!!! LANET SİVİLCELERDEN KURTULMAK !!!

21 4 0
                                    

H E L L Ö Ö Ö Ö !

Bu yeni bilgisayarımla ilk yazım :) Bu sabah 8 de gittim ve aldım. Teşekkürler bilgisayar mühendisi enişte :) Neyse yazımıza dönelim. Hepimizin başının belası SİVİLCELER. Yaptığım araştırmalar sonucunda şu aşağıdaki bilmem kaç maddeyi buldum. 

HADİ GİT VE KURTUL O SİVİLCEDEN !!

Sivilce Nedir ?

Sivilceler genel olarak ergenlik döneminde ortaya çıkan yağ bezeleridir. Özellikle yüz bölgesinde ortaya çıkan sivilceler, iltihaplanarak akne halini alabilir. Cildin kötü görünmesinin yanında can yakıcı bir durum da olan bu cilt problemlerinin çözümü için nedenlerinin iyi belirlenmesi gerekir.

Hormonal dengelerden ya da başka bir sağlık probleminden kaynaklanan sivilcelerin tedavisi ve yeniden ortaya çıkmasının engellenmesinde bu sorunların yok edilmesi önemlidir.

LİMON SUYU

 Sivilceler ile mücadelede en fazla kullanılan doğal malzemedir limon... Sivilce üzerine uygulandığında içeriğindeki doğal asit ile yağ bezesini yakar ve küçülmesine yardımcı olur. Küçülen sivilceler zaman içinde yok olur. 

  Tek başına uygulandığında ciltte tahrişe neden olabilen limon suyunu gül suyu ile birlikte karıştırıp cildinize uygulayabilirsiniz. Bu yöntem için eşit miktarlarda gül suyu ve limon suyunu karıştırıp temiz bir pamuk yardımı ile sivilcelerinizin üzerine uygulayın. 30 dakika süre ile karışımı sivilcelerin üzerinde bekletin ve ılık su ile durulayın. Bir hafta boyunca 2 kere bu karışımı uyguladığınızda sivilcelerinizden büyük ihtimalle kurtulmuş olacaksınız.  

SOĞAN

  Soğanın doğal antibiyotik özelliği sivilceler üzerinde de etkilidir. Uzun zamandır yüzünüzde olan ve bir türlü kurtulamadığınız inatçı akneler için soğan suyu kullanabilirsiniz. Bunun için 1 adet soğanın suyunu rendeleyerek ya da mutfak robotu ile parçalayarak çıkarın. Temiz bir pamuk üzerine bu sudan bir kaç damla damlatın. Sivilcelerin üzerine 1 hafta boyunca 6 saat ara ile 2 kere uygulayın 

SARIMSAK

  Pek çok sağlık sorunu için etkili olan sarımsak, sivilcelerin tedavisinde de önemli bir yere sahiptir. Sivilceler için sarımsakla tedavide bir kaç diş sarımsağı ince ince doğrayın. Doğradığınız bu sarımsakları 5-10 dakika sivilcelerin üzerinde bekletin. Süre sonunda cildinizi ılık su ile yıkayabilirsiniz. Bu yöntemi günde 2-3 defa uygulayabilirsiniz. 

ZERDEÇAL 

  Zerdeçal, sivilcelere neden olan bakterilerin yok edilmesinde etkili bir doğal maddedir. Sivilceler ile birlikte ortaya çıkan iltihabın da tedavisi için kullanılabilen zerdeçalı, değişik malzemeler ile de kullanabilirsiniz. 

TARÇIN

 Sivilceye kesin çözüm sivilcelere garanti çözümler, arasında tarçın uygulaması da yer almaktadır. Tarçının sivilcelerde kullanılmasında yardımcı madde olarak doğal bal kullanılır. Uygulama için 2 çorba kaşığı bal ile 1 çay kaşığı toz tarçını bir kase içinde macun kıvamına gelene kadar karıştırın.

Daha sonra bu macunu sivilcelerin üzerine sürün. 10-15 dakika beklettikten sonra nemli bir bez ile karışımı silebilirsiniz. Günde bir kere uygulayabileceğiniz bu uygulama ile sivilcelerinizden kurtulmanız mümkün.

Ben yararlı olabilecek bu kadar şey buldum. umarım yararlı olmuştur. Ve LANET SİVİLCELERden kurtulabilirsiniz.

ŞU AŞŞAĞIDAKİ MİNNOŞ YILDIZCIĞA BASIP 

YORUMLARINIZI BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM 

ÖPTÜM KOCAMAN 

NOT : TEOG DERS NOTLARINI PAYLAŞTIĞIM BİR KİTAP İSTER MİSİNİZ ??? YORUMDA BELİRTİN !!

LESSONS IS BITCHES 🖕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin