*Tzuyu*
Gayet normal ve sıkıcı bir güne uyandım. Bu gün yeni bir yere gidiyordum. Ailemden kurtulmak için doktorumla beraber arayıp bulduğumuz yer aynı klinik gibi ama kendine ait özel okulu olan bir yer. Buranın eğitiminden çok bahsediyorlardı, bu yüzden burayı seçtik.
En zenginler bile çocuklarının eğitimi için bu okula paralar döküyordu. Benim de ikna etmem çok kolay olmamıştı tabii. Yine de klinikte diğer insanlar ile iletişim kurması gerekenler hastalar için sınıflarda az kişiler olması bile gelmem için bir sebepti. Acaba birileri ile tanışabilir miydim?
Umarım birileri benle dalga geçmeye kalkmaz çünkü okulda kriz geçirenler için odalar varmış. Kriz geçirenler bu odalara götürülüp orada krizin geçmesi bekleniliyormuş. Korkunç bir şey bu! Ne kadar hatırlamasam da krizin geçmesinin uzun süreceğini düşünüyorum.
Üstümü giyinip valizimi alıp hastaneden çıktım. Buranın eğitimi berbattı, gelen özel hocalar içimdeki çalışkanlığı yok ediyordu. Aşağıda gördüğüm servise bindim. İçeride birkaç kişi vardı. Bir kız gördüm; üçlü olan koltuklarda cam kenarına oturmuş tedirgin bir şekilde etrafa bakıyordu.
T-Merhaba yanına oturabilir miyim?
Jy-Ta-tabiki
T-Ben Tzuyu
Jy-Jeongyeon
T-Neden bu kadar tedirginsin?
Jy- Hastalığım yüzünden şeyim, şey...
T- Tedirgin?
Jy- Ah, evet. Şizofreni hastasıyım.
T- Biliyorum o hastalığı, çok unutkan, kalabalığı ve konuşmayı sevmiyor olmalısın.
Jy- Evet, sen?
T- Çoklu kişilik bozukluğu
Jy- Biliyorum, benimle konuşmak için bana hastalıkları anlatırdı doktorum...
T- Biliyor musun? Kişilik değiştirdiğimde bende bunları yaşardım.
Jy- İyice kalabalıklaşıyor...
T-Sakin ol senin gibi olan bir sürü hasta var. Onlar yokmuş gibi düşün!
Jy-Tamam ben elimdeki şeye odaklanacağım.
T-Kitap.
Jy-Evet kitaba!
Sevmiştim bu kızı ne kadar içine kapanık olsada birbirimize yardım edebiliriz diye düşündüm. İçeri bir kız girdi, nefes alışına bakılırsa aşırı kızgın görünüyordu.
Jy-Şu kıza bak nasıl sinirli!
T- Yanımıza davet edelim mi?
Jy-Tamam, en azından koltuklar üç kişi daha fazlasına dayanamazdım.
T- Hey, sen! İstersen yanımıza oturabilirsin.
Jih- Olur.(tzukook_yazari onun önerisi oldu bence iyide oldu❤)
T- Ben Tzuyu.
Jy- Ben de Jeongyeon.
Jih-Ben de Jihyo.
Jy- Neden bu kadar sinirliydin?
Jih- Bende duygudurum bozukluğu var, doktorum yüzünden kriz geçiriyordum ama şu an sakinim.
Otobüs iyice dolmaya başlayana kadar iyice konuştuk. Bir süre sonra otobüse iki kişi bindi arkamızdaki yere oturdular. Gelen oydu! Gelen Jungkook'du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Person 1 Body // cty x jjk [Düzenleniyor]
FanfictionÇKB hastalığına yakalanmış 2 genç. İkisininde bedenlerinde 3 ayrı kişilik. Aslında mesafeler ikisinin bedeninde 3. bir kişiliğin açılmasına yardım etmiştir. Bu iki genç için mesafeler bir süre sonra kapanır. Aynı tedavi merkezinde ve aynı sınıftal...