Bu yıl senin benim bizim olsun mu ?
Her yılında başında dediğimiz şu sözler gerçek olsun mu bu yıl ? "Allah'ım bu yıl çok çalışacağım." bence yaparız ya olacak bu sefer. Nasıl mı ? İşte şöyle
KENDİNE CEZA VER
Kendinize ceza verin. Bu ödev bitmezse evi süpüreceksin. Bugün verim alamadıysan mutfağı topla. Ama unutma! annene söylede çok dağıtsın mutfağı...
Sizin için yapması zor olan şeyleri kendinize ceza olarak verin ki ders çalışma ya da ödev yapma isteğiniz artsın
İNGİLİZCE ÖDEVİ
O dünyanın en iğrenç ödevi. Bir kelimeyi tekrar tekrar yazmak. "Hocam defter evde kaldı" cık cık cık aaaa hiç olur mu öyle şey kesin evde kalmıştır. Büyük ihtimalle hepimiz yaptık bunu değil mi? ingilizce ödevini bitirmek için yapman gereken çok basit.
Bir gün böyle çıkmışsın okuldan İngilizce kelime ödevinin olmasının verdiği hüzünle eve doğru giderken, aaa oda ne bir bakkal gitmelisin ve ordan sevdiğin bir abur-cuburu almalısın. Sakın haaa yolda yeme çantana koy ve eve gitmeye devam et. Eve gelip ödevin başına geçtiğinde onu annene ver "anne ödevimi bitirdiğimi sana gösterene kadar bana verme" de ve sonra o kelimeleri çikolata uğruna bitir. ÇİKOLATA MİDENDE.
MUTLU SON
ARKADAŞLIK
Eğer bu yıl senin için çok önemliyse çok arkadaşlık kurmamaya çalış ve gereksiz muhabbetlere girme. Ben biraz abartacağım sanırım.Ve arkadaş edinmeyeceğim. Gıcık olduklarımla da asla konuşmayacağım. Sakın ha benim gibi TEOGluysanız başkanlığa falana filana aday olduğunuzu duymayayım.
bu gün çok aktif olacağım bissürü bissürü bölüm gelecek. Elimde bir yazacağım yazılar listesi var. En az 2 yazı daha yazmak istiyorum. Öptüm kocaman hepinizi.İstediğiniz yazıları yoruma yazıp MİNNOŞ YILDIZCIĞI DA UNUTMAYIN SAKIN ARKANIZDAN AĞLAR