(Y/N: ŞU ZAMANA KADAR OKUYACAĞINIZ EN EN EN EN SAÇMA BÖLÜME MERHABA DEYİN!:) )
Uzun bir gece olacaktı ve Jackson dudaklarını ayırmıyordu benden. Nefessiz kalmaya başladığım zaman onu sakince geri ittirdim ve durmasını yoksa öleceğimi söyledim gülerek.
Jackson'da bana gülümsemişti...
~~
"Jackson."
"Evet Mark?"
"Bana bilmediğim her şeyi bu gece anlatır mısın?"
"Hangisinden başlamalıyım?"
"Neden intihara kalkıştın?"
"Benim amacım sadece seni korumaktı Mark."
"KENDİNİ ÖLDÜREREK Mİ KORUYACAKSIN BENİ JACKSON?! NEDEN?"
"Sakin ol lütfen. Sana önce kendi hikayemi anlatacağım ve daha sonrada senin kendin hakkında bilmediğin bazı şeyleri anlatacağım sana."
"Dinliyorum..."
"Annem ile babam yani gerçek annem ile babam evli değillerdi. Annem babamın metresiydi ve hamile kaldı. Babam klasikleşmiş olarak anneme beni aldırmasını söylüyordu aksi takdirde ise onu tehdit ediyordu. Bu böyle 4 Ay devam etti cinsiyetim belli oldu. Annem beni öldürmek istemediği için sürekli evden kaçıyordu hatta sokakta yattığı zamanlar bile olmuş. Bayan Wang yani şu anki üvey annem...annemiz o zamanlar annemin en yakın dostuymuş ve annem sadece Bayan Wang'a güvenebilirmiş bu yüzden bir plan yapmak zorunda kalmışlar. Bayan Wang annemi dinleyip ben doğduktan bir sonraki gün beni almış ve büyütmüş. O zamandan beri ise Bayan Wang'ta hiç haber alamamış annemden..."
"Ben gerçekten üzüldüm Jackson."
"Hikaye burada bitmiyor Mark. Biz çok daha küçükken tanışmıştık aslında."
"Ne?"
"15 yaşıma girdiğimde bu bölgedeki bütün gazete dağıtımlarından ben sorumluydum çünkü ailemizin o zamanlar paraya ihtiyacı vardı. Bir gün senin kaldığın yetimhaneye gittiğimde gazeteyi bırakırken gözüme parkta köşede oturan sen çarpmıştın. Dizlerini suratına kadar çekmiş, suratını da dizlerinin arasına gömmüş ağlıyordun. Sana yardım etmek istemiştim ve yanına geldim. Sana su vermeye çalıştım, gazetedeki komik yerleri okuyarak seni güldürmeye çalıştım fakat hiç başını kaldırmamıştın."
"Tanrım o gerçekten sen miydin?"
"Evet öyleydim...günler boyunca sırf seni saatlerce izleyebilmek için teslimatları hızlıca bitirir en son yetimhaneye gelir ve seni izlerdim. Gazetecilik işim bittiğinde ise asla ve asla yanına gelememiştim. Geçen yıl 17.yaş doğum günümün gecesinde dışarı çıkıp biraz yürümek istedim. Her yer bembeyaz karla kaplıydı. Yetimhanenin karşısından geçtiğimde sen oradaydın. Kaydırağın en tepesinde oturmuş yıldızları seyrediyordun...ben ise seni. O zaman anlamıştım gerçekten aşık olduğumu. Erkek olman umrumda değildi ben uzun bir süredir seviyordum seni."
Jackson çok etkileyici konuşuyordu. Gözlerim dolu dolu Jackson'a baktığımda başımı kendi omzuna eli ille ittirdi. Onun omzunda başımın olması çok huzur vericiydi.
"Bayan Wang'a 1 yıl boyunca yalvardım ve seni evlatlık olarak aldırtmayı başardım. Fakat Bay Wang bana bir sınır koymuştu...sana iyi davranamazdım. Bunun nedeni ise Bay Wang aslında gerçek babam ve mutlu olmamı istemiyor. Bayan Wang beni sahiplendikten 5 yıl sonra bizi bulup annemi öldürdüğünü söyledi. Eğer Bayan Wang onunla evlenmezse benide öldüreceğini söyleyerek tehdit etmişti bizi."
" *burnunu çeker* "
"Hey ağlama Mark aştım ben bunları. Her neyse olan oldu ve sen artık benimsin Mark Tuan Wang." (Y/N: Aştım yazısını aşkım diye okuyan varsa selam. BEN BİLE ÖYLE OKUDUM BİR AN JASDKHAKJHDKFGL)
"Evet sanırım öyle...peki neden intihara kalktın Jackson?"
"Babam seni çok seviyor Mark. Bu eve sen girdikten sonra babam gülümser oldu. Ben bunu bir anlığına kaldıramadım ve-"
Birden kafamı Jackson'un omzundan kaldırdım ve ciddi bir şekilde suratına baktım.
"Nefret ettiğin birinin gülümsemesini yediremeyip, sana aşık olan birinin ağlamasını göze mi aldın yani?"
"Sen bana aşık mısın?"
"Jackson ben-"
Yine lafım kesilmişti ve yine onun dudaklarında bulmuştum kendimi. Jackson yıllarca çektiği hasretini benim dudaklarımda azaltıyordu resmen. Karşılıklı devam eden öpüşmemiz duraksayacak gibi durmuyorken birden birisi bize çok az bir mesafeden bağırmıştı.
"Hey sizcede bu biraz fazla hızlı gelişen bir ilişki değil mi?"
~~
AAAAĞYY AĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞ
Neyse kendimdeyim. ÖHÖM! Sizce birazzzzzzccccııık smut yazsam mı? Eğer yaz derseniz kesinlikle yazacağım KJLLSFLDJLSJKGLKSDG
Bu arada kitaba kapak yapabilecek gönüllü bir arkadaşımız varsa bana özelden ulaşsın lütfen. Şimdiden teşekkür ederim♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Markson | Üvey Kardeş ✔
Fanfiction16 yaşıma kadar büyüdüğüm yetimhane kapısından beni çıkartan aile ve o ailenin oğlu. O çocuğa sanırım aşık oldum.