"Devam edeyim mi? "
Mark hayır anlamında başını hızla sallıyor, burnunu çekiyordu.
Mırıltılı sesiyle kendini konuşmaya zorluyordu. "H-hayır... ""Güzel.Evet deseydin bırakacaktım. "
Kemeri eline tekrar 2 kez doladıktan sonra, Mark kemerin sarılı olduğu elini kavrayarak durdurmuştu."Yeter. Vurma artık.. Daha nekadar işkence ediceksin?! "
Elini ittirip yataktan doğrulmaya kalktığında Jackson bacağını üzerine atıp kollarını yatağa sabitledi.
"Bitti mi sanıyorsun! Hesap vereceksin. Beni aptal yerine koymanın cezası neymiş göreceksin.Bana birşey anlatmayacaksan niye sevgiliyiz piç!? "
Yüzüne elini geçirdiğinde Mark'ın yanağı kıpkırmızı olmuştu.
"Anlatsam farklı tepki verecektin sanki!! BIRAKK!! ""Kapat çeneni! "
Mark'ın üstünden kalkıp odadan çıkmıştı.
Mark ise az önce vurduğu yerlerin verdiği sıcaklıkla yavaşca yan dönmüş ve yorganı üzerine çekmişti.
Ağlamaktan ıslanmış yüzünü elinin tersiyle silip uykuya dalmıştı.
***************Jackson arabayla ormanın başlarındaki matketten birkaç poşet şey almış eve geri dönerek poşetleri içeei bırakmıştı. Ardından evin önündeki birkaç kalın odun parçasını küçük parçalar halinde kırarak, şömineyi yaktı.
Mutfağa geçerek aldıkları ile kısa sürede 2-3 çeşit yemek yapmış şöminenin önüne çektiği geniş sehpaya özenle masayı hazırlamıştı.
Odaya giderek kapıyı yavaşca açtığında Mark hala uyuyordu.
Sessizce yaklaşarak kolundan dürttü.
"Mark! Hadi kalk. "Mark hafif kıpırdandığında tekrar dürttü. Busefer gözlerini aralamıştı.
"Hadi kalk yemek yiyoruz. "
Sert ve soğuk çıkan ses tonuyla mırıldandığında Mark hafifçe omuzlarını silkti"Yemicem... " kısık çıkan ve neredeyse zor duyylan sesiyle fısıldadığında Jackson kaşlatını çatarak omuzlarında tutmuş ve doğrulmasını sağlamıştı. "Kalkarmısın demedim. Kalk! Dedim. "
Az öncekinden daha sert çıkan sesine ve omuzlarını sertce tutuşundan dolayı Mark biraz ürpermiş, ses çıkaramamıştı.
Yataktan kalktığında Jackson kalkıp odadan önce çıkmış, Mark da peşinden gitmişti.
Jackson şöminenin önündeki masaya oturduğunda Mark da yavaşca ona en uzak köşeye oturmaya gayret göstermişti.
Jackson çatal ve kaşığı önüne uzatmış ardından kendi yemeğine başlayacakken, hala masaya bile doğru düzgün yaklaşmamış olan Mark'a tuhaf bir bakış atmış ardından tıslamıştı. "Gelsene şöyle?! "Markı bağdaş yaptığı bacağından ve belinden bebek gibi, hem masaya hemde kendine doğru yaklaştırmıştı.
Çatala bir parça et alarak ağzına tıkmış, ardından çatalı eline tutuşturmuştu.Mark ağzındakini çiğnerken, Jackson biryandan onu kontrol ediyor biryandan kendi yemeğini yiyordu.
Mark ağzındaki lokmayı bitirdikten sonra homurdandı.
"Yemek istemiyorum.. ""Yiyeceksin. Aç kal diye getirmedim seni buraya. İyice ye. "
"Sende hem birkaç saat önce öldürmekten beter ediyordun şimdi gelmişsin ellerinle besliyorsun! "
"Offf. Ne o beğenemedin mi? Yoksa sana elleriyle Kris yedirsin mi isterdin? "
Mark oflayarak masadan kalkmaya yeltendi. "Off yeter ama Kris kris yeter! YETER DİYORUM! "
Jackson kolundan çekerek masaya geri oturtmuştu.
"Otur şuraya artislik yapma karnını doyur! Özenle hazırladım görmüyor musun? "
Yavaş yavaş yemeye başlamıştı.
İkiside yemeklerini bitirdiğinde
Tabakları kaldırmışlardı.Şöminenin önüne mindere uzanan Jackson'ın gerisine bağdaş kurarak oturmuştu.
Üzeri ince olduğu için hala üşüyordu.
Jackson üşüdüğünü anlayarak ayağa kalktı ve odaya giderek elinde küçük bir battaniye ile döndü.
Mark'ın omuzlarına battaniyeyi sıkıca sarıp önünr kapattığında Mark şaşırmıştı.
"Üşüyorsun madem düzgün birşey giysene?. ""Başka birşeyim yokki? Hiçbirşey almadan geldik?! "
"Yarın hallederim ben. Yaklaş biraz şöyle. "
O da yanına oturmuş, sessizce şöminenin ateşini izliyorlardı.
Yaklaşık yarım saat sonra Mark uzanduğı minderin üstünde uyuya kalmış, Jackson bunu yeni farketmişti.
Saat gece yarısına varmıştı.
Ayağa kalkarak eğilmiş ve yeni uykuya dalmış bedeni bir çırpıda kolayca kucaklamıştı.Mark kucakladığı gibi gözlerini açtığında Jackson birşey söylemeden yatağa yatırmış, üzerini örtmüştü.
Kendisi de yatağa kıvrıldığında Mark mırıldandı.
"Yanımda mı yatakcaksın? İlginç. Kris felan diyorsun ya şimdi sen krisle yatmak istersin felan demiyorsun şaşırdım doğrusu? ""Gece gece bir tur dayak daha yeme istersen? "
"Tabii ya. Gece gece de döversin değil mi? Sen şuna seni dövmeden rahat uyuyamıyorum desene? "
"Mark yat uyu. Sinirlennmeye başlıyorum. "
Cevap vermeden arkasına dönüp gözlerini kapattı.
********
Sabah Mark önce kalkarak kahvaltı hazırlamaya karar vermişti.
Belki kendi iyi davranırsa Jackson yumuşar diye düşünmüştü.Hazırlamaya başlamadan önce eksik malzemeler olduğunu farketmişti.
Üzerine geçirdiği ceket ile kapının yanında bulunan anahtarı almış ve markete gitmek için arabaya atlamıştı.
********
Saçma ve sallamasyon bir bölüm oldu
Kısa oldu ama idare edin xndkfkf
Yarın kısa bir bölüm daha atarım alırım gönlünüzüüü dkskkfkfkf
xMTuan busanprensim95 scoupsicecream ahgabird7 Wheppepppee
youthdarlin Thisiskunpimook ♥♥
xxxpapillon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Watashi O Shinjite ~~||MARKSON (BİTTİ)
ContoJackson tekrar sırıtara sert bir şekilde ar arda beline vurdu kırbacı. Mark artık acıdan bayılacaktı.Tek yaptığı sessizce yorganı ısırmak olmuştu. Jackson sırıtarak kulağına eğildi. "Öldün mü Mak-kııı~"