-10-

722 20 0
                                    

= İREMİN AĞZINDAN =

Ben olayın şokundaydım gerçekten şoktaydım ve şaşırmıştım.Enver dudaklarını benden çekti ve alnını alnıma koydu.

-Seni seviyorum İrem Tunalı...

gerçekten çok ama çok şaşkındım.Ne yapacağımı bilmiyordum.Nemlendiriciyi cebime koydum ve evrene daha çok yaklaştım.dudaklarımızın değmesine çok az bir fark vardı.

-Sana inanmıyorum Evren.

dedim ve koşarak ordan uzaklaştım.Gerçekten ben böyle düşünmemiştim çünkü o kim bilir kaç kişiyle çıktı ama ben..benim ilkti.ben onun gibi veya onun çevresindeki kızlar gibi değildim ben safın önde gideniydim çıkma teklifi edenlerim bile olmadı gerçekten sormadılar aksine hepsi benle uğraştı salaklar göbekleriyle ezdiler anlamıyorum şimdi neden böyle yapıyor? ben yalnız öleceğimi düşünürken aniden gelenler gerçekten benim için zordu koşarak eve yaklaştım ve dış kapıya yaklaştım anahtarı çıkardım ve açtım koşarak merdivenleri çıkmaya başladım kapımın önüne gelince anahtarla açıp içeri girdim ve sonra ayakkabılarımı çıkarıp odama koştum kendimi yatağıma gömdüm gerçekten üzgündüm.gerçekten...


= AYPERİNİN AĞZINDAN =

Gözlerimi açtığımda aybarsın kucağındaydım. Aybarsta uyuyordu.bende kalkmak için çaba gösterdim ama aybars eliyle tuttu.

-Nereye gidiyon?

-kahvaltı hazırlıycaktım.

-boşver.

eliyle daha sıkı kavradı ve beni kendine daha çok yaklaştırdı.yüzüm boynunun arasındaydı.çaktırmamaya özen göstererek içime çektim kokusunu.çok güzel kokuyordu.

-Neden beni kokluyorsun acaba?

her kelimesi uyku sersemi sesi ile birleşince çok tatlı çıkıyordu.

-hiç sadece nefes alıyordum

-...

iyice içime çekerken onunda beni kokladığını anladım saçlarımı kokluyordu.sonra aniden kafasını boynuma yasladı ve köprücük kemiklerimi öpmeye başladı. Ne yapmaya çaıştığını anlamam kısa sürdü ve onu biraz ittirdim.

-Seni bana çeken bir şey var aybars

-Neymiş o

-Bilmiyorum.

-Neyse ben duşa giriyorum

- peki

Yanımdan kalktı ve kapıyı açıp banyoya girdi bende aşağıya kahvaltı yapmaya indim. Sonra dolaptan yumurta yapıp yumurta yedim sonra yukarı çıktım banyodan ses geliyordu.

-Ayperi AYPERİ

-efendim aybars ??

- ben üstümü almayı unuttum havluyla çıkıcam ona göre

-tamam

O banyodan çıktı ende tam tuvalette gireceklen birden yerde böcek gördüm uçmaya başladı bende korktum ve bağırmaya başladım.

-AYBARSSSS BÖCEK VAR BURDA

hemen aybarsın yanına gittim hala havluylaydı. Hemen ona doğru koştum ve bağırmaya başladım böcek var diye o an çıldırmış gibiydim sarsıyordum hemde bir yandan bağırıyordum.birden elim havlusuna takıldı ve üstüme düştü  

-Ayperi gözlerini kapat!

-ya aybars niye böcek var diyorum

-KIZIM BENİ ÇIPLAK MI GÖRÜCEKSİN ?!

Ahh evet havlusunu çekmiştim. NE HAVLUSUNU MU ÇEKTİM İNANAMIYORUM İNANAMIYORUUUUMM. Hemen gözlerimi kapattım

-Açma sakın

-İstesende açmam aybars

Gözlerimi çok sıkı kapatmıştım. Aybars üstünü giyindi ve beni kaldırdı yerden.

- şey pardon

-tamam sen burda bekle ben böceği öldürüp geliyorum .

-peki .

O banyoya gitti ben ise yatağa uzandım. Bir müddet sonra aybars geldi.

-öldürdüm sakin ol

-Çok korktum teşekkür ederim

Koltuğa oturdu ve sigara yaktı.

-ya neden içiyorsun yazık günah be

-bilmiyorum canım istedi

Sigarasını ayağı ile söndürdü.parkenin içine etti salak. Bana yaklaştıve yanıma yattı.

- kahvaltı etmedin istersen hemen hazırlayayım.

- ben seni yiyicem.

ProblemliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin