Tamam tamam ititraf ediyorum. Birazcık üzülmüş olabilirim. İyi mi oldu köyü mü oldu hiç bilmiyorum ama oldu bişeyler işte. Herkes sayfaya DM (Direct Messages) atmış. Demişsiniz ki ; " O kadar çalıştım boşa mı?? " " Dersaneye etüte gittim ne olacak şimdi?? "
Şöyle bişey var ki 1,5 milyon 8. sınıf öğrencisi varken sınavsız hareket edemezler. Çalışanlar (ben de dahil) iyi ki çalıştık, iyi ki dersaneye etüte gittik. Haziran da muhakkak ki bizi tüm 8. sınıfın konularını kapsayan bir sınav yapacaklardır. en az 1 aya yeni sistem belli olacak zaten o zaman da bu konuyu konuşuruz yine. Haa bu arada "ben TEOGa çalıştım şimdi kalktı ne olcak?" sorularının da cevabı olarak şunu söylemeliyim ki kötü hiç bir şey olmayacak. Okulda çaçlıştığınız konuları görünce tekrar yapmış olacaksınız. Okul sınavlarında çalışmayanlardan 1-0 önde olacaksınız. Ama buna güvenip koyvermeyin sakın haa...
NE OLURSA OLSUN BİZİM İÇİN YAPILIYOR İTİRAF EDİN HADİ GEÇEN YIL KALKSIN DEMİYOR MUYDUK ??
ŞİMDİ NE OLDU DA KEDERLENDİK ??
Tek sıkıntı biraz geç haberimizin olması. haziranda haberimiz olsaydı DAHA İYİ OLURDU KESİNLİKLE...
Bu yazıyı @burnumayapıştırdığımamaalıniçinolansiyahnoktabandı na ithaf ediyorum
sevgiler krdş...
MİNNÖŞ YILDIZI UNUTANLARA BOL BEDDUA EDİLMEKTEDİR
YORUM DA ŞEY EDİN
PAYLAŞINDA
HER YERDE PİRİMİMİ YAPIN
(pirimimi ne aQü) lkfnsnjgsfklj