geheimpje verklapt

17 2 2
                                    

hee,

dit is weer een nieuw hoofdstuk, ik weet dat niemand dit boek leest maar ik hoop door door te schrijven meer mensen het gaan lezen xx

**********************

Na het eten als ik net weg wil lopen naar mijn kamer onderbreekt  mijn moeder mij. ''schat neem je meteen even alle koffers mee? ook graag die van Noah?''. ik zucht. in dit soort gevallen wou ik niet dat ik 3 reuze koffers bij me had. en mijn zusje heeft er 4 kleintjes! voor een zusje heeft ze zowat even veel spullen als mij! nadat ik 3x op en neer ben gelopen zit ik in mijn kamer. ik pak mijn mobiel. ik heb 2 berichtjes.

derk:

kom maar hierheen schatje x

weet je je straat al?

derk.

KATY:

hee lievie, miss u kom je me nog eens opzoeken? de feestjes zijn hier saai zonder jou!

ik glimlach katy maakt me altijd zo blij, net als ik wat terug wil sturen komt mijn zusje binnen.

''nooit van kloppen gehoord?'' zeg ik zuchtend. ''nou zeg, ik wou alleen praten''. ze begint langzaam te snikken. ''ohw sorry, maar wat is er?''. ik gebaar dat ze op mijn schoot moet komen zitten. als ze op me schoot zit begint ze te praten: ''*snik snik* ik mis papa, mama is helemaal niet meer leuk en ik mis mijn eigen kamer en Liz''. (Liz is haar vriendin) ''ik mis papa ook, en mam is niet te genieten! ik vind het hier ook niet leuk maar probeer er iets leuks van te maken oke?'' ze knikt zachtjes maar ze huilt nog steeds. ''ik wil je wat laten zien''. zeg ik en ik zet haar van me schoot af en loop naar de kale muur. ik open de muurdeur. Noah's gezicht vergroot, ze begint met gillen. snel doe ik mijn hand op haar mond ''ssssttt mam mag dit niet weten ok? niet gaan gillen''. ze knikt ''wow zit dit ook op mijn kamer?'' en ze rent naar haar eigen kamer. ik moet lachen en loop achter haar aan. Noah kom er zit waarschijnlijk niks in jou kamer.

even later zitten we samen in het kleine kamertje. ''dit is echt gaaf!'' zegt Noah hyper. ik glimlach, zij is nog het enige zonnestraaltje hiero. 

Na een halfuurtje is Noah in slaapgevallen. voorzichtig til ik haar uit 'het kleine kamertje' en leg haar op mijn 2 persoons bed, ik leg de deken over haar heen en loop naar mijn badkamer, ik hang mijn handoek aan de douche rek. ik loop terug naar mijn kamer en zie dat Noah wakker is, ze ziet er moe uit, ik kijk op mijn mobiel naar de tijd 20u tijd voor haar bed ''Noah wil je hier of in je eigen kamer slapen?'' ''mag ik hier slapen?'' ze kijkt me aan met haar puppy oogjes. dat is zo schattig! ''tuurlijk maar wel stil liggen! ik ga me nog even snel douche, truste schat''. ik loop naar de rand van mijn bed en leg de dekbed over haar heen en geef een kus op haar hoofd. 

ik loop terug naar mijn badkamer en zet een liedje van Cody op 'Pretty brown eyes' ik kleed me uit en stap onder de douche terwijl ik luid mee zing met Cody. als ik klaar ben met douche doe ik mijn natte haren in een knot en doe mijn handdoek om en loop mijn kamer in Noah heeft zo te zien al haar knuffels (een stuk of 20) in mijn bed geplaatst en ligt zachtjes te snurken, ik loop naar mijn kast opzoek naar een lingerie zetje, als ik eindelijk een roze stippeltjes lingerie viind doe ik mijn handoek af om het aan te doen, nadat ik het aanheb kijk ik even mijn kamer rond, waar heb ik mijn pyama liggen? mijn oog valt op mijn raam. ik heb mijn gordijnen nog open staan! ik kijk door het raam en zie een blonde jongen amusant naar me kijken! snel doe ik mijn handoek om en steek mijn middelvinger naar hem op en doe snel het gordijn dicht. ik vind uiteindelijk een large shirt aan en ga naast Noah en haar knuffeltjes liggen. en val in diepe slaap...

**********

hee, wat vonden jullie ervan? hopelijk leuk! ik schrijf snel weer!

remember meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu