Lisede Yapılmaması Gerekenler

1.1K 24 10
                                    

Madde madde yazmak istemiyorum çünkü o zaman emrediyormuş gibi hissediyorum. Fakat bu konuda başka yazabilme şekli olmadığı için madde madde yazacağım.

•Olabildiğince az dedikodu yapın. Mesela 5-6 kişilik bir kız grubunuz var. Biraz dedikodu yaptınız. Sonra aranızdan birisi gitti başka birisine anlattı. Kimse de kabul etmiyor başkasına söylediğini. Siz ortada kalıyorsunuz bu sefer. O yüzden söylediğiniz şeyleri başkasına söylemeyeceğine emin olduğunuz kişilerle dedikodu yapın eğer yapacaksanız.

• Önyargılı olmayın. Bu zaten kimsenin yapmaması gereken bir şey ama hatırlatmak istedim. Sizi itici gösterecektir. İnsanları fiziksel özelliklerine göre asla yargılamayın. Ortaokulda çok yapıyordum ben. Hoş olmuyor ya.

• İnsanlara lidermişsiniz gibi davranmayın. Emretmeyin. Bu da sizi itici yapacak bir diğer şey.

• Erkekler de ayrı bir konu. Tamam bir sürü erkek olacak kimisi tatlı olacak falan ama ağzınızın suyu akarmışcasına izlemeyin şu erkekleri. İlk dün kızlara bakıyorum 11 leri kesiyor. Ya sen daha 9sun neyin tripleri bu. Bakacaksanız da belli etmemeye çalışın.

• Çocuksu şeyleri bir kenara bırakın. Her anlamda. Bi garip duruyor açıkçası.

• Fangirl olmaktan bahsedelim biraz da. Şimdi bir ünlüyü sevebilirsiniz ama hergün selena bluzu giymek nedir biri bana açıklasın. Veya korecan olmak. Bakın sevebilirsiniz bir şey demiyorum ama sınıfta sürekli sevdiğiniz insanların şarkısını bağırarak söylemek sizi baya bir saçma gösteriyor. Ya da her sohbette fanı olduğunuz kişinin konusunu açmak. Bilmiyorum saçma duruyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise Tavsiyeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin