= İREMİN AĞZINDAN =
Yarım saattir yataktaydim kalkamıyorum.Açlıktan midem sinyal verince kalkmak zorunda kaldım.mutfağa gidip yemek yapmaya üşendim. duşumu alıp üstümü giyindim ve havalar biraz soğuk olduğu için hırkamıda yanıma aldım. dışarı çıktım,kendimi karşıdaki pastaneye attım.
-Ben bir çikola...
karşımda benim çikolatamı çalan çocuğu görmemle şoka uğradım.pişmiş kelle gibi sırıtıyo köpek.
-Ne oldu Çikolatanı çaldım sonra dayanamadın dilenmeye mi geldin?
-He ya işim yok bende seni bulup çikolatamın öcünü almaya karar verdim.
bana çikolatalı boğaçalarımı verdi ve
-Bunu telafi olarak gör.
-Ben kendi paramla alırım.
Dedim ve cool dönüş yapmaya çalıştım masaya çarpana dek cooldu.Sonra hiç bişe olmamış gibi cool yürümeye devam ettim...
= AYPERİNİN AĞZINDAN =
Kabus gördüğüm içi terlemiştim. Çok ama Çok açtım. ama aybars vermedi ve yiyemiyorum. Kapı kilitli olduğu için bağırmaya başladım.
-AYBARS ACIKTIM YAAAA
-...
-YA AYBARS LÜTFEN ÇOK AÇIM . AÇ KAPIYI!
-...
Bir kaç dakika sonra aybars elinde tepsiyle geldi ve bana yemek getirceğini umuyorum.yine bana sen yeme derse saçını yolucam.
elindeki tepsiyi halının üstüne koydu ve oturdu, bana baktı.
-Ye
Bende hemen daldım yemeğe çok güzel bir kahvaltıydı dibini çürüttüm . yedim , yedim, ve daha çok yedim. Yemeğimi yedikten sonra tepsiyi aşağıya götürmek için kalktım. sonra kapı açık olduğundan aşağıya götürdüm tepsiyi bangonun üstüne koydum ve kapıya doğru ilerledim kapıyı açıp dışarda oturdum günyüzü göremiyordum nabayım. yolun ordan 2 kişi geliyordu biri uygardı biride irem bu tarafa geliyordular ben hemen koşarak onlara gittim. kocaman bir şekilde uygara sarıldım pislik nasıl özlemişim .
-nabıyon yellow
- Yaaa uygarr deme öyle
-özleedim seni bak annemde özlemiş bizim mahallenin delisi nerde diyo.
- Bende gülsüm ablayı çok özledim.
ireme bakmamaya çalışıyordum satmıştı çünkü.Ben uygara sıkıca sarıldım sonra başka bir el belimden tuttu ve beni kendine çekti.
-Aybars bırak beniiiiii
-BEN SANA DIŞARI ÇIKMA DEMİŞTİM DİMİ? EVE GEÇ SENLE SONRA HESAPLAŞICAZ.
-Ben seni artık istemiyorum zaten başından beri istemiyordum sen beni kaçırdın aybars .hayatımı mahvettin
-SENİN HAYATIN BENİM AYPERİ KENDİNE GEL
-Değilim..Benim en kötü günlerimde sen yoktun .
-İrem-Tehtid ederek kimseyi kazanamazsın!
-Aybars- KAŞINIYOSUN İREM
-İrem- Artık korkmuyorum istediğini yap biz gidiyoruz.
-Aybars- AYPERİ HİÇ BİR YERE GELMİYCEK
-irem- Gör bak nasıl geliyor
irem ve uygar gitmeye başlayınca bende onlarla gidiyordum havalı havalı ama sonra aybars özürlüsü kolumdan çekti. Aybars çok sinirlenmişti hemde baya. ben direniyordum gitmemek için ama o bileğimden çok sıkı kavramış olduğundan birşey yapamadım beni zorla eve götürdü iremler gelmediğimi fark edince kurtarmaya çalıştılar ama kapıyı kapatıp kilitlemişti.
-BAK AYPERİ BENDEN KAÇIŞIN YOK KIZIM ANLA ŞUNU BENDEN KURTULAMAZSIN .
-Bırak artık beni yeter ya istemiyorum seni beni zorla burda tutuyorsun.
Kolumdan tuttu bende ondan kurtulup yukarıya çıktım peşimden geldi . hemen duvara yaslandım oturdum
-BENİ ZORLA KABUL EDİCEKSİN.
-Babam gibi davranma bana
1-2 dakika suratıma baktı ve beni ayağa kaldırdı boyum küçük olduğundan parmaklarımın uçlarına basarak yükseldim.
-SENi SİKTİĞİMİN DÜNYASINDA KAYBETMEKTEN KORKUYORUM.
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.dudakları dudaklarıma değdiğinde heycandan ölecekmiş gibi hissettim kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi çok hızlı atıyordu. yavaş ve nazikçe öpüyordu.sanki dokunmaya kıyamıyormuş gibi. karşılık veremiyordum çünkü bilmiyordumki hata yaparsam rezil olucam.öptükten sonra kafasını boynuma yaklaştırdı. sigara kokusu sarmıştı . Bensiz sigaramı içiyordu anlamıyorum.Sonra sert bir şekilde boynumu öptü ve dışarıya çıktı..ben öylece kalmıştım olayların şokundaydım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Problemli
RomanceBoynumda bir sıcaklık hissettim,İrkildim çünkü ilk defa bir erkek bu kadar yakınlaşmıştı oysaki uygarla sarılmamda bile o kadar yaklaşamıyordum.Kokusu sigara ve papatya kokusu arasında çelişkideydi. Papatyanın Üstünde Sigara Söndürmüşler Sanki.