(Bugün 2.bölüm oldu la fkzkkf oylar hızlı gelince bölüm atasım geldi hehehe :"):3:3:3)
Jackson
Koltukta uyuya kalmış , zilin sesiyle sıçrayarak kalkmıştı.Ağır adımlarla
kapıya ilerleyerek açtı.
Mark'ı gülümseyerek karşılamış, Mark ise hızla ellerini alnına götürüp ateşini ölçmüştü."Sen yanıyorsunn!!! Geç şöyle geç."
Jackson'ı hızla kanepeye yatırmış battaniyeyi bir kenara atmıştı.
Hızla üzerindekileri tek tek çıkarmış , sadece eşofmanıyla kalmasını sağla-
mıştı."Üşüyorum ama.."
"Şşhh çok terlemişsin bide battaniyeye sarınmışsın.Bekle geliyorum."
Elinde 3-4 tane bez parçası ve küçük bir kova su ile dönmüştü.
Bezleri ıslatıp ,birini alnına , ikisini kollarına koymuştu.Jackson tir tir titremiş baygın gözlerini Mark'tan ayırmıyordu.
"A-ama çok ü-üşüdüm."
"Bekle biraz.Azıcık düşsün ateşin alıcam tamam mı? Birşey yedin mi?"
Jackson hayır anlamında başını sallamıştı.
"Sana biraz çorba içireyim ateş düşürücü vereyim tamam mı?""Şuan yiyebileceğimi sanmıyorum..canım istemiyor."
"Ah..tamam biraz sonra yediririm ozaman."
Koltuğun ucuna oturup beklemeye başlamış, Jackson ise uykuya dalmıştı.
Mark ara sıra bezleri tekrar ıslatıyor , özenle yerleştiriyordu.Ateşini kontrol
etmeyide unutmuyordu.Hafifçe yüzüne yaklaşıp hala sıcak olan alnına uzun ve masum bir öpücük kondurmuştu.
"Sen böyle hasta olursan nasıl seni umursamam?..."
Bezi sıkarak alanına yerleştirdi ve o uyurken sıcak bir çorba yapmıştı.
Yavaşca yanına oturup seslendi."Jackson..uyan hadi"
Jackson mırıldanarak gözlerini açmıştı.
"Daha iyi misin? ""Evet..sanırım."
"Ateşin düşmüş biraz ama hala var."
Çorbayı ağzına uzatmıştı.Jackson kafasını geri çekti.
"İstemiyorum..""Ya ama olmaz ki. Birazcık iç ilaç vereyim."
Jackson istemeyerek ağzını açmıştı.
Çorbanın yarısını yedirdiğinde istemediğini belli etmek için kafasını çevirdi.Şuruby kaşığa döküp uzattığında Jackson dudak büzerek yavru köpek bakışlarını Mark'a çevirmişti.
"Ama o olmaz iğrenç.."
"Aç ağzınıı"
"Hayııırrr"
Mark bu haline gülerek elleriyle Jackson'ın dudaklarını büzmüş , şurubun kaşığını ağzına sokmuştu.
Jackson iğrentiyle içmiş ve tekrar uzanmıştı.
Mark iç çekerek ayağa kalktı.
"Ben artı-"
"Gitme!"Şaşırmıştı.Jackson ise yerinde doğruldu.Masum masum bakışlar yollayarak cevabını bekliyordu.
"Neden?"
"Gittme işte...Ya lütfen.Bu gecelik burda kal."
Mark birşey söylemeden hızla kapıya gittiğinde Jacksonda o haliyle peşinden gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Watashi O Shinjite ~~||MARKSON (BİTTİ)
Kısa HikayeJackson tekrar sırıtara sert bir şekilde ar arda beline vurdu kırbacı. Mark artık acıdan bayılacaktı.Tek yaptığı sessizce yorganı ısırmak olmuştu. Jackson sırıtarak kulağına eğildi. "Öldün mü Mak-kııı~"