Nový začátek?

18 1 2
                                    

Tohle bylo ono. To co jsem si přála. Mít někoho kdo bude při Vás a neztratíte ho. Když mi dojeli na místo sesedla jsem a podala mu helmu a šla se podívat na výhled.

,,Kde jsi byl?" řekla jsem.

,,Není to jedno?" odpověděl mi a já jsem se k němu otočila a on byl už u mě.

,,Bála jsem se o tebe. Ani si nenapsal."

,,Já vím. Omlouvám se. " a přiblížil se ke mě.

Otočila jsem se k němu a zadívala jsem na jeho krasné oči. Šlo v nich vidět že ho to mrzí.

,,Nechtěl jsem, aby se ti něco stalo."

Co mě by se mohlo stát, když už jsem si toho prožila a furt nic. 

,,Slib že mi tohle už nikdy neuděláš, prosím. " řekla jsem mu s nadějí že to dodrží. On se na mě usmál a řekl.

,,Slibuji." v tu chvíli když jsem to slyšela tak jsem ho objala a on mě taky. Konečně jsem v jeho náručím. Když mě zavezl zpátky domů, podal mi papírek. Chtěla jsem se podívat co tam je ale zarazil mě.

,,Podívej se na něho až odjedu." a usmál se ne mě.

,,Dobře." řekla jsem a úsměv mu oplatila. Pohladil mi tvář a dal mi pusu. Pak odjel. Když jsem otevřela dveře, vyzula se a šla jsem do pokoje. Mezitím jsem přemýšlela co je asi napsané na tom papírku. Šla jsem si sednout na postel a podívala jsem se co tam je. 

 KAŽDÝ DEN, KAŽDOU HODINU.... MYSLÍM JENOM NA TEBE. JSI MÁ NĚŽNÁ JISTOTA, PRO KTEROU RÁNO VSTÁVÁM. JSI JAKO HUDBA, KTEROU SI BROUKÁM. TVÉ OČI V NOCI ZÁŘÍ, JAK DATUM V KALENDÁŘI. TVÉ OČI JSOU JAK SAFÍRY, POZNAL BYCH JE NA MÍLY. V NOCI NESPÍM, JEN BDÍM A PŘEMÝŠLÍM, NA BUDOUCNOST A O NÁS SNÍM. 

Když jsem si to přečetla srdce mi bušilo tak moc že by to slyšel každý. Dopis jsem si přiložila k srdci a lehla jsem si na postel. Už jsem se nemohla dočkat až ho znovu uvidím. 



ZtracenáKde žijí příběhy. Začni objevovat