gözlerimi açmaya çalışıyordum ama olmuyordu çok yorgundum sanki bütün yükleri ben taşımışım gibi bir histi. bana neler olduğunu idrak edince hemen gözlerimi açtım yatağın üstünde durduğumu gördüm oda bembeyazdı, herşey heryer bembeyaz , küçük bir yerdi ama yatak ve dolap vardı birde ayna . hemen yatağın yanındaki duvara baktım biri oturuyordu ne yapıcam şimdi ben ? duvara yaslanmış bir vaziyette ellerini bacaklarına sarmış bir şekilde oturuyordu yüzünü göremiyordum.
- SEN KİMSİN ?
-SEN KİMSİN YA ?
-ÇIKAR BENİ BURDAN
-BAK ANLAŞABİLİRİZ BEN SENDEN ŞİKAYETCİ OLMAM, BIRAK BENİ!
Çocuk kafasını kaldırdı ve bana baktı gözleri mavi gibiydi ama yeşilede çalıyordu. koyu renkteydi göz rengi , sanki birşey düşünüyormuş gibiydi.
-Kapa çeneni
-BAK BENİ KAÇIRMAYA İZNİN YOK , DAĞ BAŞIMI BURASI SAÇMALAMA!
Çocuk sıkıntılı gibi duruyordu. derin bir şekilde iç çekti. yataktan kalkmak için hamle yaptım ama çocuk resmen ışın hızıyla beni tekrar geri yatırdı.
-YA BIRAKSANA PİSLİK, DOKUNMA BANA
dediğim gibi ellerini benden çekmişti sanki bana dokunmaya kıyamıyormuş gibi hali vardı .
-Aç mısın?
-hayır
evet açtım ama ona ' çok açım yarabbi bana yemek hazırla canem ' diyemem.
-aç olduğunu biliyorum
-hayır nerden çıkardın ?
-peki..
ayağıya kalktı ve kapıya doğru ilerledi sonra dışarı çıktı bende hemen kapıya ilerledim ama kapıyı kilitledi ben ofluyarak yatağıma geçtim bu haksızlıktı hem neden bir mal beni kaçırırki ? ben yatağa oturduğumda güzel bir pizza kokusu geldi. al işte pizza yiyordu, insan banada verir.gerçi aç olmadığımı söylemiştim,bendeki zeka kimsede yok.
kokunun muhteşemliğine ağzım sulandı. beni midem onun pizza kokusuna hüzünle bakıyordu oysaki açtım.getirmeyeceğini anlamam pek uzun sürmedi, bende kendimi uykuya vercektim gözlerimi kapattım ve 1-2 dakka öyle kaldım. kapının kilidi açıldı ama kalkmadım,biri içeri girmişti büyük ihtimalle o çocuktu. yatağa doğru yaklaşıyordu hissedebiliyordum.masadan ses gelmişti büyük ihtimalle masaya birşey koydu yanıma yaklaştı, ayak adımları yavaştı. sanırım beni uyuyor zannediyordu.bende bunu bilerek gözlerimi açmadım,boynumda bir sıcaklık hissettim,irkildim çünkü ilk defa bir erkek bu kadar yakınlaşmıştı oysaki uygarla sarılmamda bile o kadar yaklaşamıyordum.kokusu sigara ve papatya kokusu arasında çelişkideydi. papatyanın üstünde sigara söndürmüşler sanki.
-Uyumadığını Biliyorum.
dediğinde buynumdaki nefesi huylandırmıştı , irkildim ona doğru döndüm dönmez olsaydım burunlarımız birbirine değmesine o kadar az bir uzaklık varki azcık daha uzatsam kafamı bütünleşicez.
-z- zaten uyumuyordum
-karnın açıkmıştır pizza getirdim.
-Aç değilim demiştim
-Yiceksin!
-Yemek istemiyorum
dedim ama beni dinlemedi ve pizza dilimi zorla ağzıma tıkıştırdı.pizzanın mükemmelliği beni benden almıştı yediğim en güzel pizzaydı
-Sen mi yaptın?
-Hayır
zaten onun yapmasını beklemiyordum.elimi uzattım yataktan ve bir dilim daha aldım. yerken ona bakmamaya çalışıyordum ama beni süzdüğünün farkındaydım.lokmamı bitirdikten sonra konuşmaya başladım
-beni kaçırdın ?
-evet
-neden
-Canım istedi
-Pskolojik sorunların mı var ?
-Belki
-BAK beni serbest bırakırsan senden şikayetçi olmam ve ikimizde kurtuluruz .
-...
- beni ne zamana kadar burda tutacaksın. eninde sonunda bulurlar beni.
-BULAMAZLAR!
- bu kadar emin olma
-Çok düşündüm,planladım seni kaçırmayacaktım ama...
-ama?
-Dayanamadım
-Neye
-neyse zamanı değil şimdi
-bırakıcak mısın
- asla
-peki arkadaşlarım?
-sikimde değil.
-NEDEN BIRAKMIYOSUN, YETER BIRAK GİDEYİM
birden telefonuna mesaj geldi ve apar topar dışarı çıktı. şimdi mal gibi ağlamıyacaktım çünkü o kadar aciz değilim kolay ağlamam hem beni istemeyen aileden kurtulup arkadaşımla yaşıyordum şimdi oda yok . Değişen birşey yok İntihar Günah olmasaydı şimdi burda olmazdım en azından .
Masum kızım ayaklarını geçtim, çünki değilim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Problemli
RomanceBoynumda bir sıcaklık hissettim,İrkildim çünkü ilk defa bir erkek bu kadar yakınlaşmıştı oysaki uygarla sarılmamda bile o kadar yaklaşamıyordum.Kokusu sigara ve papatya kokusu arasında çelişkideydi. Papatyanın Üstünde Sigara Söndürmüşler Sanki.