de diğer vampirleri ilgilendirir!Ayrıca sanane melez olup olmamamdan? Yok ama çok merak ediyorsan söyleyeyim.Has mı has vampirim."dedim kıza .

Sinirlendiğini hissediyordum.

"Bence biz seninle çok fazla eğleneceğiz , yeni kız."dedi ve bana çelme takarak uzaklaştı.
Yere düşmüştüm.Hiç bir şey olmamış gibi kalktım.

Bir çocuk yanıma geldi.Ve mırıldanarak morarmış bileğime baktı.

"Lanet olsun , Asya."dedi.Bana bakıp:
"İyi misin?Asya biraz şakacı bir vampirdir."deyip beni kucağına aldı.

"İndir beni , hemen! Yürüyebilirim sapık şey.Ya indir diyorum sana öküz vampir!"dedim.Beni umursamadan banka oturttu.

"Asya benim ikizim. Ve onun adına özür dilerim."dedi.Şey , aslında iyi bir vampire benziyordu.

"Önemli değil ama siz nesiniz?"dedim çocuğu koklayarak. Tam vampir kokusu alamıyordum.

"Asya ; vampir ve kurt melezi.Ek olarak suyu kontrol edebiliyor.Ben ise ,vampir ve büyücü meleziyim.Ek olarak Toprağı kontrol edebiliyorum.Asya kurt tarafına ben de büyücü tarafıma pek düşkün olmadığımız için Vampir Akademisi' ne geliyoruz."dedi.

'E yuh ama! O kızla hayatta savaşamam.' gibi triplere girmeyecektim . Aksine rekabet , hırs ve güç benim için insan kanı gibiydi.

Basit bir vampir olabilirdim ama tecrübeli , yetenekli ve tahmin yeteneğim çok gelişmişti .Ayrıca kim bilir? Belki hava ya da ateşe ben hükmediyordum?

Umutla ona baktım.

"Peki havaya ve ateşe hükmedenler de var mı?"başını olumluca salladı.

Lanet olsun.

"Derin havaya , Meriç ateşe hükmediyor.Ama onlar sadece vampir . Ayrıca tanışamadık . Ben Aral."güzel bir ismi vardı.

"Ben de Ceylin. Ama yakınlarım Cey diye hitap eder."yüzündeki gülümseme genişledi.

"Yani , Cey diyebilirim?"dedi.Onayladım.Saate baktı.

"Öğlen molası vakti.Yani gidip iki paket kan içebiliriz.Hem ayağında iyileşmiş."dedi.Evet ayağımda morluk artık yoktu ve susamıştım.

Kantine ilerledik.Ben bir masaya oturmuş kan almaya gitmiş Aral'ı bekliyordum.

Sonunda 3 paket kan ve bir tostla geldi ve sandalyeye oturdu . Bana iki paket kanı verdi ve dişlerimle koparıp içmeye başladım.Aral hem tostunu yiyor , hem de kan içiyordu.

"Ders ne ?" diye sordum.

Bana baktı.

"Element Tarihi. Bu sondan önceki ders , ondan sonra hız geliştirme dersimiz var."diyerek beni aydınlattı.

Ben de ikinci paket kanımı bitirdim ve kalktık.A sınıfına girdik ve Aral'ın yanına oturdum.

O sırada içeri kibir kraliçesi Asya girmişti.Aral 'a kızmış ama bir o kadar da şok olmuş halde baktı.Sertçe sırasına oturdu.Onu sinirli görmek beni keyiflendirmişti.Aral ise Asya yı hitç duymamış gibi telefonuyla uğraşıyordu.

Sonunda hoca içeri girip yoklama bile almadan dersi anlatmaya başladı.

"Biliyorsunuz çocuklar , dört elemente hükmeden vampir hâlâ bulunamadı.Yalnız şu sıralar etrafa çok güçlü bir enerji yayan biri var.Ve biz bu kişinin dört element hükmedicisi olduğunu düşünüyoruz.Ama aynı zamanda kurt Akademisi o kişiyi öldürmek için arıyor.Çünkü biliyorlar ki , eğer biz onu bulursak savaşlarda vampir tarafında olacağı için kaybedecekler.Ayrıca onların elinde üç tür melez var.Uras , vampir kurt ve büyücü melezi ve çok güçlü ve kurt tarafında yer alıyor."dedi.

Demek hâlâ şansım var. Umarım o kız benimdir.

Nereden biliyorsun kız olduğunu ?

Diye fısıldadı iç sesim.Belki.Haklı olabilirdi ama neyse.Bir anda hocanın telefonu çaldı ve bir daha gelmemek üzere gitti.Ben de o kişiyi araştırmak için Aral'a haber vererek kütüphaneye indim .

Bakalım neler bulabilecektim?

Bölüm sonu.

Vampir AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin