Resimler tumblr bloglarından alınmadır, resimler Beril'in temsili resmi olmamakla asıl amaç hayalinizde resimleri canlandırmaktır. İyi okumalar!Yağmurun yağması bile seni anımsatıyorsa yazmanın vakti çoktan gelmiş demektir. Seni hatırlamamak istedim. Bunu üzücü de olsa o kadar istedim ki. Ama olmuyor kendi adımı unutsam seni unutamıyorum Ömer. Gerçekler tüm benliğiyle her gün yüzüme çarpıyor. Beril senin de kızın ben sana nasıl sırt çevirebilirim?
Aslında bir itiraf yapacak olursam Beril'in varlığı sana yazmam için sadece bir bahane. Sanmıyor musun biz senle birlikte olmasak ben yine sana mektuplar yazmam? Bu büyük bir platoniklik olurdu ama öyle olurdu işte.
Şu sıralar sana olan özlemim daha çok arttı. Seni görmek, imkansız olduğunu bildiğim halde öpmek istiyorum. Ama olmuyor, aşamıyorum mesafeleri. Aşamam da. Göz göre göre senin hayatını da benim hayatımı da ateşe atamam. Beni bugüne kadar hiç üzmeyen Pamir'i üzemem, onun ailesini, kendi ailemi, ne yaşadıysak yaşayalım senin aileni, nişanlını üzemem. Üzgünüm sevgilim, tekrardan affet beni.
Beril tüm tatlılığıyla beni izliyor. Eminim çok zeki bir çocuk olacak, şuanki bakışlarından bile belli. Evde kimi zaman tablo yaparken yanıma oturtturuyorum koltuğuyla. İnanır mısın izliyor beni. Hiç böyle bir çocuk görmemiştim bugüne kadar. Kendi kızım olduğundan mı bilmem ama çok seviyorum. Beni hayata bağlayan bir sen varsın, şimdi ne kadar yakınımda olmasan da aşkın bana yetiyor, bir de Beril. Senin için zarfa birkaç çektiğim resmini koyacağım sevgilim. Güzelce öpüyorum seni, mutlu kal.
Not: Evimizde Beril'le aynı gün sahiplendiğimiz bir arkadaşımız daha var. Şimdiden çok iyi anlaştıkları resimlerden bile belli oluyor. Kim bilir ileride neler olur...
Not 2: burada da her zaman beni izleyen bir Beril var, gözleri her zaman benim üzerimde tatlı kızımın.
[...]
Peki ya senin mektubunu okurken tesadüf eseri yağmur yağması? Evren bile bizim için çabalıyor sevgilim ben buna inanıyorum. Sana bir teşekkür borçluyum, her zaman için bana sadık kaldığın için. Pamir'le görüşmeye başladığımızda da özellikle bu mektupta benim hakkımda açıkça söylediklerinle de. Sen söylemekten asla bıkmayacağım kadar cesur ve sabırlı bir kadınsın. Beni oldum olası bekleyen ve tüm seslenişlerimi duymaya devam eden yüreğine sahip olduğum için bu dünyadaki en şanslı adam ben olabilirim.
Bana bu güzel hissi yaşattığın için, bundan sonra sana layık bir sevgili olmaya çalışacağım. Geçen gün kaldığın yeri ziyaret ettim. Elimde papatyalarla. Her birini adeta saçlarına takıyormuş gibi bıraktım toprağa. Toprağını sevdim güzelce. Benim dışımda da çiçek getiren çoktu sana. Bunu asla kıskanmadım aksine gurur duydum. Öptüm senin saçlarınla özdeşleştirdiğim toprağını, her ne kadar renkleri farklı da olsa öyleydi benim için. Kısacası aramızdaki tüm mesafelere rağmen hissettim ben seni tüm benliğimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mesafeler
RomanceEğer yollar sana çıkıyorsa, gözlerim kapalı bile gelirdim sana bunu hep aklının bir yerlerinde sakla diyeceğim ama ölmüş bir kadının lafının bu saatten sonra pek umrunda olacağını zannetmiyorum. - 29 haziran.