= İREMİN AĞZINDAN =
Uygar beni bıraktıktan sonra bende eve gitmeyeceğimi söyledim oda tamam dedi gitti. insan derki dur canım seni kaçırırlar bende geleyim dimi. Ara sokaklara girdim telefonumdan' son feci bisiklet- bu kız' dinlemeye başladım.Ara sokaktan girdikçe kendimi kötü hissediyordum keşke mal uygarda gelseydi.Gitmeye devam ederken köşeden döndüm ve kaldırımlara oturan gençleri gördüm.4-5 kişiydiler biri bana dönüp diğerlerine beni gösterdi. bir kişi hariç hepsi sırtlarını döndüler.üstüme doğru yaklaştılar bende geri adılar attım.onlar yanıma gelmişti. biri yaklaşıp saçımı kulağımın arkasına geçirdi sonra kulağımdaki kulaklığı çıkardı ve bana iyice sokuldu.
-Selam güzelim
-...
O sırada arkasını dönmeyen kişi sırtını döndü ve karşımda çikolata yiyen bir pislik görmem çok uzun sürmedi buraya yaklaşmıyordu beyfendi
-NE OLDU KORKTUN MU ?(pislik)
-Yaaaa ne demezsin çok korktum.
buraya doğru geldi bana yaklaşan çocuğun omzuna elini koydu.
-Hadi ama çocuklar yeni yengenize kibar davranın...
= AYPERİNİN AĞZINDAN =
Gelen kutuya anlamsız bakışlarımı yolladım çenemle kutuyu gösterdim
-Ne o beğ
-Çok kibarsın be
-Sağol sana çektim hödük
elimi paspastan çektim ve merakla kutuya koştum
-Ne aldııııın?
-Cinsinden.
-Anlamadım?
kutuyu yere koydu ve kutudan çov-çov cinsi yavru köpek çıktı.
-Bu neeeeeeeee!? Çok KAWAİİİİİİİİ
bana ters ters baktı.bende ona baktım bakışmalı yaşadık filan.
-Teşekkür ederim
dedim ve yaklaşıp yanağından öptüm.
-Ne yani yanaktan mı öpücektin?
-ben sen değilim canım.boyununu kemirmiyorum
köpeği kucağıma aldım ve sevmeye başladım sonra köpek birden elimi ısırdı köpeği birden fırlattım.ve koltuğun üstüne çıktım. ŞEREF YOKSUNU ORDA GÜLÜYORDU. Ters ters baktım ve bir yandanda koltuğa çıkmaya çalışan köpeğe tekmeler atmaya çalışmaya çalışıyordum ama köpeğin pek benden korktuğu söylenilemez. Aybars hala anırıyordu.
-AYBARS KORKUYORUM.
-...
-YA AYBARS AL ŞUNU NOLUR.
Koltuğun üstünden atlayıp yukarı çıktım sonra benim odama gidip kapıyı kapattım ve arkasına oturdum.ve ağlamaya başladım herşey üst üste geliyordu.şaka yaptım sadece köpek elimi ısırdı ve kanıyordu pis aptal köpek ..DUR Bİ DAKİKA YA KUDUZSAAAAA. daha çok ağlamaya başladım .aybars kapıyı tıklattı.kendimi toparladım.
-Müsait değilim.
-Peki
dedi ve dinlemeden kapıyı ittirdi ayı.sırtım kapıda olduğu için birden açınca sırtıma çarptı.
-YA ne yapıyon ayı.
-İyi anlaşacağınızı düşünmüştüm.
-GİT, İYİ BOK YEDİN
-Bence sevdi seni ama sen bilirsin.
ters ters baktım ona.Benim canım acıyor. bonco sovdo sono.duvarın dibine sokuldum ve kendimi mutsuz pandalar gibi hisettim . yanıma yaklaştı dibime girdi. kafasını omzuma koydu bende kafasına vurdum.
-GİT PİSLİK HEPSİ SENİN SUÇUN.
-Trip mi atıcaksın?
-Sanane?
-ok
ok ne lan ona bakmadım tripliydim.sonra bir baktım salak cepinden sigara çıkarttı.
-Üzgünüm sevgilim çok kırdım bu aralar hiç ilgilenmedim.
ilk başta bana dediğini düşünerek kafamı çevirdim ama naled sigarasına söylüyormuş mal.
-Bazı lüzumsuzlar yüzünden seni ihmal ettim bebeğim.
dedi ve paketten bir tane alıp dudaklarına yerleştirdi ve çakmağını çıkarıp sigarasını yakmaya başladı. yandıktan sonra yavaşça içine çekti. bende kafamı başka yöne çevirdim. boş duvarla bakışıyorduk resmen.Bir kaç dakika sonra aybars ayağı kalktı ve kapıyı açıp dışarı çıktı bende aynanın karşısına geçip elime baktım.Tamam fazla kanamamış olabilir ama bence komik değildi. Aynanın karşısında biraz kendimi süzdükten sonra kirli olduğumu gördüm. dolaptan üstüme bir şeyler alarak banyoya doğru ilerledim. banyoya girdim kapıyı kilitledim . ve üstümü çıkardım. suyu ayarladıktan sonra suyla cebelleşerek zar zor banyo yapmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Problemli
RomanceBoynumda bir sıcaklık hissettim,İrkildim çünkü ilk defa bir erkek bu kadar yakınlaşmıştı oysaki uygarla sarılmamda bile o kadar yaklaşamıyordum.Kokusu sigara ve papatya kokusu arasında çelişkideydi. Papatyanın Üstünde Sigara Söndürmüşler Sanki.