"Yeni evine hoşgeldin Mark!"

1.9K 140 15
                                    

Neredeyse her gün aklıma takılan düşüncelerle bozulan uyku düzenim beni uyuşturucu bağımlısı gibi gösteriyordu. Bir gün bu kaldığım yerden kurtulmayı o kadar çok istiyordumki, belki bunun için birçok şeyi yapmayı göze alabilirdim. Ta ki bir aile bana evinin kapısını açana kadar.

•FLASHBACK•

Yine uyuyamadığım için kahvaltıya ilk inen oldum. Bayan Eun yani buranın temizlik işçisi benim uyku düzenimin kötü olduğunu bilen tek kişi. Bu sabah yine benim kahvaltıya ilk indiğimi görünce beni yanına çağırıp bir kutu ilaç verdi. Bunlar uyku haplarıydı. Bana çok üzülerek verdi ama ben elini tuttum ve teşekkür ettim usulca. Beni gerçekten önemseyen bir kaç kişinin arasındaydı Bayan Eun. İlaç kutusunu cebime koyduktan sonra kahvaltı yapan arkadaşlarımın yanına oturdum ve onlarla beraber kahvaltı yaptım. İlacın nasıl içileceğini bilmediğim için bilgisayarların olduğu odaya girip ilacı biraz araştırdım. Birden arkamda büyük cüsseli birisi belirdi.

"Sen Mark denilen çocuk musun?"

Hemen arkamı dönüp hızlı bir cevap verdim.

"Evet efendim."

"Bay Jong sizi çağırıyor."

Bay Jong? Kaldığım yetimhanenin müdürü olan Jong'mu? Neden beni çağırıyordu? Diye düşünürken kendimi Bay Jong'un odasında buldum.

"Beni mi çağırdınız efendim?"

"Mark senin koruyucu ailen olmak isteyen bir aile var."

Bir dakika o koruyucu aile mi dedi? Yıllarca beklediğim an gerçekten geldi mi yani?

"Efendim siz ciddi misiniz?"

"Evet Mark. Benimle gel seni onlara götüreceğim."

Bay Jong beni yetimhanenin karşısındaki kafeye götürdü ve bir masaya oturtup beklememi söyledi. Bende başımı sallayarak onay verdikten sonra beklemeye başladım. Bir süre sonra karşımda 3 kişinin durduğunu gördüm. Bir kadın, bir adam ve birde....tanrım o çok etkileyiciydi. Benden biraz büyük olan birisi vardı.

"Merhaba Mark!"

"Merhaba!"

Aynı masada dakikalarca konuştuk. Wang ailesi çok iyi insanlardı. Ama onların oğulları....çok sessizdi. Benimle hiç konuşmayacağını sanmıştım ama en azından elimi sıkıp adının Jackson olduğunu söylemişti.

Bir süre sonra eşyalarım ile eve geldiğimde Bayan Wang çok mutlu karşılamıştı beni.

"Yeni evine hoşgeldin Mark!"

•FLASHBACK SONU•

Wang ailesi ile yaşamaya başlayalı 1 hafta olmuştu. Sadece tanışmıştık hiç ailevi bir konuşma geçmemişti aramızda. Ama Bayan Wang bugün kahvaltıda beklediğim şeyi söylemişti sonunda.

"Bu akşam ailecek yemeğe gidiyoruz!"

Herkes mutluydu...bir kişi dışında. Jackson Wang.

Markson | Üvey Kardeş ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin