~2~

99 7 0
                                    


2017.01.17. Csütörtök.

   Felfoghatatlan, hogy már megint idáig elsétáltam és sehogy se bírom rávenni Taeilt,hogy segítek Zicoék elkapásában.

  -Nem és kész! Felfogtad Naeul?.- nézett rám felvéve a fekete bőrdzsekiét.

  -De hiszen most értesítettek,hogy megint Woo JiHot próbálják befogni, miért nem segíthetek?.-álltam vele szembe.

  -Azért, mert még nem vagy rendőr. Tudom, hogy ez a nagy vágyad és tudsz sok dolgot erről, de nem mindent. Bármi bajod eshet Naeul.-fordult el tőlem és tovább tevékenykedett.

  -Saját felelősségemre vállalom ezt.-vettem fel én is a dzsekim. Hasonló volt mint Taeilé.

  -Naeul, nem!. Oké?.-nézett rám utoljára.

  -Akkor legalább elkísérhetlek hamár idáig eljöttem, meg amúgyis éhes vagyok szóval hazafelé megállok valahol enni.

  -Ismerlek.-nevetett fel.-Nehogy merj valamit csinálni Naeul, mert mint mondtam. Veszélyes.-vette fel cipőét majd felvette táskáját is.

  -Azthiszed képes lennék ilyenre?-sandítottam felé. Túl jól ismersz Taeil és ez baj.

  -Ja igen, pont te nem.-léptünk ki az ajtón amit magunkután bezárt.

  Az út csendesen eltelt, sokat beszélgettünk. Minden öt percben elmondta Taeil, hogy veszélyes és nem tehetek semmit, de engem nem érdekel.
Én akkor is megfogom mutatni, hogy igenis nem félek az ilyentől és egy jó rendőr leszek egyszer.

        ~~~~~~~~~~~~~
            🚨 🔫
        ~~~~~~~~~~~~~

  -Hát akkor, vigyázz magadra barátom. -ütögetem meg a vállát és kedvesen rámosolygok mire rámkapja tekintetét.

  -Naeul!-néz rám amolyan, megne merd csinálni nézéssel.

  -Ne aggódj már, nem csinálok semmit. -adom fel.

  -Igéred?.-nyújtja kisujját.

  Már egészen kiskorúnk óta ezt csináljuk amikor megigérünk egymásnak valamit. Látom nem felejtette el. Blükibe tett kézzel a hátammögött megrázom kisujját az előttem álló barátomnak majd ő puszit adva a hajamra elköszön és bemegy.

  Korog a gyomrom, szerintem előbb elmegyek enni Kimbapot. Utána kezdődhet a játék.

  Nem is kell olyan messze mennem, a rendőrséggel szemben pont van egy kajálda.
Jólvan pocikám, mindjárt tele leszel.

  Megindulok az úton majd megvárom míg a lámpa zöldre vált és a sok Koreia társammal áthaladok a zebrán. Megkell jegyeznem elég sokan vagyunk most egyhelyben, sőt. Nem bírom a sok embert.

  Benyitok az igen kicsike kajáldába, eléggé takaros hely és az árak is megfelelőek.
Kikérem a Kimbapom majd leülve az egyik asztalhoz várom a rendelésem.

         ~~~~~~~~~~~
            🚨 🔫
         ~~~~~~~~~~~

  A már elkészült Kimbapommal leültem a rendőrség előtti egyik padra.
Szerencsém volt, hogy ellehet hozni műanyag dobozban és nem kell bent legyek bezárva.
Teljesen jó most az idő, ami Szöulra nem mondható.
21 évem alatt sose volt még ennyire jó az idő.
Talán az égiek jeleznek nekem,hogy sikerülni fog minden.

  -Majd én megmutatom Taeil, hogy igenis belevaló csaj vagyok és nem félek semmitől.-ordítom el a végét mire az errefelé járó emberek megnéznek. -Hoppá, túl hangos voltam. -nevetem el magam.

  Már az utolsó falatot is bekaptam és a műanyag dobozkát is kidobtam a kukába.
Rájöttem, hogy nagyon is ízlik a Kimbap.

  -Hú. -veszek egy nagy levegőt majd kifújom. -Gyerünk Naeul, menni fog.-sétálok fel a talán 6 fokos lépcsőn és benyitok.

Teljesen üres az aula, egyedül egy rendőrtisztet látok egy elég furcsa fedett helyen.

  -Jónapot kívánok! Miben segíthetek?- kérdezett rá elsőre.

  -Jónapot kívánok, szeretnék a Rendőrfönökkel beszélni, de persze csak ha lehet.-mentegetőztem.

  -Mindjárt megkeresem, addig kérem foglaljon helyet.-mutatott egy bentlévő puffra.

  Elfoglaltam a helyem és egy círka 10 perc után megérkezett.
Kérlek istenem, Taeil ne lásson meg.

  -Szép napot, Park Hyung Sik rendőrkapitány vagyok. Mivel szolgálhatok?.- mosolygósan nyújtja felém jobbját amit igen meglepetten reagálok le.
A pasas nem lehet több mint 25 éves.

  -Szép napot. -fogtam vele kezet.-Egy igen furcsa dolgot szeretnék öntől kérni.-engedtem el kezét. A tekintete mély kiváncsiságot fúrt az arcomba. - Az itt dolgozott Lee Taeil egyik barátja vagyok, mellesleg rendőr szakmám van.

  -Kérem folytassa.-nézett mélyen a szemembe.
Na Naeul, most ne szúrd el.

  -Tegnap rajtakaptam az éppen büncselekményt okozó Woo JiHot és társait. Természetesen közbe avatkóztam és a hölgynek akit probáltak kifosztani segítettem. Park úr, tudom vicces lesz, de szeretnék segíteni ezügyben. Igérem mindent megtetszek, nagyon szeretem a szakmám.-mondtam ki végleg.

  -Ezesetben hamár rendőr a szakmája. -ált meg egy kicsit mondandójával.-Hát, nem hiszem el, hogy kimondom, de szívesen várjuk magát ezügyben szellemileg és testileg is. -ahogyan ezt kimondta örömömben nekiugrottam volna és végig pusziltam volna az igen helyes arcát.

  -Nagyon szépen köszönöm, nem fognak bennem csalódni.

  -Ezt örömmel hallom. Kérem jöjjön és elintézzük a papírokat.- intett majd észbe kapva befutottam mellé és együtt indultunk az igen nagy írodába.

  Belépve az ajtón elég sok rendőrrel nézek szembe, mind elvan foglalva.
Némelyik telefonál, van aki épp gépel valamit és van.....TAEIL.!

Követve Hyung Sik-et, találkozok Taeil szemével.
Úgy érzem most magam mintha édesapámmal álnék szembe egy idióta ötletem miatt.

  Kérlek Taeil, mindent megteszek ígérem. Nem fogsz bennem csalódni!....

나는 살인자를 만났어 /Block B F.F./  /SZÜNETEL/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang