Arkadaş Ortamı

862 17 1
                                    

Lisenin en güzel yanlarından birisi de size gerçekten mükemmel arkadaşlar vermesi.

Lisedeki arkadaşlıklar orta okula göre daha kalıcıdır. Yani ilkokuldan beri arkadaş olan insanlar da var tabi ama ben nadiren görüyorum.

Eğer kız erkek karışık bir grubunuz varsa çok eğlenirsiniz. Liseniz güzel geçer. Tabi bu grupların da dezavantajları var. Çok dedikodu dönüyor ya. Her grupta öyle mi bilmiyorum ama genelde bi dedikodu havası hep oluyor. Erkekler pek yapmıyor fakat kızlar arasında durum öyle değil. Ben onun yüzüne de söylerim diyerek yapılan çok gıybet gördüm. Hoş olmuyor, yüzüne söylemiyorsunuz. Öyle kalıyor kısacası. Fakat birbirine sadıksanız aranızda böyle şeyler olmaz.

Gruba erkek de katmak istiyorsanız dikkat edin. Yani şöyle bir şey var erkeklerin çoğu sizin gibi saf duygular beslemiyor. Alırsınız dört beş erkek gruba amaçları farklıdır siz anlamazsınız falan. Biz bunlara abaza diyoruz. Aslında kendilerini çok iyi belli ediyorlar ama bir de kanka ayağı göt ayağı diye yaklaşanlar var. Ama yinede hislerinize güveniyorsanız alın gruba. Onlar da insan çok da kalıba sokmaya gerek yok bence.

İstediğiniz bir konu varsa onunla alakalı bölüm yazabilirim yorum atmanız yeterli❤❤

Lise Tavsiyeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin