Gerçekten şok olmuştum. Yıllardır en iyi dostumdu o benim. Şimdi ise gelmiş bana "Senden hoşlanıyorum." diyordu.
"Ben üzgünüm Jaebum."
~~
Geçirdiğim şok ile direk banktan kalkıp eve yönelmiştim. Gittiğimiz yer eve çok uzak olmadığı için cebimdeki kulaklığı çıkarıp rastgele bir müzik açtım....başka ne yapabilirdim? Bir süre yürüdükten sonra aklıma sürekli Jaebum ile geçirdiğimiz dostça anılar geliyordu. Duraksadım ve sadece boş boş etrafıma bakıp düşünmeye karar verdim.
"Gerçekten benden hoşlanıyor mu?"
~~
Birden omzumda bir el hissetmem ile irkildim. Arkamı döndüğümde ise karşımda Jackson vardı.
"Kim senden gerçekten hoşlanıyor mu?"
Kaşlarını dikip bunu bana ciddi bir şekilde sormuştu. Daha sonradan Jackson'un nasıl beni bulduğunu düşünürken ertafıma baktığımda aslında evin karşısında olduğumu farkettim.
"Jackson neden bunu merak ediyorsun?"
"Neredese ağlayacaksın Mark. Kim kardeşini böyle görse meraklanırdı."
Jackson kardeşiz dediğinde sanki kalbime bıçak saplanmıştı. Neden böyle hissediyorum?
"Kan bağımız yok bana kardeşim deme!"
"Neden bu kadar sinirlendin şimdi?"
"Sende evlatlıksın ve bende evlatlığım Jackson. Bu ailenin öz oğlu değilsin. Abim olamazsın!"
"Bizi duymuşsun...tahmin etmiştim. Peki artık bana kimin senden hoşlandığını söyleyecek misin?"
"Bundan sanane!"
Sinirle önünden çekilip eve yöneldiğimde beni kolumdan tutup olduğum yere sertçe ittirdi.
"Sana kim dedim Mark!"
"Bende sana sanane dedim Jackson!"
Birden üzerime yürümeye başladı. Arkamdaki duvara sırtım yaslanana kadar üzerime yürüdükten sonra sağ elini baş hizamda duvara dayadı.
"Beni sinirlendirme ve söyle Mark."
"Neden ilgilendiriyor seni bu? Sana söylemek zorunda değilim."
"Çünkü-"
Birden cümlesini yarıda kesti. Geriye çekilip derin bir nefes aldıktan sonra "Herneyse boşver." deyip eve yöneldi. Bende arkasından eve girmiştim.
~~
●Ertesi Gün●
Uyandığımda telefonuma ard arda gelen 20 cevapsız çağrı ve 2 yeni mesaj bildirimini gördüğümde gözlerimi devirdim. Güne böyle başlamak beni bayıyor. Bütün cevapsız çağrı ve mesajları açtığımda Youngjae'den olduğunu farkettim. Youngjae okuldan arkadaşımızdı. Üstelik Jaebum'un en yakın olduğu kişiydi. 2 mesajında da benden Jaebum adına özür dilemişti. Neden özür diliyordu ki?
Herkes sevebilir. Bu bir suç değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Markson | Üvey Kardeş ✔
Fanfiction16 yaşıma kadar büyüdüğüm yetimhane kapısından beni çıkartan aile ve o ailenin oğlu. O çocuğa sanırım aşık oldum.