Alina POV
Se apropie tot mai mult, iar deodata se opreste.
S: Wow tu chiar ai adormit. spune el in soapta.
Ma mangaie ultima data pe spate, iar apoi se pune in pat langa mine. Isi pune mana pe talia mea, se ghemuieste putin langa mine, apoi cred ca adoarme. Ii simteam parfumul sau fin. Cred ca m-am indragostit. Nu mai realizam ce se intampla cu mine si faptul ca sunt in bratele lui Selaru. In momentul acela eram cel mai norocos om! Am adormit si eu intr-un final, in bratele lui calde si primitoare.
Rebecca POV
Ce tot face fatuca asta de nu mai vine? E ora 02:44 si ea inca nu e acasa! Daca i-a facut ceva selaru ala, nu o sa ma uite toata viata lui. O sa o sun, poate asa dau de ea. Mama sigur o asteapta sa vada pe unde umbla.
Alina POV
Visam cum ma casatoresc cu Selly, cand sunt trezita de telefonul meu. Era Rebecca. Ii inchid si ii dau mesaj, Selly s-a foit un pic, dar nu vreau sa-l trezesc.
E: ce e?
R: pe unde umblii la ora astaa? Ai idee cat e ceasul? Mama sigur te asteapta sa vada pe unde ai fost!
E: Sunt la Selly acasa, am adormit fara sa vreau. Spune-i mamei ca sunt bine te rog. Mama lui andrei sigur doarme acum, si chiar nu vreau sa trezesc pe nimeni cu plecarea mea!
R: Sincer as prefera sa aud ca ai fost calcata de masina si acum esti la spital, decat in casa cu obsedatul ala!
E: Nu e obsedat si sa stii ca a avut grija de mine! Spune-i mamei ca maine dimineata sunt acasa!
Am inchis telefonul, iar apoi m-am pus iar sa dorm. De data asta nu puteam sa inchid un ochi. Il priveam pe Selly cum dormea, era ca un inger. Parul lui perfect, si buzele lui perfecte. Totul este perfect la el! Il admiram, cand il vad ca se foia, era agitat. Poate avea vreun cosmar... ammm nu stiam cum sa reactionez. Il misc usor, iar acesta se trezeste.
S: Ce s-a intamplat?
E: cred ca ai avut un cosmar! Stai baietii ca tine au cosmare? spun in sopta uitandu-ma in gol.
S: Da cred ca si noi. Dar de ce ai spus-o de parca noi am fi niste fiinte supranaturale sau ceva?
E: Amm ce? Tu ai auzit aia? spun putin rusinata.
S: Da... cat e ceasul?
E: 3:02. spun uitandu-ma la telefon.
S: Ahhh cum am adormit asa? Trebuie sa mergi acasa!
E: Ammm nu, adica nu vreau sa-i deranjezi pe ai tai.
S: Dar nu ii deranjez.
E: Lasa ca e mai bine daca plec maine dimineata...
S: Maii =))) tu vrei sa dormi cu mine? Spune cu o fata perversa.
E: Ceee? =))) nuu.. adica nuu... logic ca nuuu... Doar ca nu vreau sa ma certe mama ca am intarziat! spun lundu-mi privirea de la el.
S: Ok! Cum doresti.
Apoi ne-am intins in pat, iar eu m-am intors cu spatele. Dupa 1 minut ii simt mainile lui Andrei cum imi inconjoara talia. Ma ghemuiesc, iar acesta ma trage mai aproape de el.
E: Defapt chiar voiam sa dorm cu tine. spun in soapta iar.
S: Stiam! =)))
Eu nu ii raspund, doar ma las usor purtata spre lumea viselor (sau curu' ce o fi aia) cu incredere, pentru ca sunt in bratele lui.
Sfarsiit!
De capitool looool =)))))) Mooor ce sentimental a fost capitolul asta 😂 ceaw!
CITEȘTI
Dragoste cu Andrei Șelaru (Selly)
FanfictionRebecca și Andrei, doi adolescenți ce se îndrăgostesc unul de altul după multe încercări și obstacole. Când însfârșit se dedică unul pentru celălalt un eveniment neplăcut se petrece, rupând cu totul legătura dintre cei doi. Dar nimic nu este impos...