remember me

30 1 0
                                    

heeeyyy, 

dit verhaal gaat over Robin, haar vader is overleden en daarom wilt haar moeder voor rust naar Groningen verhuizen, Robin wilt dat absoluut niet in Amsterdam was ze altijd de feestbeest en ze had een super sociaal leven. in Groningen moet ze haar leven opnieuw starten en aan nieuwe dingen wennen. 

Robin heeft lang bruin haar en draagt altijd topjes boven haar navel, ze krijgt vaak flirts op straat en heeft een heel sociaal leven, ze houd van zingen en jongens!

ze heeft ook een vriendin, Katy ze zijn samen echt de beste dueo's ze heeft kort blond haar. ze houd van dansen.

Derk: de ex van Robin, hij is nu haar ''vriend'' en luisterd naar wat robin dwars zit, maar in ruil daarvoor moet robin dingen voor hem doen. hij is een echte player en heeft veel ''sletjes'' zoals Robin. hij is gespierd en heeft een getinte huid met tatoes met donker bruin haar.

Noah: zusje van Robin 8 jaar, ze heeft ook lang bruin haar.

dit word mijn eerste officiele verhaal ik ben er onlangs achtergekomen hoe het werkt en ik ben vanplan meer verhalen te gaan schrijven, wish me luck x Meggy

ps. alvast sorry voor mijn taal gebruik en spellingsfouten

********************************

ik pak mijn koffers en prop ze in de kleine auto van mn ma, we gaan weer is verhuizen. ik zucht die kut koffers willen er niet in! mijn moeder komt naast me staan om me te helpen. '' Robin, je luisterd ook nooit naar mij he?''. zegt ze als ze de auto-klep dicht doet. '' hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je wat meer kleren aan moet doen in dat topje kan je toch niet overstraat en naar je nieuwe school?''. zegt ze erachteraan. ik zucht, ze heeft het al zo vaak gezegt maar ik blijf het dragen, ik draag namelijk heel vaak van die shirtjes met een blote buik, ze zitten lekker en ik heb het vaak benouwd dus is het handig. ''niet zo zuchten Robin ik weet dat je het niet leuk vind om te verhuizen naar Groningen, maar zie het van de betere kant, het is daar veel rustiger dan hier in Amsterdam''. ik kijk haar aan met een blik die zegt: serieus je meent dit? ''mam, die drukte wil ik juist, hier is te minste wat te beleven en er zijn leuke jongens ,in Groningen praten ze allemaal boers en zijn er van die kut jongens met rare accenten en geen feestjes, als ik jou was zal ik maar niet op mij gzaan zitten zeuren je sleurt me al mee naar Groningen''. ik kom even op adem met mn preek maar ga daarna weer door: '' je haalt mn thuis weg en de enigste plek waar ik nog een beetje aan papa kan denken sinds hij dood is!''. er komen tranen in mijn ogen. mijn moeder wilt me komen troosten maar ik ren al weg en roep: '' we hoeven niet meteen nu te gaan we gaan vanmiddag maar!''. 

als ik de hoek om ben sta ik stil tegen een muurtje ik hijg naar wie moet ik nu? iedereen is op school. behalve mijn ex Derk ik besluit om naar hem te gaan, hij vind me nog steeds leuk en ik weet dat hij vandaag vrij is. 

als ik bij zijn huis ben bel ik niet aan, zijn ouders mogen me niet en ik mag niet meer met hem praten ''omdat ik een slechte invloed heb'' dat hoor ik wel vaker want ik ben echt een bad-ass terwijl ik een best wel mooie kont heb hah ik gniffel das zo grappig om te denken. ik pak een steentje van het grind onder mijn voeten en gooi een naar zijn kamer raam, onmiddelijk gaat zijn raam open. ik klim op de schutting en spring dan op hun balkon daar staat een hoge bloempot waardoor ik in zijn raam boven het balkon kom. zodra ik binnen ben begint hij te lachen ''wat doe jij hier moet je niet verhuizen?''.  zegt hij verrast. ik weet niet waarom maar ik begin te huilen. hij gebaart dat ik naast hem op zijn bed moet komen zitten. hij is de enigste die mij wel eens ziet huilen.

hij knuffelt me. ik hou niet van hem, ik zie hem als vriend. alhoewel hij wel van me houd en afentoe denkt dat ik hem terug wil en daardoor rare dingen doet, mag  ik hem.

na alles te hebben uitgelegt, sta ik weer vrolijk in zijn venster bank. hij staat op en loopt naar me toe met een ondeugende blik, ik kijk hem raar aan. hij pakt mijn middel stevig vast en verluisterd in mijn oor: '' ik weet dat je nog van me houd babe''. Hij heeft dit vaker gedaan. ik wil het liever niet maar hij staat altijd voor me klaar en ik wil niet onbeleefd zijn en ik weet tot wat hij instaat is... dus laat ik hem maar gewoon zijn gang gaan ondanks ik het niet wil.

zijn gezicht komt langzaam dichter bij mijn mond en hij begint me te zoenen.

'' Derk, please nu niet ik moet terug naar mn ma". zeg ik smeekend ik wou dit echt niet. ''kom op babe, en je weet tot wat ik in staat ben dat wil je niet nog eens meemaken he?". zegt hij terwijl hij me hevtiger begint te zoenen. 

ik weet nog wel die keer dat ik weigerde, hij had me geslagen, en sterk vastgepakt en me gedwongen want anders zou hij mijn familie wat aandoen.

ik knik maar gewoon ja. ''ohw schatje''. begint Derk te hijgen. iel wat een viezerik is hij. even stopt hij en kijkt me recht in mijn ogen aan. ''voor afscheid moet je wel je best doen he? niet mij alleen het werk doen anders... begrepen?!". ik knik snel ja. ''wat zeg je? ik hoor je niet babe?". zegt hij geirriteerd "ja". zeg ik onzeker en bibberig. ''zo ken ik je niet slet, werk ff mee en doe je werk begrepen?". slet? zo noemde hij me wel vaker maar ik werd er wel echt pissig door! maar ik besloot maar gewoon te doen wat hij vroeg en begin met hem zoenen.

''zo ken ik je weer" zegt Derk en hij zoent me heviger en gaat dichter tegen mij aanstaat 

even later loop ik aangekleed terug naar mn oude huis. daar is mn moeder huilens op de bank. ik troost haar wat en we gaan opweg naar Groningen. dag oude leven welkom nieuw kut-leven

********************

heee, wat vonden jullie ervan?

komt snel nieuw hoofdstuk xx dag

vergeet . zo gaan we nog wat door. ik hoor tiener stemmen Derk roept ze en ze komen de slaapkamer in waar ik naakt op derk zit. ze begniet: follow, "like", reactieenz.

remember meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu