JenSoo-ChaeLisa-JenLisa içeren diğer ficim We loved'a da göz atabilirsiniz ^^
İki kız kendilerini bu garip olayın içinde buluvermişti. Bundan nasıl kurtulacaklarını bilmiyorlardı. Fakat uyuduktan sonra rastgele bazı günlerde bedenlerinin değiştiğini keşfetmişlerdi.
Yapacak çok fazla bir şey yoktu. Bazı kurallarla kontrol altına almalılardı durumu. En azından bu durumdan kurtulmayı öğrenene kadar.
Bir sabah kendi bedeninde uyandı Jennie. İlk önce iyice gerindi. Bir süre kalkmak istemedi. Jisoo'nun bedenindeyken uyandığı o yer yatağından sonra kendi yatağı cennet gibiydi.
Fakat az sonra odasının kapısı çalınca toparlanmak zorunda kaldı. "Gir."
Gelen kuzeni Junghwa'ydı. Yüzündeki muzip sırıtışın eşliğinde içeri girdi. "Ne o bugün memelerini mıncıklamıyorsun?" Bir kahkaha patlattı.
Jennie başta onun dediklerinden hiçbir şey anlamadı. Ancak durumu çakması çok da uzun sürmedi. İçinden sessiz bir çığlık patlattı, "Kim Jisoo!"
Ve ilk kural böyle yazıldı.
"Uygunsuz yerlere bakmak,dokunmak, banyo yapmak YASAK!"
Jennie, Jisoo'nun bedeninde uyandığı bir gün okuldaydı. Son derstelerdi ve heyecanla zilin çalmasını bekliyordu. Zil çaldı fakat düşündüğü gibi eve gidip kıçını devirerek yatamadı. Bir grup iri yarı oğlan etrafını çevirdi.
"Ne var?" dedi korkuyla. Oğlanlar cidden kaba saba görünüşlüydü. Jennie'ye serçe parmaklarıyla dokunsalar devirecek kadar güçlü gibilerdi.
"Geçen bizimle maç yapacağını söylemiştin ya. Unuttun mu?" dedi içlerinden biri.
"Oh, evet..." dedi Jennie hatırlamış gibi. İçinden Jisoo'ya sövüyordu. "Başka zaman mı yapsak aca-"
Anında iki oğlan yanında bitti ve koluna girip onu havaya kaldırdılar. "Olmaz, söz verdin." Jennie Kim onlar tarafından sürüklenirken köylü güzeline sövmeye devam ediyordu.
Sonunda maç bitti. Eh, Jennie de bitti.
Eve döndüğünde feci şekilde terlemişti. Banyoya yönelmişti ki kuralı hatırladı. Banyo yasak.
Bu sebeple hemen yatağa bıraktı kendini. Bir an önce uyursa kendi bedeninde uyanacaktı.Ve savaş başladı. Bir sağa döndü, bir sola. Sonra sırtüstü uzandı. Sonuçta bir türlü uyuyamadı. Kirlilik hissi ve ter kokusu yüzünden uyuyamıyordu. Çaresizce ayağa kalktı. Aynanın önünde soyunup Jisoo'nun çıplak vücuduna bakarken vicdanını rahatlatmaya çalışıyordu.
"O bana dokunup durmuş zaten." dedi önce. "Hem ben sapıklığımdan da yapmıyorum bunu. Niyetim sadece temizlenmek." Sonra egosunu tatmin etmeye karar verdi. "Ayrıca küçücük memeleri var. Ne yapayım bunlarla? Peh."
Fakat yıkanırken en çok ovaladığı yer Jisoo'nun göğüsleri oldu.
Böylece ilk kuralı çiğnedi.
Jennie tekrardan kendi bedenindeydi. Junghwa sayesinde öteki yasakları da keşfetmişti.
"Yine sıkıcı benliğine dönmüşsün Jen." demişti Junghwa. "Geçen gün çok değişiktin. Şiveyle konuşuyordun, senden beklenmeyecek kadar çok yedin. Pfft o eğlenceli Jen'i istiyorum ben."
O böyle yakınırken Jennie'nin eli göbeğine gitti. Ve anında kocaman oldu gözleri. Kilo almış olmalıydı. Göbeği çıkmıştı.
Yine sessiz bir çığlık attı içinden, "Kim Jisoo!"
"Şive yasak, çok fazla para harcamak ve aşırı yemek YASAK"
Jisoo kendi bedeninde uyanmıştı. Masadaki kâğıtlara baktı. En üstte ise küçük bir not kâğıdı vardı.
Dün dersi dinlemediğim ve tahtadaki soruyu çözemediğim için Matematikçi ceza verdi ㅠ.ㅠ Ne diyebilirim ki? Senin matematiğin iyi, benimki kötü. Eminim sen bu soruların hepsini kolayca çözersin~
Notu bir kenara atıp kâğıtları eline aldı. Burada yüzden fazla soru vardı. Üstelik bir saat sonra ders başlıyordu ve Jisoo yeni uyanmıştı.
Bu kez sessiz çığlık atan Jisoo idi, "Jennie Kim!"
"Ders dinlememek YASAK! Matematiğe çalışılacak!"
Bu kurala yanıt olarak başka bir kural aldı Jisoo.
"O zaman sen de İngilizceye çalışacaksın!"
Sadece kurallar yazmadılar. Yaptıklarını bir bir kaydettiler.
"Bugün Seulgi ile kahve içtik. Hadi yine iyisin odun JenJen ㅋㅋㅋ "
Jennie telefonunun notlar kısmına kaydedilmiş yazıya sinirle baktı.
"Yah! Kim Jisoo aşk hayatıma karışmasana!"
Bir sonraki seferde cevabını aldı.
"Bakımlı, kibar ve playboy erkeklerden romantik çıkma teklifleri alıyorum senin yüzünden Jennie Kim. Bu ne kadar iğrenç biliyor musun?"
"Bence benim sayemde popüler olduğun için dua etmelisin, Jisoo-ssi."
"Ya ya ne demezsin? Sapın tekisin be!"
"Diyene de bak. Senin de sevgilin yok köylü güzeli!"
Defterlerin sayfaları, Jennie'nin telefonunun da hafızası dolmaya devam etti.
Artık ikisi de deftere ya da telefona ihtiyaç duymuyordu. Bir sabah uyandıklarında ikisinin de yüzünde 'gerizekâlı' yazıyordu mesela.
"Sevgilim yok çünkü yalnızlığı tercih edenlerdenim!"
Bu ise ikisinin de yazdığı öteki bir yazıydı.
Bölüm Sonu
Bu fic de yakın zamanda biter, uzun bir fic olmayacak ^^