Μπήκαμε στο αμάξι και με πήγε σπίτι..
Μόλις σταμάτησε το αμάξι μίλησα..Λ: Κάρλα..
Κ: ναι λορεν.. Συγγνώμη για πριν....
Λ: πότε πριν κοριτσάκι μου.
Την κοίταξα στα μάτια..
Λ: πριν που ειμασταν κοντά και με πλησιασες και δεν σε άφησα να κάνεις κάτι..
Άρχισα να βουρκωνω... Και η Κάρλα το παρατήρησε..
Κ: ει ει ει. Μην μου κλάψεις..
Ηρθε πιο κοντά μου.. Μου έπιασε το πρόσωπο και με τα δύο της χέρια και μου απομάκρυνε κάποια δάκρυα..
Κ: γιατί κλαις?
Λ: να... Απλα μου αρέσεις.... Αρκετά... Και δεν θέλω να φύγεις επειδή δεν σε άφησα να κάνεις κάτι...
Εκείνη την ώρα ένα χαμόγελο έσκασε στα χείλη της...
Κ: δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω τώρα που σε βρήκα...
Μου απόμακρυνε μια τουφα από το πρόσωπο και τοποθετησε το χέρι της στο αυχένα μου... Με έφερε πιο κοντά της και τα μάτια μας δεν σταμάτησαν να κοιτάνε η μία την άλλη...μετα από λίγο εκείνη έκλεισε τα μάτια της και ήρθε πιο κοντά μου... Με φίλησε στο μέτωπο και απομακρύνθηκε..
Κ: δεν θα σε πιέσω ποτέ να κάνεις κάτι που δεν θες..Βγήκε από το αμάξι και ήρθε και μου άνοιξε την πόρτα.. Την πήρα αυτόματα αγκαλιά.
Λ: εισαι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου.
Κ: λορεν... Εγώ.... Δεν είμαι... Δεν είμαι αυτό που λες..
Λ: τι εννοείς?
Κ: δεν μπορώ να σου εξηγήσω εδώ και δεν ξέρω αν μπορώ γενικά...
Λ: Κάρλα.. Με τρομαζεις...
Κ: πρέπει να φύγω συγγνώμη...
Μπήκε μέσα στο αμάξι έβαλε μπρος και γκαζοσε κατευθείαν... Μπήκα στο σπίτι χαιρετησα τους δικούς μου και πήγα πάνω στο δωμάτιο μου... Άνοιξα το λάπτοπ και μπήκα στο σκάιπ.. Τα κορίτσια ήταν είδη μέσα...μπηκα στην ομαδική και εγραψα:
Λ: :εστρεψα..
Λου: ουαου είναι ακόμα ζωντανή
Α: σκάσε ρε.. Λορεν πες μας τι έγινε...
Λ: με πήγε και φάγαμε
Ν: ελπίζω να πλήρωσε και τα δικά σου
Λ: πήγαμε στο μαγαζί της
Λου: τι εννοείς στο μαγαζί της..
VOUS LISEZ
The Stripper
Roman pour AdolescentsΌλα αλλάζουν όταν οι δρόμοι μμίας αθώας κοπέλας και μίας πληγωμένης stripper συναντιούνται .