2.

15 3 0
                                    

Rýchlym krokom prechádzam cez prechod prechodcov. Ponáhľam sa na bus musím totižto vyzdvyhnúť Barryho aj Jaya lebo Chris má tréning. Chodí na basket, baví ho to a preto som chcela aby po smrti rodičov neprestal hrať. Už vidím ako je bus na zastávke, rozbehnem sa ako najrýchlejšie to dokážem. Už už som na zastávke keď do niekoho narazím a obaja zletíme na zem. Hneď sa postavím a začnem sa ospravedlňovať neznámemu mládencovi."Prepáčte nechcela som. Pardón." "To sa stáva." povedal svojím chraplavým hlasom. Usmiala som sa naňho a až vtedy som si všimla že som zmeškala bus a ďalší ide až o hodinu."Do kelu!" Nahlas som zanadávala. Mladík sa na mňa spýtavo pozrel a opatrne sa spýtal."Je vám niečo?" "Čo mne? Teda nič mi nieje ja len že nestihla som bus a ďalší ide až o hodinu!" porazenecky som vzdychla a svoj pohľad zapichla do trsu trávy na zemi. "Môžem vás zaviesť. Auto mám za rohom." milo sa usmial a ja som sa naňho neveriacky dívala. Je to cudzí muž, ale nevyzerá ako vrah ani ako úchyl. Premýšľala som. On si však môj pohľad všimol a zasmial sa"Neboj, nie som úchyl,vrah ani mafián." Neviem prečo, ale prikývla som. Asi by som to neurobila keby som nešla pre bratov. A tak som ho poslušne nasledovala až kým sme nezastali pred veľkým čiernym autom a tým som že úplne zneistela. Bolo veľké,drahé a čierne=typický mafiáni. Asi vedel akú reakciu budem mať a tak len svojim chraplákom zachrapkal"Neboj fakt nie som mafián len mam rád čiernu farbu a veľké autá." vydýchla som si a nastúpila. "Kam to bude?"spýtavo na mňa pozrel a zabubnoval na volante."Uhm. Základná škola na Green street."zareagoval zdvyhnutím obočia a otázkou"Prečo základka? Nevyzeráš na 14."zachrapčal. "Ja no idem pre brata a potom ešte pre jedného do jaslí."odpovedala som neisto a pozrela sa von z okna. Iba chápavo prikývol a vyrazili sme. Cesta prebehla v tichosti. Až keď sme zastali pred zákldkou som sa ozvala. "Ďakujem za odvoz."milo som sa usmiala a už otvárala dvere. "Neni zač aj nabudúce"milo sa usmial a ja som mu úsmev opätovala. Vystúpila som a zabuchla dvere. Mal už naštartované keď sa stiahlo okienko."A mimochodom, som Harold."zakričal za mnou a odišiel. A až vtedy som si uvedomila že som sa ho nespýtala ani len na meno. Som to ja ale trúba.

Mešká. Chris mal byť už pred pol hodinou doma z tréningu a začínam sa báť. Nezdvíha mi mobil a ja pozerám z okna na príjazdovú cestu. Uvidím ako ku nášmu vchodu pokrivkáva nejaká postava. Keď príde bližšie spoznám v nej Chrisa. Bosá vybehnem z domu a vrhám sa mu okolo krku. Sykne bolesťou. Pozriem sa naňho a vidím že je celý dobitý. Už už otvára ústa že niečo povie, ale predbehla som ho."Povieš mi to neskôr. Teraz ťa musím ošetriť."povedala som s ustráchaným výrazom v tvári. Podoprela som ho a tak sme sa vydali do domu. Vyšli sme schody hore do kúpeľne. Posadila som ho na vaňu a vyzliekla mu tričko. Telo mal posiate modrinami a škrabancami. "Prečo si sa pobil?"spítala som sa s kľudom a jemnosťou v hlase. "Keď som išiel z tréningu domov v jednej uličke banda chalanov obťažovali mladé dievča a ja som proste musel zakročiť. Najskôr som im iba dohováral, ale to nezabralo a jeden z nich sa na mňa rozbehol a no tak pobili sme sa."skončil svoj monológ a pozrel sa mi do očí. "Ty môj hrdina."usmiala som sa a objala ho načo sykol od bolesti. Odtiahla som sa a zobrala lekárničku. A hurá na dezinfikovanie škrabancov a iných poranení!

Som v Chrisovej izbe a nechcem od neho ísť ani na krok. Nechcem aby sa mu niečo stalo. Je to absurdné veď tu mu nikto neublíži, ale aj tak sa bojím. "Nechceš dnes spať so mnou?"pozrela som naňho a čakala odpoveď. "Veľmi rád a cestou by sme mohli zobrať aj Jaya ak nechceš aby ťa v noci budil." povedal s jemným úsmevom a už sa staval na odchod. Keď sme všetci traja zalahli do mojej postele, Chris sa ozval."Ľúbim ťa sestrička."povedal potichu a ja som sa usmiala. "Aj ja vás. Ste moje všetko na svete."povedala som a každého pobozkala na tvár. Zavrela som oči a upadla do ríše snov.

........................................................................

Čaute ľudkovia,
ak to čítate a baví vás to tak som veľmi rada❤. Už tu bol aj Harry. Čo poviete na ich stretnutie?
Komentík by potešil.
Ľubkám vás❤

I'm HaroldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin