5.Bölüm

336 24 4
                                    

"Ay çok yakıştı!"dedi Ceren.Bense ona boynunu parçalayacakmış gibi bakıyordum.Beni Urasların evine gideceğimiz için şekilden şekile sokuyordu resmen.

Bu siyah cenazeye gidiyor gibi olurmuşmuşta, kırmızı ilk yemekte giyilmezmiş , ağırdan satmak lazımmış falan filan...

Ya kızım sen daha yeni üniversiteye başladın ne bu havalar?

Eylül beni bir sanat eseri gibi inceliyordu.

"Kız Ceren , salak falansın ama bu işlere kafan az çok çalışıyor ha."dedi gülerek.Ceren,

"O senin salaklığın aşkım benim."dedi ve öpücük attı.Biriniz benim burada olduğumu bu mallara hatırlatabilir mi?

Eylül güldü ve saate baktı.Ve o tiz çığlık...

"Ay iki saatimiz kalmış daha saça başlamadık bile!Ceren maşa nerede?Ya düzleştirici?Kız hızlı olsana azıcık!"deyi ayağındaki topukluları çıkartıp atacakmış gibi yaparak.

Bu anormallerin arasında normal kalmamı beklemeyin .

~~~~~~~~~~

"Hoşbulduk."diye mırıldandım.Uras beni alayla sırıtarak inceliyordu. Eylül ve Ceren salona ilerlerken, ben lavaboya gitmiştim.

Bu nasıl bir stresti?Burada kendimi çok gergin hissediyordum nedense.

Neyse.Hızla içeri gittim.

Gülerek sohbet ediyorlardı.

"Eee, biz tanışamadık Ceylin Hanım.Aslında Uras sizden pek bahsetmişti ama bu kadar güze-"bir anda öksürmeye başladı.Şuan yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.

Öksürmesi bitince ,
"Ben Adem Şenoğlu." 'memnun oldum 'diye zırvaladım.Bu arada giydiğimiz şeyleri göstermemiştim sanırım.

Ceylin 'in elbisesi

Ceylin 'in elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylül'ün elbisesi

Ceren 'in elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ceren 'in elbisesi

Ceren 'in elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse .Uras bana baktı.

"Görmeyeli nasılsın Ceylin?"dedi.Aynı sakinlikle cevap verdim.

"Çok iyiyim, Uras.Ya sen?"diye sordum nazikçe ve perçemlerimin yanaklarımı örtmesine izin verdim.

"İyiyim.O zaman yemeğe geçelim."dedi.Ah evet.Kansız , tatsız ve tuzsuz yemekler...

Herkes masaya ilerlerken ben biraz ağırdan aldım .
Uras'ın yanından geçerken ,

"Umarım kan B Rh- idir."dedim .Bana baktı ve dudaklarını yaladı.Ama bu onu çok çekici yapmıştı.

Ben kanımı coolca yudumlarken İnstagrama bakıyordum.Urasın hesabından 3 Milyon takipçi görünce kan boğazımda kaldı.

Ulan benimki 906K ! Yok artık.

Eylül hayvan gibi sırtıma vururken kan boğazıma kaçtığından değil, kaburgalarım kırıldığım için ölecektim.Öküz gücü vardı mübarek!

Yemek bitince Adem şişe getirdi.D ve C ? Severim.

Çevirdi ve Ceren, Adem'e çıktı.
Adem sırıttı ve o kutsal soruyu sordu.

"Doğruluk mu Cesaret mi?"Ceren yolunu  şaşmadan Cesaretlik dedi.

"Benden özür dile."Ceren şaşkınca

"Ne, neden?"diye sordu.Adem ise,

"Ben öyle istiyorum çünkü."Ceren sinirle soluyarak,

"Özr dorrifblm"dedi.O kadar hızlı ve kısık sesle söylediği için ne dediği anlaşılmamıştı.

Adem bu sefer şaşkın ördek gibi,

"Efendim?"dedi .Ceren şirince sırıtarak,

"Dedim işte."deyip Adem tek laf edemeden şişeyi çevirdi.Bu sefer de Eylül, bana çıktı.

"Doğruluk."dedi Eylül'cüğüm beni yormadan.Biraz düşündüm.

"Hiç bana yalan söyledin mi ?"diye sordum.Eylül'ün yüzü soldu.Bembeyaz oldu.

"Evet, söyledim."dedi mahcupça.Üstelemedim.Ve çevirdim.

Haydaaa!

Uras bana soruyordu. Sıçtım!

"Doğruluk ."dedim .Bok yoluna gitmem umarım.

"Eğer seninle böyle tanışmasaydık benimle sevgili olur muydun?"dedi.Hıçkırdım.

Neyse.

"Tabiki de olmazdım.Çok farklı ins-pardon türleriz."dedim.Alayla güldüm.

O bana çok farklı bakmıştı yine.Biraz daha oynayıp biz kalkmıştık.Sonunda evimize geldiğimizde derhal üstümdeki lanet elbiseden kurtuldum ve duş aldım.Üstüme pijamalarımı giydim.Ve bugün Pazartesi olduğundan yeni dizi 'Siyah Beyaz Aşk' izlemeye başladım.Ya , İbrahim Çelikkol çok kuğul (cool)değil mi?

Boşvereyim en iyisi.Ceren bana iyi geceler dileyip odasına gitmişti.

Eylül yatmıştı sanırım. Ben de şarkı dinliyordum.Şarkı Listemi merak edenler için yazayım birkaç tane.

1-Sıla-Muhbir
2-Simge Sağın-Üzülmedin mi
3-Cem Adrian feat. Gazapizm-Kalbim Çukurda
4-Little Mix -DNA
5-Buray-Alacalı
6-Ersay Üner-İki Aşık
7-Öykü Gürman-Kül Oldum
8-Taylor Swift feat. Ed Sheeran & Future-End Game

Böyle şarkılar var işte.Neyse.

Ben de sıkıldım ve giyinerek gecelere akmak için dış kapıyı kapattım.Bu gece çok eğlenecektim.

Zaten susamıştım...

Ve şuan birkaç insanı öldürmemem için hiç bir sebep yoktu.

Bölüm Sonu!
Biliyorum çok ama çok kısa oldu.Yalnız çok yoğunum elimden geldiği kadar ilgilenmeye çalışıyorum.Kusura bakmayın.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Düşüncelerinizi belirtmekten çekinmeyin lütfen..

Hoşçakalın!

Vampir AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin