Medya; BTS boy in luv
"Sırf ben ısmarlıyorum diye menüdeki her şeyi istemek zorunda değilsin Park Jimin." Yoongi sakince konuşup istediği şeylerin siparişini verdi. Jimin ise onu duymamazlıktan gelerek annesi ile markete gelmiş küçük çocuklar gibi kafedeki her şeyi istedi. "Ama Yoongi bunların hepsi harika. Kesinlikle senin ödemenle bir alakası yok."
Siparişleri gelince Jimin tabağına gömüldü ve hızlı hızlı yemeye başladı. Yoongi de gülerek onu izliyordu. Birkaç dakika içinde tıka basa yiyen Jimin arkasına yaslandı ve konuşmaya başladı. "Hadi telefonunu çıkar ve Shery'ye mesaj at. Başka seçeneğin kalmadı hattı bulamadık."
Yoongi ise hala endişeliydi. "Bana zorla yaptırmaya çalışma Jimin." diyerek baygın bakışlarını tabağına sabitledi. Ama Jimin geri adam atmak bilmiyordu. "Yoongi ne yapacaksın peki? Böyle unutup gitmeyi mi bekleyeceksin?" Yoongi fısıldayarak "unutmak istemiyorum." diye cevap verdi.
Mya evde sıkıldığı için Shery ve Tyfo'yu da alarak kafe tarzı bir yere götürdü. Herkese sıkıldığını söylese de Shery'yi dışarıya çıkarmaya çalışıyordu. Tyfo'yu ise çıkmaya zorla ikna etmişti çünkü uzun süredir sadece soluk tenliyi aramak dışında dışarıya çıkmamıştı. Tyfo zorunda kalmadıkça dışarıya çıkmayan bir tipti.
Mya karşıdaki masada oturan Jimin'i fark edince kızlara onu işaret edip selam vermesi gerektiğini söyledi. Jimin de onu fark etmişti. Mya kendine doğru gelirken ayağa kalkıp ona selam verdi. Tyfo ilgisizce Jimin'i ve karşısındaki çocuğu bakıp tekrar arkasına dönerek boş masa aramaya başladı. Shery ise Jimin'e gülümseyerek selam verdi sonra karşısında oturan çocuğa döndü. Yoongi şok olmuş biçimde Shery'ye baktı. Sessizce "Shery." dedi. Shery ise Yoongi'nin gözlerine kaşlarını çatmış bakıyordu. Karşısındaki çocuğun çok açık tenli olduğunu görünce kafasında şimşekler çaktı.
Yoongi birden ayağa kalkıp "Şerefsiz olduğumu düşünüyorsun biliyorum ama inan bana öyle biri değilim." dedi. Shery gözlerini büyüterek karşısında konuşan çocuğa baktı. Düşündüğünden daha güzeldi. Çok güzeldi. Dediklerini duymuyordu şuan. Onun hayat boktan olduğunu kendine hatırlatarak güzelliğiyle sarhoş olmayı sonraya bıraktı. Konuşmasını dinlemeden kafeden dışarıya attı kendini.
Yoongi ne yapacağını bilmiyordu. Peşinden giderek Shery'nin kolunu yakaladı sokakta. Onu kendine çevirip konuşmaya hemen başladı. Dinlemeden gitmesine izin veremezdi. Şuan kendini anlatamazsa Shery'nin ona başka şans vermeyeceğine emindi. "Korktum. Bir günde birine o kadar alışmıştım ki sonu çok korkutucu göründü. Sabaha kadar uyumadığımız gecenin sabahında hattı çıkarıp odanın içinde bir yere attım. Hemen pişman olmuştum ama kararımdan dönmedim." derin bir nefes alıp ilgiyle kendini dinleyen kızın saçlarını okşadı. "Son zamanlarda ise evin her yerinde hattı aradım. Tekrar mesaj atıp özür dilemek için. Yaptığım çok mantıksızdı ama yapmıştım bir kere. Ama bulamadım. Kendimden mesaj atamam diye düşündüğüm için o hatta ihtiyacım vardı."
Shery, Yoongi'yi dinliyor ama düşünemiyordu. Gözlerindeki keskin, soğuk bakışları ve teni birbirine o kadar uyumluydu ki. Uzun kemikli elleri dünyadaki en muhteşem şeyler gibi duruyordu. Kirpikleri her gözlerini kapattığında yüzüne değiyordu. Uzanıp onlara dokunmak istedi. İstediği bir başka şeyse ona sarılmaktı.
Yoongi anlatmayı bitirdiğinde nefes nefese kalmıştı. Göğüsü hızlı bir şekilde inip kalkıyordu. Shery bir şey demeden kendisine bakıyordu. Gözlerindeki parlamaya dikkat bir şekilde baktı Yoongi. Shery'nin iki yanındaki ellerini tuttu. "Min Yoongi. Gözlerinin böyle parlamasına neden olan kişi." dedi.
Shery kendini silkeleyip ellerini tutan Yoongi'ye baktı. Yüzüne dışarıdan bakıldığında tatlı gibi görünen bir sırıtış yerleştirdi. "Holly daha şirin." dedi. Yoongi önce neyden bahsettiğini anlamasa da konuşmalarını hatırladı. Diş etleri gözükene kadar gülümsedi.
Alnını Shery'nin alnına yaslayarak gözlerini kapattı Yoongi. "Yaptığım saçmalıktı. Özür dilerim." diye fısıldadı. Shery bir şey demek için ağzını açsa da Tyfo'nun bağırmasıyla kıkırdadı.
"Aile var be burada. Gidin evinizde ne yapıyorsanız yapın. Gerçi evde de diğer kızlar var. Hem niye bir şeyler yapıyorsunuz ayrılın bakayım."
<Bölüm Sonu>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilig | Min Yoongi
Hayran Kurgu"23 yaşında olmama rağmen ortalama 22 yaşında 10 kızı olan bir anne gibi hissediyorum ve evi geçindirmek zorunda olan babalar gibi sizi indirim yapmaya zorlamak en doğal hakkım." ~ lifeisshit: İstediği her şeyi elde eden birisin. Shery: sen o marke...