9. Bölüm

341 25 4
                                    


video kayıt 1 - (evden) Beril'in doğumunu hissettiğim ilk an
2:03 dk

"Pamir! BEKLENEN AN GELDİ! AAAAHH! AAAAAYY SUYUM GELDİ GALİBA! AY PAMİR SANCI BAŞLADII!" Defne koltukta sancılarıyla boğuşurken Pamir hızlıca ayağa kalktı ve konuştu. "Tamam güzelim, sakin ol ben buradayım. Her şey hastanede bir şeye gerek yok götürmek için." Dedi ve Pamir kısaca aklındakileri kontrol ettikten sonra yavaşça Defneyi oturduğu koltuktan yavaşça kaldırıp kapıya doğru ilerlediler.

video kayıt 2 - (hastaneden) Beril'e bir kala

"Pamir ne olursa olsun- AAAAHHH! ...belki sağ falan çıkmazsam seni çok seviyorum! Beril sana emane- AAAHHH! Sana emanet- AAAAAHH! KIZIM DOĞMAYACAKSIN GALİBA! AAAAY DAYANAMAYACAĞIM!" dediğinde Defneyi doğuma almışlardı bir yandan da Pamir'i hazırlıyorlardı Defne'nin odasına girmesi için. Bu sıralar kamera hastane tarafından birine verilmişti. Defne ve Pamir özellikle istemişti.

Çok geçmeden Defne'nin yanına ulaştığında elini tuttu Pamir. Doktorlara engel olmadan Defne'ye destek olabileceği için izin vermişlerdi. Bu sırada Defne Pamir'in elini sıkıyor, ıkınıyor ve Pamir'in destekleyici sözlerine kulak asıyordu.

"PAMİR GALİBA DOĞURAMIYACAĞIM BEN! IIIIIIIIIH!" bu sırada Defne terler dökerken doktor sürekli az kaldığını söylüyordu bir yandan. Tabi bir farkla, İngilizce olarak! "IIIIIIIIH, NE ZAMAN GELECEKSİN BE KIZIM!?" dediğinde doktor Defne'ye bacaklarının göründüğünü söyleyince bir süre daha devam etti Defne ıkınmalarına. Derken bir anda her şeyin Defne için yeniden başladığı an gelmişti. O an Defne adına sanki yavaşlatılmış moddaydı. Bebeğin ağlama sesini duyduktan sonra kendisi de Pamir'e bakarak sevinçten ağlamaya başladı. "Başardın sevgilim, kızımız çok iyi gözüküyor!"

mesafelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin