Medya; BTS war of hormone
"Yine mi telefondasın Shery? Anne ördeği böyle hiçbir şey yapmadan görmek yavru ördekleri kötü etkiler." Erica gülerek Shery'yi ayağa kaldırır. "Bizim bir planımız var." Shery şaşkınca onlara bakarak "Plan yapmak için beyin gerekiyor Erica." der ve göz devirir. Mery "O hala bizim Shery'miz sadece birazcık aşık." diyince Mya "İsmini bile bilmediği birine." diye devam ettirdi.
Grace kapının köşesinden kızlara talimat vererek önce Shery'yi banyoya sokturdu. Çıkınca Tiffany ve Mya'nın seçtiği giysileri giydirdi. Mutfağa götürülünce Blue ona yemek yedirdi. Lydia saçını yaptı ve Tyfo da olanları videoya çekerek Shery ile nasıl bebek gibi oynadıklarını söyledi.
Kapıdan çıkarlarken Shery onları durdurdu ve "Neler oluyor burada?" diye sordu. Grace "Seni kendine bağlayıp ortadan yok olan soluk tenliyi aramaya gidiyoruz. Marketin oraya gideceğiz. Sen sokakta ister bizimle ara ister bağıra bağıra onu çağır. Ben herkesin suratına bakacağım o mu diye. Kızlarda gördükleri her açık tenliyi önüme getirip diz çöktürecekler." diye cevap verdi.
Shery'nin itiraz etmeye gücü yoktu ve bir yanı bu saçma plana güveniyordu. Güvenmek istiyordu. Kısa bir yürüyüşün ardından kendini marketin önünde buldu Shery. Kızlar çoktan dört bir yana dağılmıştı bile. Cidden gördükleri her açık tenliyi Grace'in önüne getiriyorlardı. Baya açık tenli birini Grace'in önüne getirince "Bundan daha açıktı. Bembeyazdı." dediğini duymuştu.
Kızların kurbanlarından biri kızlar onu bırakınca kendini markete atmıştı. Jimin kendi kendine söylenen bu adamı görünce yanına gidip bir sorun olup olmadığını sordu. Adam dışarıda bir grup genç kızın açık tenli birini aradığını söyleyince Jimin koşarak marketin kapısının önüne geldi. Amacı kızları birkaç saniyeliğine video'ya alıp Yoongi'ye her yerde seni arıyorlar diye atmaktı. Ama Shery bir anda bağırarak konuşmaya başlayınca onu çekmeye başladı.
"Basketboldan hoşlanıyorsun, benden hoşlanmıyorsun. Uzun kollulardan hoşlanıyorsun, benden hoşlanmıyorsun. Okuldan bile hoşlanıyorsun, benden hoşlanmıyorsun." Shery'nin arkası markete dönüktü. Bu yüzden Jimin'in çektiği videoda gözlerinin dolduğu çıkmamıştı.
Shery derin bir nefes alıp devam etti. "Cevapsız bırakılmaktan nefret ederim lifeisshit!" diye bağırdıktan sonra eve doğru yürümeye başladı. Kızlar ise birkaç saat daha sokakta kalıp gelen giden herkesi potansiyel suçlu olarak görerek aramaya devam ettiler.
~
Yoongi'nin kapısına gelen Jimin kapıyı tıklatıp beklemeye başladı. Birkaç saniye sonra Yoongi kapıyı açınca içeriye girerek "Shery bugün her yerde seni aradı." dedi. Yoongi'nin gözleri uykusuzluktan kızarmıştı. Beyninin bile yavaş çalıştığını düşünüyordu şuan. Kaşlarını çatıp "Beni mi aradı?" diye sordu. Jimin kafa sallayarak videoyu açtı. Yoongi izlerken Jimin de aynı zamanda konuşuyordu. "Anlamıyorum. Benden numarasını istedin, bir iki gün konuştun ki Shery seni baya iyi tanımış bu kısa zamanda. Ondan sonra mesaj atmayı bıraktın. Bir iki gün sonra mesaj atmayı bıraktığın için pişman oldun. Bir haftadır geri zekalı gibi davranıyorsun ama hala mesaj atmıyorsun."
Yoongi videoyu izledikten sonra "Hattımı kaybettim." diye fısıldadı. Jimin ona bunun sorun olmadığını ona Yoongi olarakta mesaj atabileceğini söylese de Yoongi kabul etmiyordu. Önce onun attığı mesajları görecekti, sonra mesaj atmayı bıraktığı için kendini affettirecek ve en sonunda da Yoongi ile tanıştıracakdı. "Eğer şimdi karşısına çıkarsam beni öldürür. Çıkmazsam da öldürür. Ne diye en başta normal insanlar gibi mesaj atmadım ki?" Jimin'e bakıp konuşmaya devam etti Yoongi. "Çünkü normallik bize ters."
Jimin biraz daha Yoongi'yi konuşmaya ikna etmeye çalıştı. Başaramayınca gitmek için ayağa kalktı. Yoongi onu durdurup "Bir haftadır geri zekalı gibi davranıyorsam sebebi o kayıp hat. Şimdi benimle onu arayacaksın" Jimin itiraz etmek için ağzını açsa da Yoongi'nin bakışlarını görünce susarak aramasına yardım etti.
Evin altını üstüne getirmelerine rağmen bir türlü bulamamışlardı ve Jimin sıkılmıştı. Aklına gelen fikirler Yoongi'ye döndü. "Bana yemek sözün vardı Min bana yemek ısmarlayacak Yoongi." diyerek güldü. "Hem ne yapacağını da konuşuruz. Malum hattı da bulamadık." Yoongi Jimin'in dediklerini mantıklı bulmuş olacak ki cüzdanını alıp evden çıktılar.
•Bölüm Sonu•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilig | Min Yoongi
Fanfiction"23 yaşında olmama rağmen ortalama 22 yaşında 10 kızı olan bir anne gibi hissediyorum ve evi geçindirmek zorunda olan babalar gibi sizi indirim yapmaya zorlamak en doğal hakkım." ~ lifeisshit: İstediği her şeyi elde eden birisin. Shery: sen o marke...