Όταν εφτασα στο κλαμπ βγήκα από το αμάξι μου και κατευθύνθηκα προς το γραφείο του..μπήκα με ευκολία μέσα χωρίς να με πάρει κάποιος χαμπραρι κρύφτηκα μέσα στο μπάνιο και τον περίμενα ..ξανακοιταξα το όπλο μου και έπιασα πιο σφιχτά την λαβή...ότι μου έμαθε ο πατέρας μου..οτι απέφευγα τόσο καιρό..ότι έπρεπε να ήμουν...ότι δεν άφησα να γίνει γιατί ήμουν ένα ανώριμο παιδί...
Άκουσα ένα κλικ και κατάλαβα ότι η πόρτα είχε ανοίξει...Τον άκουσα να κάθεται στην καρέκλα του και να ξεφυσαει...αποφάσισα να κανω την παρουσία μου αισθητή και άνοιξα την πόρτα και πήγα και έκατσα στην καρέκλα μπροστά από τον σοκαρισμενο Austin ...
Πήγε να πατήσει το κουμπί για να φωνάξει τους σωματοφύλακες του αλλά του πέταξα τον χαρτοκοπτη και εκείνος προσγειώθηκε επιτυχώς λίγα χιλιοστά δίπλα από τα δάχτυλα του ...τράβηξε αμέσως το χέρι του και κοίταξε για καμία πληγή...
Λ:μην αγχώνεσαι αν ήθελα να σε πληγωσω θα το είχα κάνει...Είμαι άριστη στο σημάδι ..Η καλύτερη στην τάξη μου για την ακρίβεια...
Σηκώθηκα και άρχισα να περπατάω προς το μέρος του...
Λ:κοίτα Austin πηραξες κάτι πολύ σημαντικό για εμένα και κρίμα που ήρθαν έτσι τα πραγματα. .η αλήθεια είναι ότι θα έπρεπε να σε είχα σκοτώσει όταν μου το είπε ο πατέρας μου...θυμάσαι??
Τρόμος φάνηκε στα μάτια του...
*flashback*
Λ:μπαμπα σε παρακαλώ μην με βάλεις να το κάνω..Είναι ακόμα παιδί ..Μπορεί να μην γίνει σαν τον πατέρα του..Μπορεί να είναι καλός σε παρακαλώ δώστου μια ευκαιρία .
Μ:Λόρεν γιατί τον υπερασπίζεσαι?
Λ:γιατί είναι παιδί μπορεί να αλλάξει ..Μπαμπά σε παρακαλώ
Μ:Λόρεν σταματά να κλαις.σε έφερα να κάνεις μια δουλειά..αν δεν μπορείς άστο να το κάνω εγώ...
Λ:μπαμπα σε παρακαλώ αν κάνει καμία βλακια θα έρθω εγώ να το κάνω αλλά δώστου μια ευκαιρία Είναι ακόμα 10 χρόνων.
Ο austin ήταν κουλουριασμενος σε μια γωνία και έκλαιγε ακουγοντας όλη τη συζήτηση των δύο μελών της οικογένειας jauregui..
Μ:Καλά...θα τον αφήσω...Αλλά αν γίνει το οτιδήποτε ..θα έρθεις εδώ και θα τα τελειώσεις όλα ..Δεν θέλω δικαιολογίες ..Όσο για εσένα...
Είπε κοιταζοντας τον Austin
Μ:αν κανείς καμία βλακια τρέχα να κρυφτείς γιατί αν έρθει για εσένα τοτε δεν σε σώζει τίποτα
STAI LEGGENDO
The Stripper
Teen FictionΌλα αλλάζουν όταν οι δρόμοι μμίας αθώας κοπέλας και μίας πληγωμένης stripper συναντιούνται .