" Félig igaz."
Namjoon bevitt a kórházba, mert ő szerinte ez nem csak egy egyszerű rándulás. Az igazat megvallva, most már nagyon fáj, éget, lüktet, zsibbad...
-Namjoon...
-Hm?
-Szóltál a többieknek? -néztem irányába. Egy ágyra fektettek, amíg nem érnek rá az orvosok.
-Igen, mindjá..
-Noona!
-Itt vannak...- fejezte be mondatát Nam. Halkan felkuncogtam, majd a hang irányába néztem.
-Noona... minden rendben? -hajolt felém, gondolom Jungkook. Egy aprót bólintottam, majd feléjük mosolyogtam.
-Minden rendben van - felemeltem a hüvelykujjam, hogy ezzel is bizonyítsam igazam.
-Már hogy lenne minden rendben?-horkant fel valamelyik - vérzik a fejed és ki van csavarodva a lábad. Tényleg minden fasza- ütött rá valaki az ágyam szélére. Az enyhe fájdalomtól felszisszentem. Ki van csavarodva a lábam?
-Örülnék, ha állítanál magadon, Yoongi - szólt vissza jobb oldalamról Gyömbér.
-Tök mindegy - felelte, majd a hangokból ítélve eloldalgott.
-Té-tényleg ki-ki van csavarodva a lábam?
-Igen, cica, ki van. De nem hiszem, hogy nagyon nagy baj lenne...
-Ha neked egy lábtörés kutyadolog... - sóhajtott fel mellettem valaki, majd megszorította a vállam. Menta?
-Hölgyem!- szólt egy hang a fejem felől. Odafordítottam a fejem. - Először ellátom a fejét, aztán sajnos helyre kell tenni a lábát.
-Nagyon fog fájni?- kérdeztem remegő hangon.
-Igen, de ne aggódjon, gyors lesz. - vettem egy nagy levegőt, majd bólintottam.
-Mehetünk - összeszorítottam a kezem, majd hátradőltem az ágyon.
-Esetleg szeretne, ha magával jönne az egyik barátja? - bólintottam.
-Namjoon... kérlek. - egy határozott hümmögés volt a válasza, majd bejött ő is a műtő terembe. Erős fertőtlenítő szag terjengett az egész szobában, marta az orromat.
Az orvos gyorsan lekezelte a fejemen a sebet, majd a lábamhoz sétált.
-A nővérek elfelejtették megkérdezni, hogy szed-e valami gyógyszert. - behunytam a szemeim és vettem egy mély levegőt. Ezt tényleg most kell megbeszélni?! Hisz itt van Gyömbér is.
-Semmi vényköteleset nem szedek... - hárítottam a válaszadás elől.
-Akkor ezt majd később megtárgyaljuk YeunGi kisasszony. Most pedig lazuljon el. Elszámolok háromig. Egy - befújta a lábam valami hideg spray-vel. Félek.- Kettő - ráfogott a lábamra. Remegek. Namjoon megfogta a kezeim és rájuk szorított. -Három.
Sikítottam, ordítottam. Még hogy rövid ideig tart. Úgy ég, mintha lávába tettem volna a lábamat. Sírni kezdtem, közben folyton beszéltek hozzám, viszont én semmit nem hallottam, a fülem sípolt. Egy pillanatra élesen láttam. Láttam Gyömbér arcát, ahogy épp engem néz, összehúzott szemöldökkel, majd az egész újra megszűnt. Zilálva vettem a levegőt, most már nem fájt, csak zsibbadt. Az orvos körbetekerte valamivel, majd mellém állt.
-Ez egy fekvő gipsz. Egy hétig lesz magán, majd hetente kell visszajönni kontrollra és gipszcserére. Ezenkívül, a további öt hétben normális járó gipszet kap. Erre ne tessék ráállni, mert eltörik. Felírok egy fájdalomcsillapítót, amit napi kétszer kell majd szednie. Mindjárt behozza egy nővér a zárójelentést, egy hét múlva találkozunk, kisasszony. -biccentettem, majd miután hallottam, hogy elhagyta a helyet, elkezdtem felállni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vaksötétben (SZÜNETEL)
FanficAz emberek jelentős részének lehetetlen az életet elképzelni látás nélkül. Viszont YeunGi-nek muszáj így kibírnia az életet. Húsz évesen éli a mindennapjait egy Intézetben, ahonnan szabad kijárása van reggel hét és este nyolc között. Ám egy nap nem...