~3~.

95 7 2
                                    

2017.01.18.Péntek.

   -Még mindig nem hiszem el Naeul, hogy megmerted ezt tenni annak ellenére is, hogy megmondtam, veszélyes.-hallgatom barátom szavait.
Ha ma már hússzor nem mondta el, akkor egyszer sem.

   -Jaj Taeil, fejezd már be. Fáj tőled a fejem, mi vagy te?! Papagáj?.

   -Mindjárt megmutatom milyen papagáj vagyok ha felidegelsz.-emeli fel mutató ujját én pedig visszább veszek a számból.

   -Különben is, HyungSik megengedte szóval nincs hatalmad.

   -Beszélek én a fejével.-adja fel és kilépve az ajtón itt hagy.

   Most jöhetne az, hogy körbenézem ezt a kibaszott nagy házat, de nem lehet.
Sietnem kell Taeil után, hogy az első napon ne keltsek rossz benyomást.

~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~

   -Hé, engedj már előre.-puffogom Taeil után. Olyan most mint egy bedurcizott kisgyerek aki nem azt érte el amit szeretne.

   -Taeil! Viselkedj.-szól rá HyungSik.

   -Elnézést, csak ez a csaj egy idió..-fogja be mikor HyungSikbe kapaszkodok mint egy kislány aki fél valamitől.-Befejeztem.-adja fel Taeil.

   Továbbá is HyungSik izmos karját fogva lépkedek mellete, miközben hátrapillantva Taeilra kinyújtom rá a nyelvem majd rámutatva HyungSikre mutogatom, hogy milyen kekszi pasi.

   -Kérlek ülj le!-mosolyog rám kedvesen én pedig teszem a dolgom. Esküszöm úgy érzem magam mintha filmben lennék, annyira király!.

   -Tehát, elsőnek is, maga..

   -Tegezhet, de csak úgy ha én is magát. -ajánlom fel.

   -Rendben, akkor Naeul te Taeil egyik barátja vagy nem?.

   -Mondhatni testvérek vagyunk, nagyon pici korunk óta vagyunk barátok. De ez miért számit?.

   -Csak azért érdeklődök mert jó lenne tudni milyen viszonyban vagytok.-fújja ki a maradék levegőjét is.

   -Az előző csak Taeil gyerekes oldala, hidd el elég jól állunk egymáshoz. -mosolygok rá.

   -Idősebb nálad igaz?.-kérdez felém.

   -Persze, vagy 5 évvel. Öreg tata már. -mondom ki mire az előttem ülő rendőr pasi felnevet.

   -Akkor én is tata vagyok már, nem igaz?.25 vagyok.

   -Én egy szóval se mondtam.-mentegetőzök.

   -Szóval, térjünk a lényegre. Woo JiHo megint intézkedett az egyik gyors kajáldába, Mr.Kim az egyik itt dolgozó nem sokkal előtettek közölte velem, hogy mivel ő követte most a Rendőrség melleti parkban próbálkoznak. -mondta ki végleg.

   -Már megkapom az első ügyem?.-pislogok mint hal a szatyorban.

   -Pontosítok, te és Taeil kapjátok meg és persze Mr.Kim is segít benne.

          ~~~~~~~~~~
             🚨 🔫
          ~~~~~~~~~~

   Nos,megkaptam az első feladatom. Egy pénztárcát nyomtak a kezembe, amiben persze hamis pénzek vannak, azaz csúnyán mondva nyomtatott pénz.
A barna pénztárcát ami dugig van tömve papírokkal elkell ejtenem Zicoék előtt, úgy, hogy a pénztárcában egy hangyányi nyomkövető van.
Nem lesz ez nehéz, azt hiszem.
Kisétálva az elég nagy ajtón elindulok a rossz irányba.

   -Naeul kisasszony, ne zavartasd magad, de a park arra van.-mutat a màsik irányba Taeil.

   -Tudtam én, csak teszteltelek, hogy tudod-e.-kacsintok rá mikor elsétálok mellete.

   -Persze, én meg az Isten vagyok. -vág egy kibaszott gúnyos fejet.

   -Jó ronda vagy.-röhögöm ki.

   -Naeul, gyere ide most azonnal. -kapja el a szívgörcs és ha sokáig tart is nála talán még össze is esik itt helyben.

   -Indulj már meg basszus.-állok meg és bevárom.

   Nem hittem volna, hogy a park ilyen rohadt messze van.
HyungSik azt mondta a rendőrség mellett van. Hát ez nem ott van, jóval mellette van.

   Besétálva a parkba nagy csodára éppen Zicoék mellett haladunk el. Szerencsénkre Taeil kapucnit húzott így nem ismerik fel. Engem pedig nem láttak aznap este, szóval nincs para.

   -Megérkeztünk Mr.Kim.-állunk meg egy negyvenes éveiben járó pasas előtt.

   -Nagyon jó, már követni se bírtam őket a szememmel, de hála az égieknek leültek a fűbe.- dob egy áldást majd felém fordult. - Kihez van szerencsém?.

   -Jónapot, Choi Naeul vagyok, én segítek önöknek Woo JiHo ügyében. -hajolok meg előtte.

   -Valóban?! Kim Minsuk vagyok. Örülök, hogy veled dolgozhatok. -hajol meg ő is.

   -Énis nagyon örülök! -dobok egy mosolyt.

           ~~~~~~~~~~~
             🚨 🔫
           ~~~~~~~~~~~

   -Rendben Naeul, tudod a dolgod igaz?. -néz rám vészjóslóan a barátom.

   -Elsétálok Zicoék mellett és eldobom a tárcát, sima ügy. Nemtudom miért idegeskedsz ennyire. -nézek vissza rá miközben megjátszom a fejét.
   Mr.Kim pedig egy nevetéssel díjazza az egészet ami Taeilnak nem tetszik.

   Huh Naeul, csak nem fogod elszúrni. Ennél könnyebb feladatot nem is kaphattál volna. Hátsó zsebemből előveszem a pénztárcát majd hátra nézek Taeilra aki dob nekem egy "Oké"t.

   Zicoék irányába fordulok majd mikor elég kis lépésekkel odaérek ledobom egy vöröses hajú srác mellé a tárcát és sétálok tovább a dolgomra.

   -Bocsi, elhagytad a tá...-szól utánam a vöröses hajú srác mire én automatikusan megfordulok.

   -Ukwon, kussolj.

   -Szóltál?.-szólok fel mosolygósan mire a közismert Zico leint.

    -Nem, bocs.-hagyja rá.

   Befordulok a járdára ami nagy kerülővel vissza vezet Taeilékhez és ránézek a vöröskére. Talán csak fogva tartják és rákényszerítik arra, hogy ezt csinálja?!. Ha igazi zsebtolvaj lenne nem szólt volna utánam.
   A fővezért se értem, miért pont egy park?. Miért nem egy szórakozó hely vagy bármi más?.

   Azthiszem lesz mit mondanom Taeiléknek erről a furcsa jelenetről....

나는 살인자를 만났어 /Block B F.F./  /SZÜNETEL/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant