Medya; BTS blood sweat & tears
"Shery! Shery! Shery!"
Kızların hepsi masaya oturmuş aynı anda bağırarak Shery'yi çağırıyordu. Shery ise hala yatakta telefonuyla meşguldü. Dün sonunda Yoongi'yi bulduktan sonra eve gelmiş, birkaç dakika sonra Yoongi mesaj atmıştı. Kendi numarasından. Ve artık klasikleşmiş olarak sabaha kadar konuştular. Şuanda artık kızlarla kahvaltı yapması gerektiğini söylüyordu Yoongi'ye.Blue, Shery masaya gelince Shery'nin taklidini yaparak konuştu. "Acil bir durum olmadıkça kahvaltılarda ve akşam yemeklerinde herkes birlikte olacak." Sonra kıkırdayarak devam etti. "Gerçi bu acil durum sayılır." Shery kızarmış gözlerini ovalayarak masaya oturdu. "Çok komik." diyerek esnedi. Birbirleriyle konuşup, gülüşerek kahvaltı yaptılar.
Kahvaltıdan sonra kızlar Shery'nin Yoongi ile konuşmasına müsaade ederek ortalığı onsuz topladılar. Shery ise prizin yanındaki koltuğa oturarak telefonunu şarja taktı.
minYoongi: Bugün dışarıda buluşalım.
İlk buluşmamız çok heyecanlıyım. DJDKKSDKSKShery: çıkma teklifini kabul ediyorum Min buluşma için heyecanlıyım Yoongi
nereye gideceğiz?Mesajın yanında mavi tikler olduğu halde hala cevap gelmeyince Shery kaşlarını çattı. İki dakika kadar mesaj beklese de cevap gelmemişti. Shery sinirle Yoongi'yi engelleyip mutfağa gitti. Bir bardak su doldurup masaya oturdu ve bacaklarını sallamaya başladı. Grace ve Tyfo yanına gelip oturduğu halde fark etmedi bile. Tyfo, Shery'nin doldurup masaya bıraktığı suyu içti. "Grace şair burada ne demiş biliyor musun? Arkamdan bir bardak soğuk su için."
Grace Tyfo'nun garip benzetmesine güldükten sonra Shery'ye dönüp dikkatle onu inceledi. Sonunda dayanamayan Shery "Röntgenimi mi çekiyorsun Grace?" diye sordu. Grace "Yoongi yine ne yaptı?" diyen sorunca "Görüldü attı." diye karşılık verdi Shery. Tyfo kaşlarını çatıp "İnterneti gitmiştir, benim hep olur." dedi. Shery ağzını açıp cevap vereceği sırada zil çaldı. Shery kızları mutfakta bırakıp kapıyı açmaya gitti.
Yoongi elinde kocaman bir ayıcıkla Shery'nin kapısına gelmişti. Böyle ilişkiler hoşuna gitmese de bu ayıcığı ilk gördüğünde yanında Jimin de vardı ve ayıcığa çok benzediğini söylemişti. Shery'ye mesaj atıp dışarı gelmesini isteyeceği sırada kaybolan profil resminden engellediğini ve kızdığını anlamıştı.
Shery kapıda Yoongi'yi ve şirin ayıcığı görünce şaşırmıştı. Ayıcığı alarak kapıyı Yoongi'nin suratına kapattı ve gülerek mutfağa kızların yanına gitti. "Bakın Yoongi bana ne getirdi. Çok şirin değil mi?" Shery'nin söylediklerin sonra Tyfo "Peki Yoongi nerede?" diye sorunca Shery gülmeye başladı.
~
"Cidden lunapark'a gitmek istediğine emin misin?" Yoongi merakla sormuştu. Shery kafasını iki yana salladı. "Hayır sadece şakaydı. İlk buluşmamız için nereye gideceğiz?" Shery merakla sormuştu. Yoongi'nin vereceği cevabı beklerken tuttuğu elini ileri geri sallıyordu. Yoongi "İlk buluşma için harika bir yer mi bilmiyorum ama." diyerek boşta olan elini saçlarına daldı.
Kısa bir yürüyüşten sonra müzik aletlerinin satıldığı bir dükkanın önünde durdular. Shery kaşlarını çatıp bir dükkâna bir Yoongi'ye baktı. Yoongi "Fazla yetenekli biriyim de. Bana aşık olman için bir neden daha vereyim dedim." diyerek Shery'ye açıklama yaptı.
Dükkândan içeriye girince Yoongi her seferinde olduğu gibi hayranlıkla piyanoya yöneldi. Shery ise her enstrümanı özenle inceliyordu. Her zamanlar bir şeyler çalmak istemişti ama üniversite yıllarına kadar ailesi ile bir türlü anlaşamamıştı. Üniversiteye geldiğinde ise hem parası hem vakti yoktu.
Yoongi'ye baktığında piyanoya doğru ilerlediğini gördü. Elindeki kemanı yerine bırakıp yavaşça Yoongi'nin yanına gitti. Yoongi çok narin bir şeye dokunuyormuş gibi piyano tuşlarına dokundu. Piyanonun karşısındaki koltuğun kenarına oturup Shery'ye döndü. Eliyle yanını işaret ederek yanına oturmasını işaret etti. Shery, Yoongi'nin yanına oturunca Yoongi başını onun omzuna yasladı. "Çalmayı biliyor musun Shery?" diye sorunca Shery kafasını hayır anlamında iki yana salladı.
Yoongi tuşlardan birine dokunarak konuşmaya başladı. "Ben küçük yaşta öğrenmiştim. Hatta ilk aşkım kahverengi bir piyano." diyerek güldü. Shery de güldü. Yoongi'yi bu kadar içini açmış bir biçimde görmek hoşuna gitmişti. Ama her an oturup anın güzelliğine ağlayabilirdi.
Yoongi kafasını Shery'nin omzundan kaldırdı ellerini tuttu. "Hadi piyano çalalım." diyen Yoongi Shery'nin ellerini avcunun içine aldı ve tuşların üzerine koydu. Yavaş bir şekilde Shery'nin daha önce hiç duymadığı bir melodiyi çalmaya başladılar. Daha önce hiç olmadığı kadar huzurlu hisseden Shery başını Yoongi'nin omzuna yaslayıp gözlerini kapattı. Melodinin sonuna gelmişlerdi ki Yoongi fısıldadı.
"Aşık olduğum ikinci kişi ile piyano çalıyor olmak harika hissettirdi."
~Bitmesini istemediğim bölümün sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilig | Min Yoongi
Fanfiction"23 yaşında olmama rağmen ortalama 22 yaşında 10 kızı olan bir anne gibi hissediyorum ve evi geçindirmek zorunda olan babalar gibi sizi indirim yapmaya zorlamak en doğal hakkım." ~ lifeisshit: İstediği her şeyi elde eden birisin. Shery: sen o marke...