Amelia
Melek merdivenlerin son basamağını da inip bana doğru yaklaşırken gözleri hala siyah paltomun yakasının altına, göğsüne işlenmiş armadaydı. Hawkins aile armasını taşıyorsanız herkesin yüzünüze değil de armaya bakmasına alışmışsınızdır. Benden beş nesil önce yaşamış Katia Hawkins'in ailemize bıraktığı miras, lanetli kanımız insanları korkutuyordu.
Melek önümde durdu ve elini uzattı. "Aaron Wheeler." diye kendini tanıttı. Elimi uzatmadım.
Beyaz gömleğimin yakasındaki bordo kuşağı fark etmemiş olamazdı. Üstelik şeytanların katındaydı. Bir meleğin tek başına şeytanların katında gezinmesi gerçekten cesaret isterdi.
Ona dehşetle baktım ama elini geri çekmedi. Arada bir de gözlerinin tekrar armaya kaydığını ama hemen gözlerini kaçırdığını görebiliyordum. Sonunda sabrı tükendi. "Bayan Hawkins?" Mavi gözleri korkuyla büyüdü ve ona bir karşılık vermem için hafifçe omzuma dokunmaya yeltendi ama ani bir hareketle geri çekildim. Benimle en küçük temasında elini yakabilirdim. Şeytanlar için, meleklerin tenine doğrudan dokunmak daima yasak olmuştur.
Ben geri çekildiğimde duraksadı. Ben onun bana yaklaşmasından korkarak yumruk şeklinde göğsüme çektiğim ellerimi paltomun kollarına saklamaya çalışırken o parmaklarını sarı saçlarının arasından geçirdi. "Üzgünüm." dedi ve hafifçe gülümsedi. "Şeytan..." Son kelime dudaklarından bir parça korku ile dökülmüştü. "Pekala, Amelia Jane Hawkins, bu yıl yansıman ben olacağım."
Dehşete düşmüştüm. Daha yeni tanıştığım bu melek tam ismimi biliyordu. Kimsenin bilmediği ismimi. Bir an için ailemizde sadece Katia'da ve bende bulundan mührü de biliyor olabileceği düşüncesiyle sarsıldım. Karnımda, derimin üzerinde siyah renkli silik bir iz şeklindeki mühür lanetli kanı kullanabileceğimin işaretiydi. Sadece Hawkins ailesinde bulunan lanetli kanı sadece şeytan olarak doğan bireyler kullanabilirdi. Yumruk yaptığım ellerim kontrolüm dışında korkuyla mührün üzerine gitti.
Aaron hala biraz da korkuyla tepkimi bekliyordu. Yansımamın bir melek olabileceği ise hiç aklıma gelmemişti. Burada öğrenciler yansımalarıyla eşleştirilirken bir şeytanla bir meleğin eşleşmesi nadir görülürdü. Bütün yılı eşinizle geçirir ve büyüleri kullanmayı beraber öğrenirdiniz. Ve ben asla dokunamayacağım bir melekle eşleşmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kontrolsüz Deney
Fantasy🌙 Lanetli kana sahip Hawkins ailesinin tek varisi Amelia Hawkins tahta oturabilmek için, insanlardan gizlenme amacıyla Wilson Lisesi adını almış, melekler ve şeytanlardan oluşan okula ailesinin zoruyla gider. Wilson Lisesinde şeytanlardan biri olar...