Μετα απο λιγο κατεβηκε και ξανα εκατσε διλα μου.Αρχισαμε να μιλαμε για το οτιδηποτε και μετα απο λιγο ακουσαμε το κουδουνι της πορτας .Πεταχτυκε η καμιλα τρέχοντας και ανοιξε την πόρτα
Κ: cheeche !!!
Ντ:chancho!!!
μπηκε μεσα και καθισε η καμιλα διπλα μου και η νταινα διπλα απο την νορμανι
Κ:νταινα απο εδω η λορεν η νορμανι η αλλυ και η λουσι..
χαιρετιθηκαμε ολοι και αρχισαμε να μιλαμε. Εχουμε πολλα κοινα κυρίως η νορμανι με την νταινα .Λατρευουν καιοι δυο την beyonce και επι μιση ωρα μιλανε για αυτη.
Κ:λορ?
Λ:ναι?
Κ:η αστυνομια δεν θα σε βρει τωρα που....ξερεις..
Λ:που σκοτωσα τον austin...
Ντ:περιμενε...τι???
Κ:ναι η λορεν ειναι ιο badass απο οτι νομιζεις..
Ντ:ηθελα να τον σκοτωσω απο την αρχη που τον ειδα ..Ηθελε να με βαλει και εμενα στη δουλεια αλλα ευτυχως αρνηθηκα ..
Λ:πως γνωριστηκατε εσεις οι δυο??
Η καμιλα σφιχτηκε στη θεση της και η νταινα αρχισε να κοιταει αλλου...καμια δεν μιλαγε και αυτο ειχε αρχισει να μου σπαει τα νευρα..
Λ:ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ???
Η καμιλα πεταχτηκε πανω και τα κοριτσια αναπηδισαν λιγο λογω της αυξησης της φωνης μου..
Κ:οκ..ενταξει ηρεμησε...με την νταινα γνωριζομαστε γιατι οταν αρχισα να κανω αυτη τη δουλεια ηταν τακτικη πελατισα ....και τοτε δεν χορευα απλα....
Ντ:και τα ειχαμε κιολας...
Εκλεισε αμεσως το στομα της με το χερι της και η καμιλα την εβλεπε με ενα βλεμα που θα την σκοτωνε αν μπορουσε...
τα υπολοιπα κοριτσια σοκαρισμενα...
εγω??!
εγω δενηξερα τι να πω....ηξερα οτι η καμιλα θα ειχε παει και με αλλα ατομα αλλα δεν περιμενα να το μαθω τοσο συντομα και αυτο το ατομο να ειναι η κολλητη της ..δεν μπορω να πω και κατι γτ δεν εχω το δικαιωμα ...δν ειναι μαζι μου ..ουτε τα ειχαμε τοτε..
Λ:οκ..
Ολα τα βλεμματα γυρισανε σε εμενα .ημουν απολυτως ηρεμη σε σχεση με πριν...
Κ:οποτε εισαι οκ που ειναι κολλητη μου ??δεν θες να φυγω και να μην μου ξανα μιλησεις ???
ειπε καθως ο φοβος ηταν εμφανης στην φωνη της..
Λ:φυσικα και ειμαι οκ.και δεν θα επρεπε να εισαι με καποιονου δεν ειναι οκ..ειναι το παρελθον σου καμζι ..αν καποιος δεν το αποδεχεται μην τον κανεις παρεα ..μην εισαι μαζι του ..εξαλλου δεν εχω δικαιωμα να μην ειμαι οκ..δεν ειμασταν μαζι τοτε και δεν ειναι οτι κανετε και κατι τωρα...
κοιταξα την νταινα και κουναγε το κεφαλι της αρνητικα τοσο γρηγορα λες και αν δεν το εκανε γρηγορα θα δεν θα το πιστευα ..
Κ:λατρευω τον τροπο που λειτουργει το μυαλο σου λορ..
Λ:και εγω λατρευω εσενα
ειπα και την πηρα αγκαλια καθως σηκωθηκα απο εκει που καθομουν ...πηγα και αγκαλιασα και την νταινα.
Λ:αν μαθω οτι κανατε κατι οσο θα ειμαι μαζι της θα ευχεσαι να μην με ειχες γνωρισει..επισης αν την πληγωσεις πεθανες..
Ντ:επισης
ψυθιρισαμε η μια στην αλλη χωρις να μας παρει χαμπαρι καμια απο τα κοριτσια
μετα απο ολο αυτο καθισαμε και ειδαμε και ταινιες...θριλερ γα την ακριβεια ..η καμζ ειχε κουλουριαστει διπλα μου και η νταινα διπλαμε την μανι
ειναι μικρο αλλα τι να κανουμε ...comment how much you hate me
KAMU SEDANG MEMBACA
The Stripper
Fiksi RemajaΌλα αλλάζουν όταν οι δρόμοι μμίας αθώας κοπέλας και μίας πληγωμένης stripper συναντιούνται .