"robinn! we hebben een verrassing voor je!".
ik loop snel naar beneden. ''En? wat is de verrassing?". ''die moet je eerst nog samen met Noah uitkiezen, kom trek je jas aan". ''uitkiezen?'' zeg ik terwijl ik mijn jas aan doe ''je hebt een verrassing maar je weet er niet eens een". ik lach. ''nee we weten er een maar je moet daaruit nog eentje kiezen, kom en stap de auto in!"
---------\
we stoppen bij een... DIERENASIEL?!
''whaaaaaaaa yeaaahh mogen we een huisdier?' vraagt Noah die helemaal is aan het spasen.
mijn moeder lacht en stapt uit, noah en ik volgen haar.''hallo waar kan ik u mee van dienst zijn?'' zegt de vriendelijke meisje bij de balie, ze is rond de 17 jaar en heeft lang krullend blond haar. ''ja, wij zijn opzoek naar een huisdier''. zegt mijn moeder. logies! we zijn in een dierenasiel voor een stofzuiger! ''en wat voor dier willen jullie dan?". mijn moeder kijkt mij en Noah aan. "een hond" zegt Noah ''een Kat" zeg ik erdoorheen. ''dat word lastig een kand bestaat niet lievies, dus ga maar samen bedenken wat het word".
uiteindelijk lopen we op de honden afdeling, mijn zusje heeft gewonnen. bij bijna elke hond bleef mijn zusje hangen. ik liep rustig door, ik wil namelijk echt geen naakte chiwauwa. toen kwam ik langs de schattigste hond! hij was klein, zwart en wit, en heeft lange haren en een super schattig snoetje. ''deze wil ik!" mijn moeder en zusje komen bij me kijken. ''die is inderdaad schattig ik ga even vragen wat die kost'' tien seconde later was ze terug met dezelfde medewerkster ''willen jullie die? zij is wel apart,zij heeft het vaak koud, en niest vaak, en ze is mishandelt''. ''mam, mag ik haar eens vast houden?'' mijn moeder kijkt de medewerkster aan en ze knikt het mag. de medewerkster opent het hok en ik pak de hond op. ''Noah hoe noem je hem?'' zeg ik terwijl ik de hond aan haar geef ''ik noem haar Blueband,want ze heeft een blauwe band om''. ik lach. ''hoeveel kost zij?'' vraagt mijn moeder. ''oh kinderen gaan jullie spulletjes uitzoeken voor Blueband?''. ik knik en neem Blueband over van Noah en loop naar de spulletjes afdeling. we hebben uiteindelijk: een blauwe riem, een bot, een bal, een zak voer, 2 voerbakjes en een klein beertjes knuffel.
we zitten in de auto, mijn moeder en Noah voorin en ik alleen met Blueband achterin. ze ligt op mijn schoot en ligt in rustige slaap. ''mam, mag Katy hier logeren deze week lang?''. ''uhm tuurlijk maar daarna moet je weer naar school oke?'' ''yea dankje mam!'' snel pak ik mijn mobiel en sms Katy
Katy: hee je mag hier logeren! een week lang deze komt dat uit? x Robin
Katy: yeaah echt? ik mag ook! ik kom morgen ochtend is dat goed? x Katy
''mam ze komt morgen oke?'' ''is goed lievie''
#######
heee dit was het weer een beetje saai maar ik heb weer een voorraad hoofdstukken geschreven ik schrijf snel weer maar ga nu naar bed doeeii xx
JE LEEST
remember me
Romansdit verhaal gaat over Robin, ze is 16 jaar en als haar vader net is overleden wilt haar moeder rust door te verhuizen van a'dam naar Groningen. Robin is een echte feestbeest en flirt met elke jongen. ze kijkt er tegenop om te verhuizen maar ontmoet...