Aradan 3 gün geçmiş , Jackson koreye dönmüştü.
Akşamüstü Mark'ın evinin önüne geldiğinde kapıyı tıklattı.Mark kapıyı açtığında sımsıkı sarılmıştı fakat yüzünde sevindiğine dair tek bir kırıntı bile yoktu.
Jackson içei girdiğinde koltuğa yerleşip Mark'ı da yanına çekmişti.
"Nasılsın? Neler yaptın ben yokken.?"Mark omuz silkti."Hiçbirşey.Sıradan dı.Sen neler yaptın? Ailenle görüştünmü?"
"Evet iki gece onlarla kaldım.Sonra vaktim olmadı ama. "
Kumandaya uzanarak televizyonu açtığında Mark'a dönüp yüzünü birsüre inceledi.Yan tarafından telefonla birşeyler yaptığını görmüştü.
"Mark bir sorun mu var? Niye yüzün asık , hiç iyi görünmüyorsun?""Yoo birşeyim yok sadece nebileyim öyle keyfim yok pek." Jackson anladığını belirterek kafasını salladı.
Birsüre televizyon izledikten sonra Mark dönerek mırıldandı."Yorgunum biraz uyuyalım mı?"
"Sen yat ben gelirim sonra."
Mark onaylayarak merdivenleri yavaşca çıkmış , kendini yatağa atar atmaz uyuya kalmıştı.*****************
Mark
Ter içinde kalmış ,kendini koltuğa atmıştı. Birkaç dakika soluklandıktan sonra kapıya ilerlediğinde Jackson'ın sesini duydu.
"Nereye Mark?""Elimi yüzümü yıkayıp geleceğim."
Lavaboya yaklaştığında duyduğu ses ile ürkerek geri çekilmişti.
"Oo sevgilin gelmiş."
"Evet geldi.Benden uzak dur yoksa Jackson a söylersem pek iyi şeyler olmaz."Kris yan gülüş atarak omuzlarından tuttuğunda Mark bağırmak için ağzını açmış , Kris ise elini ağzına kapatmıştı.
"Bağırma..Sence Jacksona söylesen sana inanır mı? Nasıl inandıracaksın? Sadece bana ödeteceğini mi sanıyorsun? Gördüğüm kadarıyla kolay kolay inanacak biri değil."Mark sertçe ellerini ittiğinde bağırdı.
"İnanır.İnanacak.Yaptığın yanına kalır sanıyorsan yanılıyorsun!"Koridorda odaya ilerlerken kalının önünde Jackson bekliyordu.
"Noluyo? Mark biri bağırdı sanki.?""Bilmem duymaıdm ben.."
Jackson onayladığında içeri girdiler.
-***************
Şirketten çıktıklarında Jackson sarışın olanı kendine çekerek sarıldı.
"Benim biraz işlerim var sen eve git.Çok uzun sürmez se gelicem tamam mı sevgilim?"Mark gülümseyerek dudağına ufak bir öpücük kondurmuş , el sallyarak eve gitmişti.
Mark
Saaat 10 olmuştu ama Jackson hala gelmemişti. Karnının acıktığını farkettiğinde birşeyler hazırlamaya karar vermiş ,mutfağa ilerlemişti.Dolabı açtığında hiçbirşey bulamamıştı.
"Off hiçbirşey kalmamış ki ."Dolabı kapattığında marketten hazır birşeyler almaya karar vermiş evden çıkmıştı.
Marketten çıktığında yanında korna çalan arabaya döner dönmez ağzına kapanan iki elle birkaç saniyede kendinden geçmişti.
*********
Gözlerini açtığında , kafasını doğrultmuş, yatakta olduğunu anlamıştı.Bedenindeki ürpermeyle çıplak olduğunu anlaması uzun sürmedi.
Elleri arkadan kelepçe ile bağlıydı. Vücudu daki ağırlıkla gözlerini bile zar zor açık tutuyor , tüm vücudunu sıcak basıyordu.Halbuki hava gayet soğuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Watashi O Shinjite ~~||MARKSON (BİTTİ)
Short StoryJackson tekrar sırıtara sert bir şekilde ar arda beline vurdu kırbacı. Mark artık acıdan bayılacaktı.Tek yaptığı sessizce yorganı ısırmak olmuştu. Jackson sırıtarak kulağına eğildi. "Öldün mü Mak-kııı~"