2∆

396 23 15
                                    

Medya; AgustD AgustD

lifeisshit: Grace?

Grace'den öğrendiği kadarıyla soluk tenli biri olduğunu öğrenen hayat boktan kişisi ile konuşmaya eğlence için karar vermişti Shery. Alışverişe çıkan ekip koltuklarda yayılmışken geri kalanlar kendi aralarında iş bölümü yapmış bir kısmı poşetleri yerleştiriyor, bir kısmı yemek hazırlıyordu. Shery diğer koltukta Grace'e seslendi. "Kanka hayat boktan seni soruyor."

Grace oturduğu koltuktan kalkıp Shery'nin yanına gelerek mesajları okudu. "Çocuk sana yazacaktı belki önünü kesmiş gibi hissettim şuan." diyerek güldü. Shery de güldükten sonra mesaj yazdı.

Shery: yanımdaki 158

Mesajları okumaya devam eden Grace yanındaki yastığı Shery'nin kafasına fırlattı. Onları anlamaya çalışan Lydia bitmiş çikolatasının kabını onlara atarak kendini fark etmelerini sağladı. Grace mesajları Lydia'ya anlatırken Shery yavaş hareketlerle yerdeki çikolata kabını aldı. Son kullanma tarihine bakıp kızlara döndü. "Lydia çikolatanın son tüketim tarihi geçmiş haberin olsun."

Lydia koşarak lavaboya kusmaya giderken Grace de peşinden gidiyordu. Shery suç aleti olan çikolata kabını cebine atarak aslında tarihin geçmediğini herkesten saklayıp sinsice güldü. Ardından gelen mesajı açtı.

lifeisshit: En yakın arkadaşına 158 diye mi sesleniyorsun? 158 ne boyu falan mı? xkskx

Shery: evet boyu
ve ona başka şeylerde diyorum ;)

Yazdıktan sonra karşısındaki çocuğun yüz ifadesini merak etti. Belki de mesaj atmayı bırakırdı.

Yoongi ise okuduğu mesajı yanlış anlamamış hatta okuduğu an kahkaha atmıştı. Shery yavaş yavaş kalbini kazanıyordu. Yine de konuyu değiştirdi.

lifeisshit: Neden markette 10 kızı olan anne gibi hissettiğini söyledin?

Shery: arkadaşlarımla birlikte kalıyoruz
çoğu zaman birbirimize annelik yaparız
sırf markette gördün diye numaramı bulup mesaj attın?
Herkese bunu yapar mısın?

lifeisshit: Aslında bunu yaptığım ilk kişisin.

Shery: mutlu falan olmalıyım WLDMWŞDMEŞENWPEJWŞEKPE

lifeisshit: Bilmem, ne amaçla attığımı ben de bilmiyorum

Mya, Shery'nin üstüne atlayınca telefon yere düştü. "Hepimiz yemeğe oturduk sen yoksun. Ne kadar seslendik biliyor musun? Hayat boktan'la konuşmaya o kadar dalmışsın ki bizi duymadın bile." Bir anda yanında elinde kendi telefonuyla Tyfo'yu gören  Shery Mya'ya cevap vermeden ona döndü. "Sakın çocuğa mesaj atma." diye onu uyardı. Tyfo "biliyorsun ben öyle bir şey yapmam ama o yapar." diyerek Mya'ya işaret etti Tyfo. Sonra telefonu kilitleyip Shery'ye uzattı. Shery telefonu koltuğa atıp kızların omuzlarına elini atarak yemek masasına doğru götürdü.

Yemekten sonra bulaşığı da diğerlerine kakalayıp tekrar telefonuna döndü Shery.

lifeisshit: Cevap verilmemesinden hoşlanmam

Kilig | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin