1.

14 4 9
                                    

Otočím poslednú palacinku a začnem si pohmkávať pesníčku z rádia. Palacinky sú hotové a ja môžem ísť zobudiť bratov. Jaya zobudím po pár minútach. Chris nie a nie zobudiť sa. Skúšam to už asi 10 minút keď to takto bude pokračovať zmeškáme školu. Rozhodla som sa použiť inú metódu...
Zbehla som dole po vedierko, napustila doň studenú vodu a vyliala celý obsah na spiaceho Chrisa."Čo do prdele to malo byť!?"spýtal sa ma s nadvyhnutým obočím zatiaľ čo ja som sa šúlala od smiechu po zemi."Zobúdzanie. A máš dole raňajky."povedala som ešte stále cez smiech. Pretočil očami a odišiel z izby.

"Rýchlo, ponáhľame sa! Nestihneme bus! Jay nešpáraj sa v nose! Chris zaviaž si šnúrky!"hnala som ich z domu a na rukách sa mi smial malý špuntík Barry.

Chris a Jay vystupovali na tej istej zastávke lebo chodia spolu na tú istú základku. Ja vystupujem o dve zastávky po nich aby som dala Barryho do jaslí.

Vydýchnem si keď prekročím prah dverí mojej triedy. Uvidím ako mi moja kamoška Maya zbesilo máva z poslednej lavice."Čau kočka, ako ide život?"zasmejem sa nad jej divným slovníkom."Ako vždy. Čo ty?"so záujmom sa opýtam lebo Maya má tie najlepšie historky a zážitky. Tipujem že aj teraz mi ide nejaký povedať."Mám sa úplne mega a stretla som asi toho naj chalana na svete."No to zas bude. Maya básnila každý druhý týždeň o inom chlanovi. Do triedy vošla učiteľka a tým pádom Maya konečne zavrela ústa.

Škola ubehla rýchlo a ja som na ceste do jaslí pre Barryho. Chris ide po Jaya.

Už sme všetci doma a ja robím večeru v podobe cestovín s omáčkou. Barrymu vyberiem z chladničky výživu. "Večera!"volám cez celý dom na bratov. Počujem dupot akoby po schodoch bežalo stádo koní. "Kľud sú to len cestoviny."poviem keď vtrhnú do kuchyne. Chris a Jay prestrú stôl a ja im naložím do tanierov porciu cestovín.

"Lietadielko letí a pýta si o pristánie na letisku. Brr"kŕmim ovocnou výživou malého soploša Barryho. Chris a Jay už dojedli tak si išli urobyť domáce úlohy. Keď všetku výživu už spráskal, uložila som ho do postieľky, ktorá je v mojej izbe. Zaspievala mu uspávanku a pobozkala na líčko. "Gemm pomôžeš mi s domácou prosím?"vo dverách stál Jay s prosebným pohľadom. Prikývla som a išla som za ním do jeho izby.

Pozeráme s chlapcami rozprávky. Smejeme sa a užívame si rodinnú pohodu. Keď sa skončia ideme si všetci umyť zuby a prezliecť do pyžám.

Vstúpim do Jayovej izby. "Dobrú noc,Jay."poviem a už chcem odísť, ale zastaví ma jeho hlas."Môžeš mi prosím prečítať rozprávku?"urobil psie oči. Iba som prikývla a už mi podával nejakú knižku. Tak som začala čítať."Kde bolo tam bolo ............... a žili šťastne až kým nepomreli." dočítala som knihu. Pozrela som sa na Jaya, ktorému sa už zatvárali očká. "Dobrú noc" pobozkala som ho na čelo a odišla som za Chrisom do izby. Ten už spal a tak som si išla ľahnúť.

V noci ma prebudil zvuk z vedľajšej izby, krorá patrila Chrisovi. Vstala som a išla sa pozrieť čo sa to tam deje. Vošla som do jeho izby a zbadala ako sa prehadzuje z jednej strany na druhú a robí pri tom hluk. Podídem k nemu, pohladím ho po líci. Zobudí sa a nechápavo na mňa pozerá, vidím že je celý spotený."Mal si zlé sny?"opýtala  som sa a pohladila ho po vlasoch."Áno. Môžem spať dnes s tebou?" znel unavene."Že sa pýtaš." usmiala som sa a spolu sme zaľahli do mojej veľkej postele.

Zobudilo mna pichanie v boku. Pozrela som sa okolo seba a zistila že je ešte stále noc. Vedľa mojej postele stál Jay. Chcel niečo povedať, ale nedovolila som mu to. Zdvyhla som paplón a naznačila že si má ľahnúť vedľa mňa. Iba sa usmial a prikývol. Takto sme traja zaspali vo veľkom súrodeneckom a hlavne blonďavom objatí.

........................................................................

Čaute lásky,
máme tu druhú časť. Čo na ňu poviete. Ak sa páčila tak som rada. Potešil by ma komentík a poprípade aj votes. Budem sa snažiť pridávať každý deň nové kapitoly.
Ľúbim vás❤

I'm HaroldWhere stories live. Discover now