Bölüm15: Evet gideceğim!!

107 11 2
                                    

*Jin*

12. gündeyiz... Jungkook hastaneden çıkıp okula gidebilecek durumdaydı ama hala uyanmamıştı. Hastaneye gelmiştik yine,Tzuyu hala yurda dönmemiş ve bizim ısrarlarımızla yemek yiyordu.

Hepimiz perişan olmuştuk. Bugün yine notları alıp okuldan hastaneye gidiyorduk. Tzuyu hala okula dönmemişti. Onun için ne yapsakta gülmüyordu... Elimizden geleni yapıyorduk ama onu da anlıyorduk.

Hastane odasının kapısından içeri girdiğimizde mutlu bir çığlık duyduk.

T- Uyanıyor çocuklar çabuk girin!

Jih- Ne!?!?

Hızlıca içeri girdik. Jungkook gözlerini açmıştı. O gözlerini açar açmaz Tzuyu ona sarıldı. Şoka girdiği yüzünden belliydi. Tzuyu ve Jungkook hariç hepimiz birer kahkaha attık.

Jy- Tzuyu! Bırak çocuğu! Bir uyansın!

J- Tzuyu?

T- Sonunda iyileştin sonunda!

Jh- Tzuyu biz de sarılalım.

Hepimiz sarıldık. Herkez mutluydu. İçeri doktor girdi. Jungkook'un uyandığını görünce gayet mutluydu.

T- Ne zaman taburcu olacak?

Doktor- Önce hastayı bir kontrol etmeliyiz.

Jungkook'a bir takım testler yapmışlardı.

Doktor- Hastamız gayet iyi! Onu akşam veya yarın tabırcu edeceğiz.

*Jeongyeon*

Doktorun dediğine hepimiz sevinmiştik. O ara telefona bir mesaj geldi. Mesaj 'Yurttaki Çocuk'tandı

Yurttaki Çocuk: Az kaldı be güzel şey,

Jeongyeon: Güzel şey? Ah, düş bahçesini buna tercih ederdim.

Yurttaki Çocuk: Boşversene,adalet konusunda hassas mısın?

Jeongyeon: Aşırı derecede.

Yurttaki Çocuk: Bazıları adalet için ölmek,öldürmek zorunda.

Jeongyeon: Bu kural sadece kendi adaletini sağlayanlar içindir. Tabi onlara göre adalet!

Yurttaki Çocuk: Yavaş ol şampiyon! Geleceksin değil mi?

Jeongyeon: Hala şüpelerim var.

Yurttaki Çocuk: Hadi ama beni zaten tanıyorsun.

Jeongyeon: Tamam bakarız.

Yurttaki Çocuk: Bekliyor olacağım.

İtiraf etmeliyim korkuyorum... Ama merakta ediyorum. Gitmelimiyim bilmiyorum. Beni akşam hatta gece 22:30'da davet etmesi daha da korkutucu... Bilemiyorum!

J- Jeongyeon kiminle mesajlaşıyorsun.

Jy- Hiç, bir arkadaşımla...

T- Ne! Jeongyeon beni aldatıyor musun yoksa?!

Hepimiz gülüştük ama Jeonghan gülmemişti.

Jin- Kim bu arkadaş?

Jy- Bilmiyorum.

Jin- Bilmiyorum ne lan tanımadığın kişilerlemi mesajlaşıyosun sen bacaklarını kırarım senin!!

Jy- Abartma kuzen.

Jih- Jin haklı Jeongyeon, sana olan tavırlarının bir anda değiştiğini söylemiştin zaten.

T- Kızlar bi kantine inelim mi?

3 Person 1 Body // cty x jjk [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin