Bölüm 11

247 18 6
                                    

evet uzun bi aradan sonra tekrar yazıyorum 

Octavia

 yan gözle lincoln bakıp"abim gireli kaç saat oldu orada bizde mi girsek onu tek bırakmak doğru değil" 

lincoln yanıma yaklaşıp "istersen girelim içeriye abinin sevdiği kız ölücek sonuçta" dedi alayla

"çok mu hoşuna gidiyor aramızdan birisinin başına bişey gelmesine " diyip abimin girdiği odadan içeri girdim. merdivenler vardı acil çıkış olmalıydı . koşarak merdivenden aşagıya indim duvarda kanlar vardı. içimden umarım abim burda'dır diyerek kapıyı açtım .

Lincoln 

octavia peşinden gitmeliydim sonuçta mahkumlara güven olmaz diyerek kral roan dediği gibi merdivenden yukarıya çıktım . tam kapıyı açıcaken Bellamy karşıma çıkması bir oldu. 

Bellamy : " kral istediklerini buldum bi an önce gidip clarke alalım oradan sonuçta sizin kral güven olmaz durduk yere bile canını acıtır " dedi yumruklarını sıktı. konuşmasına devam etti

"octavia seninle değil mi ?"

bellamy bakıp başımı hayır anlamında salladım. "umarım aşağıya inmemiştir  yoksa işimiz zorlaşır sevdigin kızı'da zor görürsün" diyip gülümsedi . Bellamy  suratıma yumruk indirmesiyle sersemlemem bir oldu. bi yandan haklıydı sevdiği kız tutsaktı ve kardeşi octavia bakıcağıma söz vermiştim .

Clarke

kral dediklerinden sonra içeriye girmem  imkansızdı . keske silah bulup kafasına sıksaydım oracıkta görevlinin biri kolumu tutmasıyla irkilmem bir oldu .

görevli:"yukarıya odanıza dönmelisiniz. kral sizi burada görmesin kellenizi uçurur " diyip koluma kelepçe takıp beni lanet yere doğru götürmesi bir oldu sadece bellamy'inin cabuk gelmesini diliyordum .

Bellamy

sinirle lincoln duvara itip " şuan sizin ahmak işleriniz umrumda değil beni anlıyor musun?" lincoln kafasını sallayıp "clarke ve octavia bişey olursa seni kendi ellerimle ben öldürüceğim"

diyip yanından ayrılıp geldiğim kapıdan merdivenlerden aşağıya indim lincoln dedigi gibi geldiğimiz kapıdan 'da aşağıya  inip duvarları görmemle burasının deney yeri olduğu aklıma geldi ve tek tek numaralarla yazılmış kapılar vardı önlük insanlar  biri yanıma gelip 

x:" iliginizi mi bagışlıyacaksınız  " demesiyle kafamı hayır anlamında salladım .

lincoln koşarak yanıma gelip " kral roan emri üzerine geldik bi mahkumunuzu almamız lazım önemli bir suç işlemiş" dedi. lincoln bakıp naptığına anlam vermeyerek.

x: " adlarını söyleyin hemen getiriyim mahkumları"

lincoln: jasper ,monty harper , miller 

x: 207 nolu odada kalıyorlar gelin sizi götüriyim 

lincoln bana bakıp " sen git kardeşini bul ben oyalarım " 

"o söylediğin kişileri de mi alıcaksın " lincoln kafasıyla onayladı "inanmaları için almam lazım " dedi ve yanından uzaklaşarak octavia ' yayı aramaya koyuldum. lavabonun oraya geldiğimde octavia yere oturmuş gözlerinden yaşlar gelirken buldum. yanına gidip saçlarını okşadım.

"benim güzel kardeşim neden ağlıyor" octavia başını iki yana sallayıp "hiç bişey yüzünden ağlamıyorum çocukluğum aklıma geldi abicim " diyip sarıldım hemen . bana bakıp artık gidelim ve clarke oradan alalım ayağa kalkıp . lincoln  ve diğer mahkumların yanına gidip  çıkışa doğru ilerledik. ve buradan çıkma vaktimiz gelmişti. 



evet arkadaşlar umarım beğenirsiniz 

BellarkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin