Capitolul 3

4.9K 59 7
                                    

      Ma trezesc dimineata si observ ca sunt singura in casa. Hmm, ce ar fi sa fac o petrecere, aaaa stai nu mai sunt in Bucuresti... O sun pe mama, dar aceasta nu imi raspunde, asa ca vreau sa o sun si pe Alina. Aparent aceasta are telefonul acasa. Ahh! Acum trebuie sa-l sun pe tata. Imi raspunde, iar acesta spune ca e impreuna cu mama, iar Alina s-a dus in nu stiu ce parc. Stai...mama e impreuna cu tata? Nu am apucat sa il mai intreb si unde. Offff!

     O sa ies si eu, poate cine stie, o sa dau de Alina. Ies din bloc si o vad pe Alina indreptandu-se spre mine.

E: Hei, ce faci. Nu puteai sa ma trezesti si pe mine? spun eu ridicand dintr-o spranceana.

A: Lasa asta. Ghici cu cine am fost in parc. De fapt lasa ca iti zic eu, ca sigur nu o sa te prinzi. Cu Selly. spune ea topita de fericire.

E: Ce ai ma? spun si ma apuca un ras sec. Cum sa iasa Selly cu tine? Acum pe bune, lasa minciunile ca nu-ti mai merge...

A: Nu mint ma! Si da, chiar s-a uitat la mine.

E: Aa poate vrei sa spui ca tu l-ai urmarit pe saracul pana in parc, dar nu ca ai fost cu el in parc... asta suna mai credibil.

A: Nu mai! M-am intalnit cu el pe scara si mi-a zis ,,buna sora fetei care m-a udat" spune ea gesticuland.

E: Asa si apoi?

A: El venea de la magazin, iar eu i-am spus daca stie vreun parc prin apropiere. Asa ca el mi-a propus sa mearga cu mine sa mi-l arate.

E: Nu te cred!! =))) Dar stii macar unde sunt mama si tata?

A: Ammm sincer am auzit o discutie intre ei azi dimineata, ziceau ceva de o posibila impacare. Mamei i-ar fi mai usor sa locuim aici de acum inainte.

E: CEEEE? Spun eu inecandu-ma la auzul acestor cuvinte.

A: Mda...vom fi din nou o familie...yeeey... spune ea sarcastica

E: Da, cum spuneam, viata noastra e distrusa! Totusi... se mai poate razgandi, macar in privinta tatei. Nu vreau ca ei sa se impace!

A: De ce? Ne-a crescut timp de 15 ani!

E: Nu are suflet. Ma rog sa nu mai discutam despre asta. Asta ar trebui sa fie cea mai frumosa zi a ta. Ce ati mai facut in rest?

A: Am vorbit despre liceu, se pare ca noi doua vom fi la acelasi liceu ca si el.

E: Serios? spun eu incercand sa ascund tristetea. Nu am nimic personal cu el, dar... eu nu prea vreau sa il mai vad. Pe langa faptul ca ma simt prost, mai ales ca m-a tinut minte...

A: Hai mai ca nu e asa! Am vorbit cu el si a spus ca nu s-a suparat. Nu ai auzit si tu de sarcasm?

E: Off! Dar daca il voi vedea zilnic, asta inseamna ca nu o sa ma mai obligi sa ma uit la vlogurile lui?

A: Mmm, ma mai gandesc!

E: Bine.

    Ne-am intors inapoi acasa, dupa aceasta mica discutie. Dupa o ora apar si mama si tata, se pare ca au fost la cumparaturi. Eu nu vreau sa mai aud de ei asa ca decid sa ies afara. Imi iau castile si telefonul, apoi plec. Mergeam pe scari cuprinsa de gandurile mele, cand ma ciocnesc de cineva.

E: Scuze...ahh iar tu?!

S: Hei! Nu e vina mea ca locuiesc aici! Da?

E: Tu dispari, si ar fi bine sa o lasi pe sora mea in pace! Inteles?

S: Dar ce ti-am facut eu?

E: Nu te suport si punct! Si nu vreau sa o faci pe Alina sa-si piarda mintile de tot! Acum cum spuneam DISPARI! dupa ce am spus aceste cuvinte, Selly a ramas mut.

    Am plecat in continuare, gandindu-ma cum sa fac sa ii indepartez pe mama si tata, si cum sa ma mut din blocul asta. Grozav! Acum nu o sa mai scap deloc de Selly asta!

     Selly POV

     Nu inteleg ce i-am facut ei? Si mai ales Alinei. Dupa ce ca ea m-a udat, tot eu am incercat sa fiu dragut cu ea. Din momentul asta nu ma mai intereseaza de aceasta Rebecca e o ciudata. Mai bine ramanea in Bucurersti, asa era mai bine pentru toti!

     Rebecca POV

     Ma plimbam pe strada si incercam sa ma linistesc, iar apoi primesc o notificare pe youtube, ahh Alina asta! M-a abonat la toti youtuberii posibili! Era de la...Selly, pe bune acum! Ma asez pe o banca, si dau play. Waw reactiona la un disstrack, de-al unui alt vlogger. Ce interesant! Oamenii astia chiar nu au imaginatie. M-am mai uitat un pic si cand sa dau sa plec, cineva imi pune mana pe umar. Era...






      Asta a fost si capitolul 3. Sper ca a fost destul de cringe! @pannduk na ca l-am facut si pe asta! See ya!

Dragoste cu Andrei Șelaru (Selly) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum