29.

384 31 2
                                    

"Joshi, co ti je?" Zeptal se Jordan svého staršího bratra, který vypadal hrozně. "Chováš se, jako zombie. Aj tak vypadáš.." věnoval mu ustaraný výraz a sedl si na postel.

Vypadalo to, jako kdyby se nenáviděli, ale někde v hloubi mezi sebou měli silné bratrské pouto. Když se jeden smál, ten druhý taky. Když jeden trpěl, trpěli oba dva.

Josh ležel v posteli, ruce měl pod hlavou a sledoval bílý strop. Na nic jiného se nezmohl. Jeho srdce bylo zlomené na milión kousků.

"Tak povídej" řekl Jordan a čekal na odpověď.

"Tyler" Josh si smutně povzdechl, když si na to vzpomněl. Byly to už asi 3 týdny, co se to stalo.

"Fajn, ten Tyler už mě vážně štve. Štve mě, jak ti ubližuje" Jordana to naštvalo. "Co ti zase řekl?"

"Řekl jsem mu, že ho miluju"

"A jak to teď vidíš?"

"Tohle je asi konec"

"Ach jo" Jordan si povzdechl. "Takže. Joshi, chápu, že se ti nechce, ale nemůžeš strávit zbytek svého života v posteli. Pojď se mnou a Bradem ven" usmál se kudrnáč.

"Tak jo" řekl Josh, protože věděl, že kdyby řekl ne, tak ho Jordan nenechá být.

----------------

"Tak jdeme, kluci" řekl Brad a společně všichni tři šli na pouť.

Josh se zase smál. Tihle dva mu vždycky dokázali zlepšit náladu. A společně s nimi dokázal zapomenout na Tylera.

Šli společně na lavici. Jordan nešel, protože se pokaždé po takových atrakcích pozvracel. Ale za to Josh tohle miloval.

Když se jen tak procházeli, tak Brad dostal úžasný nápad.

"Jdu ti vystřelit kytičku" řekl Brad Joshovi. Šel k jednomu z mnoha stánků a vzal si vzduchovku do ruky.

"Ohh, děkuji" usmál se Josh a vzal si kytku od Brada. Přitom si poklekl a vypadalo to, jako kdyby žádal Joshe o ruku. Jordan je u tohohle vyfotil a přidal na instagram s popiskem:"Můj brácha se žení!"

Všichni se začali smát a potom šli domů.

---------------

"Stejně tě porazím!" Řekl Josh a začal se smát. Hráli Maria. Jejich oblíbená hra.

Jordan si tohle všechno natáčel na instagram. Tyhle večery patřili mezi jejich nejoblíbenější.

Me and you |joshler x texting|Kde žijí příběhy. Začni objevovat