Κεφάλαιο 1

430 17 0
                                    


I got the eye of the tiger, a fighter, dancing through the fire'Cause I am a champion and you're gonna hear me roar...
Μμμμ... Και τι φταίω εγώ, μωρέ, αν εσύ έχεις το βλέμμα του τίγρη πρωινιάτικα?? Θα αλλάξω ήχο κλήσης.. ή μάλλον θα τα πω ένα χεράκι με την μάνα μου. Σίγουρα αυτή είναι. «Ναιιι??» «Σοφία, ακόμα κοιμάσαι?!» Κοιτάω το ρολόι και η ώρα είναι...6:30???! « Ρε μαμά, είναι εξίμιση η ώρα! Τι θες να κάνω, να ζυμώνω?» «Δεν είναι κακή ιδέα ξέρεις..» «Το μόνο που ξέρω είναι ότι νυστάζω! Τι θες?» «Δεν είχα τι να κάνω βρε κορίτσι μου και είπα να σε πάρω να τα πούμε λίγο» Τώρα τι της λες? «Το να κοιμηθείς ας πούμε δεν σου πέρασε από το μυαλό?» «Πόσο ύπνο πια? Κοιμάμαι από τις εννιά.» « Εε, ξενύχτα, τι να σου πω. Πηγαίνετε καμιά βόλτα και με τον μπαμπά. Συνταξιούχοι άνθρωποι είστε. Και στο κάτω-κάτω έχεις άλλα τρία παιδιά, εμένα έπρεπε να ξυπνήσεις? Άντε, καληνύχτα!» «Περίμενε, τι θα κάνω εγώ τώρα?» «Όνειρα γλυκά σαν την κόρη σου. Γειά!» Το ότι εγώ δεν κοιμήθηκα στις 21:00 αλλά στις 3:00 και σε δυο ώρες έχω να πάω στο πανεπιστήμιο δηλαδή, δεν το σκέφτεται κανείς!



Hellooo!! Αρχικά, να ενημερώσω ότι αυτό είναι το πρώτο βιβλίο που γράφω.. Στη συνέχεια θα είναι καλύτερο.. I promise 😀


Αν σας αρέσει, δεν έχετε πάρα να πατήσετε το αστεράκι 🌟 και να γράψετε τη γνώμη σας ✏!

Στεριά και θάλασσα.. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗWhere stories live. Discover now