Moje meno je Gemma. Gemma Blackwood. Modrosivé oči, pehy, bloďavé vlasy,pekná postava nižšieho vzrastu a rúžovkasté pery...to som ja. Mám 19 a končím strednú školu. Rada by som išla aj na vysokú, ale to asi nebude možné pretože mám troch mladších bratov ktorých vychovávam sama. Naši rodičia zomreli pred pol rokom a iných príbuzných nemáme. Bratov chceli šupnúť do decáku, ale som dospelá a rozhodla som sa vzdať svojich teenegerskych snov a starať sa o nich. Naši rodičia zarábali veľa a preto stále žijeme v našom dome a máme dostatok peňazí.
Ešte som sa cez smrť rodičov úplne nepreniesla, ale nesmiem to dať najavo. Musím byť silná pred bratmi. Nemôžem zlyhať. Bratia sú mojim všetkým.Bratia:
Barry: 2-ročný malý špunt. Má modré oči a plavé vlásky. Vždy usmievavý a nešikovný. Chodí do jaslí.
Jay: 6-ročný prvák v škole. Má blonďavé vlasy a hnedé oči. Má tendenciu všetko rozbiť a zničiť.
Chris: 14-ročný teenager. Má blond vlasy a pre zmenu zelené oči. Je ôsmak na základke. Vyzerá ako typický sukničkár, ale zdanie môže klamať. Veľmi mi pomáha a toho si cením.
To sme my. Štyria usmievaví, šialení, nešikovní a najmä blonďaví súrodenci. Máme dobrý vzťah.
........................................................................
Čaute ľudkovia,
toto je môj prvý príbeh a prvá kapitola tak dúfam že sa páčila. Ak hej tak by ma potešil nejaký komentík poprípade votes.
Ľúbim vás❤
BẠN ĐANG ĐỌC
I'm Harold
FanfictionGemma Blackwood má problémov až po krk a to doslova. Má troch mladších bratov o ktorých sa musí starať sama. Jedného dňa však narazí do neznámeho mladého muža.