6. kapitola

142 26 3
                                    

Pak mi došlo, že to asi nebude Sunset protože Sunset zaprvé není Changeling a za druhé se neumí měnit, takže to nemohla být ona. Ale ten hlas zněl jako ona.

„Nerada tě ruším, Dis, ale myslím, že máme návštěvu." Vytrhla mě z přemýšlení Shutterfly. Občas mi takhle říká. Nevadí mi to, jelikož když mi říká Disharmony, tak to zní, jako když mě chce zavraždit. Do slova s jednou slabikou a třemi písmeny se vražednost dost dobře vložit nedá.

Podívala jsem se kolem sebe. Changelingové. A Chrysalis. No bezva.

„Jak se vůbec opovažuješ takhle utéct!?" Zařvala mi do obličeje Chrysalis. „Nepřej si mě!"

Chrysalis se chystala na mě vyslat nějaké kouzlo. Když vtom ji někdo odstrčil. Počkat. To je Changeling!!!? Jako vážně!? Nejdřív za námi jen tak přiletí changeling a nic nám neudělá a teď tohle!? Než jsem se vzpamatovala, viděla jsem, jak ten changeling svazuje Chrysalis. Ostatní Changelingové na něj jen nechápavě hleděli.

„Kdo jsi?" Zeptala se toho Changelinga Starlight.

„Já jsem Changeless." Představil se changeling. „Jinak řečená slečna šutr. Že, Darkshy?" Zavrčela do obličeje jednomu z Changelingů.

Darkshy jí plivla do obličeje. Changeless si to nenechala líbit a dala jí kopýtkem do břicha. Changelingové na ni začali útočit, ale ona se jim zřejmě dokázala ubránit.

„Do útokuuu!" Zařvala najednou Starlight a vrhla se i s Shutterfly do boje.

Na nic jsem nečekala a běžela jsem taky.

Nějaký Changeling zařval něco čemu jsem nerozuměla. Všichni changelingové se najednou přemístili pryč.

„Už je po všem. Changelingové se radši vzdají, než aby prohráli." Řekla Changeless. „A teď mi vysvětlete, co jste procelestii provedly Sunset Shimmer?"

„Ty ji znáš?" Podivila se Shutterfly.

„Je to moje sestra, takže ji podle všeho asi znám!" Vykřikla Changeless.

„Nikdy se o tobě nezmínila." Řekla jsem.

„To teď není důležité. Tak cos jí udělala!?" Naléhala Changeless.

„Nic jsem jí neudělala!" Zařvala jsem jí do obličeje, protože když někdo takhle naléhal, vždycky mi došla trpělivost.

„Něco jsi jí udělat musela." Nenechala se zviklat Changeless. „Byla z toho úplně zdrcená."

„Vždyť jsem jí skoro ani neviděla, tamto byla Chrysalis." Namítla jsem.

„Sunset byla tamten Changeling, pro tvou informaci!" Zaječela na mě Changeless, která už toho zřejmě měla taky plné zuby.

„Myslíš Darkshy?" Zkusila jsem.

„Ty jsi snad úplně padlá na hlavu! Vždyť jsi ji poznala podle hlasu!"

„Jak můžeš vědět, že mi ten hlas byl povědomý?"

„Vždyť jsi to řekla nahlas." Odsekla Changeless.

No bezva. Tak jestli jsem řekla nahlas i to, co si myslím o naší učitelce na matiku, tak se divím, že jsem ještě naživu.

„Kde je vlastně Sunset?" Chtěla vědět Starlight.

„To nevím, ale říkala, že se pokusí přeměnit zpátky." Odvětila Changeless.

Pak jí zazářily oči stejně jako Sunset když dostala nápad.

„Myslím, že vím, kde je." Prohlásila Changeless a nějakým kouzlem nás odsud přesunula pryč.

Objevila jsem se na nějakém neznámém místě. Nikdo kromě mě tam nebyl.

„S-Sunset?" Zavolala jsem do tmy.

Slyšela jsem, jak ke mně někdo běží.

„Vrátila ses!" Slyšela jsem, tentokrát už stoprocentně, Sunsetin hlas.

„Jak jsi utekla?" Zeptala jsem se.

„Nemusela jsem utíkat." Ujistila mě Sunset.

„To tě jako Chrysalis pustila a řekla, že můžeš jít?"

„Ne, Já odešla sama. Už když jsme sem šly." Odpověděla mi Sunset.

„A to proč jako?"

„Začala jsem se měnit na Changelinga a myslela jsem, že se už se mnou nebudeš chtít bavit." Vysvětlila Sunset.

„Proč bych se s tebou neměla chtít bavit?"

„Viděla jsem, jak se Shutterfly bojí Changelingů, tak jsem myslela, že ty taky." Řekla Sunset.

„To si děláš srandu!? Shutter je můj pravý opak!!!"

„Mě to jen tak napadlo." Pokrčila rameny Sunset.

„Pojď!" Zavelela a někam se rozběhla.

Letěla jsem za ní, aby mi zase někam nezdrhla.

„Mimochodem - Mohla ses mi zmínit, že máš sestru." Vyčetla jsem jí.

Sunset se na mě omluvně usmála.

Najednou nás oslepila zelená záře.

Byla to Chrysalis.

„Neříkala jsi náhodou, že ten provaz, kterým jsi ji svázala vydrží!?" Slyšela jsem říct Starlight.

„Myslím, že neříkala." Odpověděla jí Changeless.

Viděla jsem, jak Chrysalis bojuje se Starlight a Changeless. Shutterfly se krčila za keřem.

Sunset poslala na Chrysalis nějaké kouzlo.

„Kdo jsi?" Zavrčela na ni Chrysalis.

„Sunset Shimmer." Odpověděla jí s úsměvem Sunset.

„Ty zrádkyně!" Zařvala na ni Chrysalis a pokusila se jí zabít nějakým kouzlem. Sunset se mu jen tak tak vyhnula a poslala na ni jiné kouzlo.

Pak se mi zdálo, jako bych v davu Changelingů zahlédla známou tvář.

„Princezno Celestio!?"

„Ano, Dis, jsem to Já a dobře mě poslouchej! Ta korunka, co má Chrysalis na hlavě je zdrojem veškeré její magie. Musíš jí tu korunku vzít! Jedině tak jí porazíš."

„Cože? Jak to myslíte!? Princezno? Princezno Celestio!" Bylo pozdě. Princezna zmizela.

Je tu další kapitola!
Teď mi došlo že za chvilku mám být ve škole! Panebože!

Zatím ahoj!

Disharmony :3

Discordova dcera 2 (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat