*Jin*
İçeri girmeden önce kapıyı çaldım. Kızlar duymadı. Dışarıdan sesleri pek gelmiyordu. Bende içeri daldım. Kızlar çığlık attı. Jihyo beni tutup duvara itti.
Jih- Sen hangi cüretle odamıza dalarsın?!
Jin- Ç-çok bağırıyordunuz bizde ne oldu merak ettik...
Jih- Merak ettin öyle mi!? Kızlar aletleri getirin.
Jin- Ne aleti noluyo?
Jihyo bana ruj sürmeye başladı. Ne olduğunu anlamadan bacağıma bişey yapıştırdı ve cart diye çekti. Aynı kızlar gibi bağırmıştım.
Jih- Bir daha odamıza izinsiz girersen seni yok ederim!
Jin- T-tamam tamam!
Dedim ve kapı dışarı edildim. Hızlıca bizim odaya girdim.
Jh-Neler oldu!? Bağırtını duyduk iyi misin?!
Jin- İçeriye bakamadım ki Jihyo sen nasıl odamıza dalarsın diye bağırdı. Bana ruj sürdü ve bacağıma bişey yapıştırıp çekti. Sonra beni kapı dışarı etti.
J-Canın acımış olmalı bacağın kıpkırmızı olmuş.
Jin- Bağırdığıma göre! Bişey diyeyim mi? Jihyo'nun sinirlenmesi hoşuma gitti.
Jh- Oooooooo
J-Uuuuuuuu
Jin- Yanlış anlamayın lan !
Jh-Ben gelicem birazdan
*Jeonghan*
Çıkıp hızlıca danışmaya indim. Danışmadaki kız benim her istediğimi yapıyordu. Kibar olunca bir şey istemek çok daha kolay oluyor yahu!
Danışma-Buyrun bişey mi istediniz?
Jh- Ben bir arkadaşın numarasını isteyecektim. Arkadaşım ve numarası yok lütfen bana bilgisayardan verebilir misin?
Danışma- Veririm ama kimseye söylemek yok tamam mı?
Jh-Tamam! Adı Yoo Jeongyeon.
Numarayı Jeongyeon'a mesaj atmak için aldım. Bilinmeyen numaradan mesaj atmayı planlıyorum.
*Jeongyeon*
Jihyo Jin'i bişey görmeden odadan yolladı. Kızlarla eşyaları topladık.
Jih- İyi iş çıkardık ha!
T- Ben uzanıyorum. Anca böyle unuturum.
Jy-Tamam.
Telefonuma gelen mesaja baktım.
Bilinmeyen numara: Selam
Yoo Jeongyeon:Kimsin?
Bilineyen numara: Seninle uğraşmak isteyen biri.
Yoo Jeongyeon: Senin iyi biri olduğuna nasıl inanabilirim?
Bilinmeyen numara: Ben iyi bir insanım aslında beni tanıyorsun
Yoo Jeongyeon: Bana kim olduğunu söylemeyecek misin?
Bilinmeyen numara: Hayır sen beni bulana kadar söylemeyi düşünmüyorum.
Yoo Jeongyeon; İpucu verebilir misin? Mesela benimle aynı yurtta mı kalıyorsun?
Bilinmeyen numara; Evet,bu günlük bu kadar ipucu yeterli bence
Bilinmeyen numara kişisi sizin takma adınızı Düş Bahçesi olarak değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Person 1 Body // cty x jjk [Düzenleniyor]
FanfictionÇKB hastalığına yakalanmış 2 genç. İkisininde bedenlerinde 3 ayrı kişilik. Aslında mesafeler ikisinin bedeninde 3. bir kişiliğin açılmasına yardım etmiştir. Bu iki genç için mesafeler bir süre sonra kapanır. Aynı tedavi merkezinde ve aynı sınıftal...