Κεφάλαιο 10

278 8 5
                                    

?:Έλα Λορεν σκοπευσε καλυτερα..τι ειναι αυτο??Οταν θα χρειαστεί να πιάσεις πιο βαρύ όπλο τι θα κάνεις??

Λορ:προσπαθώ μπαμπά..

Μike:ΕΔΏ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΛΕΣ ΜΠΑΜΠΆ...ΌΤΑΝ ΠΡΟΠΟΝΟΎΜΑΣΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΎΝΕΣΑΙ ΜΕ ¨ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ¨

Λορ:ναι...κυριε...συγγνώμη κύριε..

mike: άντε να σε δω να προσπαθείς παραπάνω τώρα..

Κοίταξα το στόχο καλα ..έβαλα όλη μου τη δύναμη να σηκώσω το όπλο ..στόχευσα...και πυροβόλησα το χαρτί που στεκόταν 30 μέτρα μακρία μας..η σφαίρα βρέθηκε κατευθείαν στο κέντρο του μετώπου...

Ήταν νεκρος...εγω τον είχα σκοτώσει...το πάτωμα γέμιζε αίματα απο λεπτό σε λεπτό .το κόκκινο πουκάμισο που φόραγε είχε πλέον γεμίσει αίματα...το άδειο βλέμμα του που ακόμα κοίταγε προς τα πάνω..όπως πριν που προσευχόταν..μου ερχόταν να ξεράσω..από το πουθενά άκουσα χειροκροτήματα..γύρισα και είδα τον πατέρα μου να με κοιτάει...περιμενε....χαμογελο ειναι αυτο...ηταν χαρουμενος...οι περισσοτεροι πατεραδες θα χαιροντουσαν αν η κορη τους επαιρνε βραβειο στο βολει..ποδοσφαιρο..τενις...ζωγραφικη..χωρους...κυριολεκτικά το οτιδήποτε αλλο...ο δικόςμου χαιροταν που σκοτωσα..βγήκε απο το σκοτάδι και με αγκαλιασε..δεν κράτησε πολλύ....ποτέ δεν κρατάει..

Mike: μαζεψτε τα...

Είπε και έφυγε..

Ήταν ανεσθητος και αυτός ...σηκώθηκα απο πάνω του με ένα παγωμένο βλέμμα και απευθύνθηκα στο crew μου ...

Λορ:μαζεψτε τα..τον τελευταίο τον θέλω για ανάκριση..τους αλλους ξερετε..

Φόρεσα το δερμάτινο μου...σκούπισα τα αίματα από τα χέρια μου ..και ανέβηκα στην  yamaha μου ..

Λορ:θέλω να είναι όλα γυαλί...κανένα αποδεικτικό...

Έβαλα το κράνος μου και αφου εβαλα μπρος..εφυγα ...

_______________________________________________________

Πετάχηκα όρθια .ιδρωμένη...αναπνέοντας υπερβολικά πολύ γρήγορα...μα καλα....γιατι αυτο το flashback??.. η καμίλα απο δίπλα μου με κοίταγε ανήσυχη ..λογικό θα έλεγα...την ξύπνησα στις 4 το πρωι..

Καμζ:λορ...ειναι ολα καλα??είδες εφιάλτη??

Λορ:..εμ....ναι..ναι... ξαναπήγαινε να κοιμηθείς..παω να κάνω ένα τσάι και θα έρθω να κοιμηθώ και εγω ..

Καμζ:οκ..μην αργήσεις.

Εγνεψα και αφου την φιλησα στο μετωπο βγηκα απο τα σκεπάσματα και πηγα στην κουζίνα...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Oct 24, 2020 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

The StripperOù les histoires vivent. Découvrez maintenant