MOTİVASYON TAVAN [TEOG]

25 5 0
                                    

H E L L Ö
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir... Bu gün ki yazımda birazcık motivasyonu arttırmak istiyorum.

Buna gerçekten hepimizin ço...k ihtiyacı var.

2017-2018 döneminde yapılacak TEOG sınavına gireceğiz. Bu dönem bizim için zor geçecek ama bunu birazcık kolaylaştırsak sanki hiç de fena olmaz gibi... Öncelikle şununla başlayalım. Bu sınavı gözünüzde 'TEOG vay canına aman öldük bittik' şeklinde görürseniz hiç anlaşamayız. Bu sınav sadece okul sınavları gibi bir sınav. Demişler ki '8. Sınıflar genel bir sınav olsun. Tüm 8ler aynı sınavı olsun. Sorular aynı, her şey aynı olsun. 6 ders olsun. Türkçe Matematik DinK. İngilizce Fen B. ve Sosyal B. Öğrencilere bu derslern her birinden 20 soru sorulsun. Ve sınav 120 dakika olsun. Normal sınavlar gibi bir ders saati yani 40 dakika olsun. Ama öğrenciler stres yaşamasınlar diye 30 dakika ara koyalım. Ve bu sınavın ismini TEMEL EĞİTİMDEN ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI yapalım' demişler.

Bu sınavın sonucunda ÖLÜM YOK. Aileniz sizin için KÖTÜ DÜŞÜNMEYECEK. Merak etmeyin ASLA SEVGİLERİ EKSİLMEYECEK.
Ama şu gerçeği de unutmayalım tüm anne baba çocuğun iyi bir yere gelmesini ister. Onu yükseklerde görmek ister. İyi bir mesleği olsun. Okulunu tamamlasın ister. Peki siz bunları yapamayacınca size kızacaklar mı ? belki ama yapamadığınız için değil. Emek vermediğiniz için ... Siz şimdi bu yazıyı okuyorsanız zaten kendinizi de iyi bir yerlerde görmek istiyorsunuzdur. Gerçekten buraya kadar okuduysanız yoruma minnoş bir kalp koyar mısınız ? Merak ediyorum. Kimlerin bir hedefi var?

Her neyse konudan sapmayalım. Siz emek verdiğiniz sürece sonuç ne olursa olsun kendinize şunu demeyi bilin ' emek verdim kaderimde ne varsa odur ' ancak bu sözüm emek verenlere. Asla ders çalışmayıp, yan gelip yatan ve keyiflerini sürenlere değil. Bir yıl hazırlanan her gün düzenli çalışan atom karıncalarıma.

Atom karıcalarım sizlerde çok abartmayın olur mu ? haftasonları çalışmak yasak kuralını duymuşmuydunuz ??? Sanırım bir de şu açık uçlu muhabbetine deyinmek gerek.

Benim kendi fikrim İYİ Kİ VAR. Kesinlikle ders çalışan ve çalışmayan öğrenciyi ayıracaktır. İlk başta hepimiz korktuk "agg zaman kaybı" , " agg ya hocalar kabul etmezse" dedik ama korktuğumuz kadar değil çünkü sorular yorumsuz olacak ve sadece 8 soru bu aşırı bir zaman kaybı olmaz KORKMAYIN

Aşşağıdaki minnoş poncik yıldızcığa basar misiniz ??
Ha birde yorum atarsanız sevinirim....
Öptüm hepinizi 😚😚😚

LESSONS IS BITCHES 🖕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin